Je mag het wel op mijn iphone doenquote:
Niet altijd maar vind het in dit geval dan wel zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jonger is niet altijd mooier.. persoonlijk gaat mijn voorkeur naar KarenMaar mijn echte mening over deze discussie is meer
succes met inpakken en tot de volgende keer maar weer!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga naar bed verhuizen, over 8uur er al weer uit![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Ik nog max 6 uurquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Ik heb mijn smsbundel al uitgezet, omdat ik whatsapp ben gaan gebruikenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, echt!! Ik heb net m'n broer een smartphone aangepraat, gebruikt het nu ook sinds vandaag. Mooi gratis berichtjes sturen
Doei Pinoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Verkapt ik-heb-een-iPhone-post.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mag het wel op mijn iphone doen.
Alsof ik naar Eindhoven kom om te whatsappen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mag het wel op mijn iphone doen.
Ik ook pas sinds kort. Het scheelt dat ik nooit in de trien zit maar eigenlijk altijd de auto pak. Sowieso zit ik nooit met m'n mobiel te pielen in gezelschap, of de ander moet het ook doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan mijn mobiel niet eens. en vind ik ook niet nodig. ik zie zo vaak mensen in de trien met hun mobiel of laptop kutten. geef mij maar muziek en een boek. (zo'n ding met een kaft en papier en letters enzo)
ik prefereer ook Karen. met een beetje fantasie heb ik dan indirecte sex met Samson! WAWAWAquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd maar vind het in dit geval dan wel zo.
Niet beschikbaar op Windows Mobile (Windows Mobile jaquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik prefereer ook Karen. met een beetje fantasie heb ik dan indirecte sex met Samson! WAWAWA
Maar Gertjequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik prefereer ook Karen. met een beetje fantasie heb ik dan indirecte sex met Samson! WAWAWA
Juist ja....quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zelfs op Nokia's symbian kan het.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet beschikbaar op Windows Mobile (Windows Mobile ja)
Van al m'n contacten hebben er maar 4 Whatsapp, schiet voor mij dus niet zo opquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb mijn smsbundel al uitgezet, omdat ik whatsapp ben gaan gebruiken
Helaas niet eens een 4 , maar gewoon een 2g en een 3gsquote:
Alleen om te whatsappen zou idd wel wat zielig zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof ik naar Eindhoven kom om te whatsappen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helaas niet eens een 4 , maar gewoon een 2g en een 3gs.
[..]
Alleen om te whatsappen zou idd wel wat zielig zijn, maar voor de eigenaar daarentegen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |