Ik welquote:
idd, ik zou mijn kabouter wel in zo'n k3-tje ploppen hoor!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
Niets tegen belgische meiden trouwens.
Ooit wel gehad, maar ik vond dat heel erg naar... Voelde me heel erg in de gaten gehouden (raar hè?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd, ik zou mijn kabouter wel in zo'n k3-tje ploppen hoor!
Ik dacht dat jij meer van de K3-fans was.. ZOals pinoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan Sofie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
Niets tegen belgische meiden trouwens.
ik ahd dat ding ook alleen aan staan als ik wilde. maar echt maar een paar keer gebruikt. ik ben meer een typerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ooit wel gehad, maar ik vond dat heel erg naar... Voelde me heel erg in de gaten gehouden (raar hè?) en voelde me niet vrij om ff in mn neus te pulken, ofzo
Joah!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met 3rdrock cammen?
Josjequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ach ik heb jou overleefd dus waarom nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
en dan noemt Heloef de enige Nederlandsequote:
Me too! Ik ben trouwens wel van Whatsapp enzo op m'n mobiel. Keihandigquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ahd dat ding ook alleen aan staan als ik wilde. maar echt maar een paar keer gebruikt. ik ben meer een typer
Ze is blond en jonger dan de rest daarom.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan noemt Heloef de enige Nederlandse![]()
Whatsapp is geweldig hequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Me too! Ik ben trouwens wel van Whatsapp enzo op m'n mobiel. Keihandig
dat kan mijn mobiel niet eens. en vind ik ook niet nodig. ik zie zo vaak mensen in de trien met hun mobiel of laptop kutten. geef mij maar muziek en een boek. (zo'n ding met een kaft en papier en letters enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
jonger is niet altijd mooier.. persoonlijk gaat mijn voorkeur naar Karenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is blond en jonger dan de rest daarom.
Ja, echt!! Ik heb net m'n broer een smartphone aangepraat, gebruikt het nu ook sinds vandaag. Mooi gratis berichtjes sturenquote:
dat wil jij wel zien he! hoe 2 lekkere jongens elkaar zitten op te hitsen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Galaxy Squote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind die Ebooks wel zulke flauwekulquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan mijn mobiel niet eens. en vind ik ook niet nodig. ik zie zo vaak mensen in de trien met hun mobiel of laptop kutten. geef mij maar muziek en een boek. (zo'n ding met een kaft en papier en letters enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |