die klikapp? ach, ik vind het wat overdreven. maar ik ben wel voor rookvrije kroegen, behalve voor de kleinere kroegen die zo'n rookruimte echt niet kunnen realiseren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
Hebben we trouwens nog een mening over de Waan van de nacht?
maar me ook niet gemistquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel want anders hadden we je nu niet in ons gezelschap gehad.
Verbieden die kliklijnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, over kliklijnen en -apps voor 't melden van cafés en personen waar toch gerookt wordt ondanks het verbod.
Eensch. In al die cafés en Takens wordt gewoon gerookt nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, over kliklijnen en -apps voor 't melden van cafés en personen waar toch gerookt wordt ondanks het verbod.
quote:
Hoiiquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Hallo Allrounder !!.
Een meeting en er komen al 10 mensen. Gaat hard. Damn!
Roel komt als jij ook komt, geloof ikquote:
Triest. Klikken is wel heel flauwquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
en 3FMarleen natuurlijk ook!quote:
Dat ook, maar toch ook weer wel, vanuit nu bekekenquote:
Owja, suffe opmerking mijnerzijds in reply naar Hans. Ignore!quote:
Haha die Roelquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Roel komt als jij ook komt, geloof ikWouter3FM weet ik niet.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, suffe opmerking mijnerzijds in reply naar Hans. Ignore!
ik sla met mijn hand op een schuimrubber kussen en lach geluidloos.....;)quote:
Ikkequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Wie komen er allemaal op de meeting dan?
CindieY heeft een lijstje van geïnteresseerden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Ik heel misschienquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |