Idd maar goed dan dat die er toen nog niet wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als die er toen was geweest was ik er wellicht terecht gekomen ja.
Kom je ook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Hallo Allrounder !!.
Een meeting en er komen al 10 mensen. Gaat hard. Damn!
Morgenavond ook eventjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Mee eens.
Maricha even terug op 3FM. Hoe tof is dat !.
och, dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd maar goed dan dat die er toen nog niet was.
Jawel want anders hadden we je nu niet in ons gezelschap gehadquote:
Gaat het over het gezeik van die vastgebonden gozer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
Hebben we trouwens nog een mening over de Waan van de nacht?
En dat is ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
Nee, over kliklijnen en -apps voor 't melden van cafés en personen waar toch gerookt wordt ondanks het verbod.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat het over het gezeik van die vastgebonden gozer?
die klikapp? ach, ik vind het wat overdreven. maar ik ben wel voor rookvrije kroegen, behalve voor de kleinere kroegen die zo'n rookruimte echt niet kunnen realiseren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
maar me ook niet gemistquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel want anders hadden we je nu niet in ons gezelschap gehad.
Verbieden die kliklijnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, over kliklijnen en -apps voor 't melden van cafés en personen waar toch gerookt wordt ondanks het verbod.
Eensch. In al die cafés en Takens wordt gewoon gerookt nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, over kliklijnen en -apps voor 't melden van cafés en personen waar toch gerookt wordt ondanks het verbod.
quote:
Hoiiquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Hallo Allrounder !!.
Een meeting en er komen al 10 mensen. Gaat hard. Damn!
Roel komt als jij ook komt, geloof ikquote:
Triest. Klikken is wel heel flauwquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
en 3FMarleen natuurlijk ook!quote:
Dat ook, maar toch ook weer wel, vanuit nu bekekenquote:
Owja, suffe opmerking mijnerzijds in reply naar Hans. Ignore!quote:
Haha die Roelquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Roel komt als jij ook komt, geloof ikWouter3FM weet ik niet.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, suffe opmerking mijnerzijds in reply naar Hans. Ignore!
ik sla met mijn hand op een schuimrubber kussen en lach geluidloos.....;)quote:
Ikkequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Wie komen er allemaal op de meeting dan?
CindieY heeft een lijstje van geïnteresseerden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Ik heel misschienquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Checkquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
belachelijk man laat mensen lekker roken, 5 jaar terug was het ook geen probleemquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geïnteresseerden ja. Zoals de banner al aangeeft, is het een animo check. Wilde eerst weten of er genoeg interesse is voordat ik het idee verder ga uitwerkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
CindieY heeft een lijstje van geïnteresseerden.
jij komt gewoon! desnoods kom ik je halen. ga ik door heel Overijssel heen lopen met Useless Men uit een boombox tot je naar buiten komt!quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij komt gewoon! desnoods kom ik je halen. ga ik door heel Overijssel heen lopen met Useless Men uit een boombox tot je naar buiten komt!
Ik kan me goed voorstellen dat mensen een hekel hebben aan roken/rokers. ik rook zelf graag een sigaret op z'n tijd, maar heb niet graag dat een ander er last van heeft. Ik ga dan ook graag buiten staanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
belachelijk man laat mensen lekker roken, 5 jaar terug was het ook geen probleem
Ik mis wel veel zeg en ik ben nog niet eens zo lang weg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Ow... Dat wil ik meemaken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij komt gewoon! desnoods kom ik je halen. ga ik door heel Overijssel heen lopen met Useless Men uit een boombox tot je naar buiten komt!
Het idee is al een paar nachten oudquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis wel veel zeg en ik ben nog niet eens zo lang weg.
Ik ook op zijn tijd, helaas is die tijd elke 5 minuten als ik aan de pc zitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat mensen een hekel hebben aan roken/rokers. ik rook zelf graag een sigaret op z'n tijd, maar heb niet graag dat een ander er last van heeft. Ik ga dan ook graag buiten staan![]()
Klinkt een beetje als een kettingrokerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook op zijn tijd, helaas is die tijd elke 5 minuten als ik aan de pc zit. Ik kan overigens gerust een hele tijd zonder als het ergens niet mag
.
Dank jequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Komen zo te lezen alleen maar toffe mensen @ meeting
ik met mijn grote mond ook altijd!quote:
Ah jij dus ook!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Uhuquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een kettingroker
Nou ja ik ben net iets meer dan twee weken hier verdwenen ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het idee is al een paar nachten oud
Nee tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik ben net iets meer dan twee weken hier verdwenen ofzo.
Site werkt gewoon hier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef DaMook het volgende:
Ik ben 3fm loos, geen een stream wil meer
.
Nou ik was er vorige week een avondje. Maar ik ga weer wat vaker langskomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee tochIk heb je wel vaker zien posten. Of ik denk dat ik je zie posten, dat kan ook
www.nederland.fm ook niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef DaMook het volgende:
.
Probeer het over 15- min even weer want dan heb ik de stream niet meer nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef DaMook het volgende:
.
Das wel erg vaakquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook op zijn tijd, helaas is die tijd elke 5 minuten als ik aan de pc zit. Ik kan overigens gerust een hele tijd zonder als het ergens niet mag
.
Nope hapert en buffert ookquote:
Dan ligt het aan je verbinding. Die werkt hier perfectquote:
Ether FTW!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef DaMook het volgende:
.
Als ik aan de pc zit (vooral als ik ook bier heb) dan is het de ene na de anderequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Das wel erg vaak![]()
Thuis rook ik weinig, op het werk wat meer. Er roken veel mensen binnen de psychiatrie, zowel cliënten als begeleiders en af en toe is het fijn om even achter de pc weg te gaan. Wanneer ik uitga, rook ik bijna niet meer sinds het rookverbod.
Laat ff weten wanneer je vertrekt, kan ik kijken of ik vrij kan krijgen van mn werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik met mijn grote mond ook altijd!
Dat zou eigenlijk wel geniaal zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ether FTW!
Komt Michiel met z'n locatiesetje met Gerard Ekstra Weekend doen vanaf de meeting.
ehm, ik kom ook hoor...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef -Hans- het volgende:
je kan mijn link nog proberen http://freaknacht.hole1988.nl/vlc/asx.php?npo/3fm-bb maar dan hou het op en ligt het aan de verbindingquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je verbinding. Die werkt hier perfect
Ik heb een fucking 100mb up en down streamquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou eens naar je internetverbinding kijken.
Je reist vanuit Leeuwarden, neem ik aanquote:
Haha, dan pwnt mijn 8mbit jouw 100mbitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een fucking 100mb up en down stream, zou toch genoeg moeten zijn
.
je had toch Greasemonkeyquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Nou ik kan niks vinden in de OP over de meeting.
Schijnbaar nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een fucking 100mb up en down stream, zou toch genoeg moeten zijn
.
Morgen even langs de oogarts gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
quote:
hoppa, ff mn ego opgekrikt!quote:
waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je reist vanuit Leeuwarden, neem ik aan?
laat ik maar niet vertellen wat ik hebquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef gerbenp het volgende:
22/4 hier. Binnenkort misschien 120/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Mjaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha, dan pwnt mijn 8mbit jouw 100mbit![]()
![]()
![]()
![]()
Mjaquote:
Ik ga dus zeer heel waarschijnlijk ook. Moet nog kijken of ik het OV pak of met mijn auto gaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
hoppa, ff mn ego opgekrikt!
[..]
waarschijnlijk wel jamet het OV natuurlijk, of ik moet met iemand mee kunnen rijden
Volgens mij ben ik wel één van de grootste stuiterballen hier die makkelijk in de omgang is, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Allrounder het volgende:
Een meeting lijkt me trouwens wel tof, maar ook wel eng![]()
Allemaal onbekenden.
Ik was op zoek naar een stuk tekst er over daarom zag ik het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergens in 't midden van de OP
Je kwam toch naar mij toe? Kun je net zo goed bij mij in de auto stappen!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel jamet het OV natuurlijk, of ik moet met iemand mee kunnen rijden
mijn link al geprobeerd http://freaknacht.hole1988.nl/vlc/asx.php?npo/3fm-bbquote:
Dat ja...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Allrounder het volgende:
Allemaal onbekenden.
Binnen 5 minuten weet je wie wie is en weet je al hun zwakke puntenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Allrounder het volgende:
Allemaal onbekenden.
mocht je met de auto gaan en een plaatsje over hebben....natuurlijk tegen vergoedingquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga dus zeer heel waarschijnlijk ook. Moet nog kijken of ik het OV pak of met mijn auto ga
Je bent geslaagd voor de cursus; Eckte FOK!ker.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Allrounder het volgende:
Allemaal onbekenden.
Poing poing poing poing poingquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik wel één van de grootste stuiterballen hier die makkelijk in de omgang is, dus dat komt wel goed
Ik ben na een tijdje wel makkelijk in de omgang is altijd zo kijk eerst de kat uit de boom en kom daarna los.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik wel één van de grootste stuiterballen hier die makkelijk in de omgang is, dus dat komt wel goed
Ik ben van mezelf niet heel open naar vreemden, tenzij het vrienden van vrienden zijn. Meer het kat uit de boom kijken. Vandaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
owja....Mattie, kunne we ff via Minthy rijen. regel ik useless man welquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kwam toch naar mij toe? Kun je net zo goed bij mij in de auto stappen!!
Jup, streams doen het geen van allenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mijn link al geprobeerd http://freaknacht.hole1988.nl/vlc/asx.php?npo/3fm-bb
Ik zit alleen, dus heb nog 1 plaats over jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
en nog ff m'n digipiemel tov die van de rest leggen..
60mbit down en 6mbit up. wel gedeeld met de bovenburen, maar volgens mij surfen die alleen maar
[..]
mocht je met de auto gaan en een plaatsje over hebben....natuurlijk tegen vergoeding
Ik ben gelukkig niet de enige.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef justmattie het volgende:
Over banners lees ik ook altijd heen
Joe, ik woon daar ook in de buurt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja....Mattie, kunne we ff via Minthy rijen. regel ik useless man wel
en meeten is best leuk. nog nooit een fokmeet gedaan, maar wel van andere fora. best leuk hooren als t niet bevalt ga je gewoon weer naar huis. of je blijft dehele tijd op 5m afstand achter de rest lopen en doe je net of je er niet bijhoort!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf niet heel open naar vreemden, tenzij het vrienden van vrienden zijn. Meer het kat uit de boom kijken. Vandaar.
Ik klets jullie wel de oren van het hoofdquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben na een tijdje wel makkelijk in de omgang is altijd zo kijk eerst de kat uit de boom en kom daarna los.
Dat klinkt in het Engels toch als een vrij pittig dreigementquote:
En ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, ik woon daar ook in de buurt.
Vaak staat daar een plaatje in en wat flauwekul.. Alleen nu, in die ene dus nietquote:
Ik kan echt met alles en iedereen opschieten of je moet wel heel vervelend en saai zijn. Maar op zo'n meeting zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ik klets jullie wel de oren van het hoofdIk ben juist erg makkelijk (wil niet zeggen dat ik een allemansvriendje ben trouwens, maar dat terzijde)
Joe!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! een doodsbedreiging van Roel. ik ga een ban voor hem aanvragen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt in het Engels toch als een vrij pittig dreigement
neem dan wel de ekdom versiequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en meeten is best leuk. nog nooit een fokmeet gedaan, maar wel van andere fora. best leuk hooren als t niet bevalt ga je gewoon weer naar huis. of je blijft dehele tijd op 5m afstand achter de rest lopen en doe je net of je er niet bijhoort!
das piss drinking bewaren we voor 's ochtends. ochtendurine schijnt gezond te zijn....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Joe!!![]()
Niet alles op de eerste avond hoor!!
Een banaanvraagquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! een doodsbedreiging van Roel. ik ga een ban voor hem aanvragen!
Ja, je eigen! Niet dat ik daar ervaring mee heb, ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das piss drinking bewaren we voor 's ochtends. ochtendurine schijnt gezond te zijn....
Ik zal hem voor de mensen doen mocht ik naar de meeting gaan.quote:
Echt hè.. Ik mag dan wel Nederlands studeren en veel lezen en schrijven, maar dat soort woorden blijven fout gaan bij mijquote:
En ik heb een opvolger voor bommelding.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hè.. Ik mag dan wel Nederlands studeren en veel lezen en schrijven, maar dat soort woorden blijven fout gaan bij mijIk heb me serieus eens 10 minuten zitten afvragen wat een bommel-ding is
och, penetuitje is ook zo'n fijne!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hè.. Ik mag dan wel Nederlands studeren en veel lezen en schrijven, maar dat soort woorden blijven fout gaan bij mijIk heb me serieus eens 10 minuten zitten afvragen wat een bommel-ding is
Heul hard wegrennen!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
En wat als bij de meet de mensen helemaal niet zo tof zijn als in het topic?![]()
Dan ga je weer naar huis? Hole1988 is wel tof hoor, die heb ik al eens gemeet. Ik geloof er wel in dat het leuk gaat wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
En wat als bij de meet de mensen helemaal niet zo tof zijn als in het topic?![]()
Tsja, dat risico is er.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
Ze zullen de lichamen nooit vindenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
Ik ben in het echt veel tofferquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
die slaan we in elkaar! (nou ja, ik sla niet mee want ik word geslagenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
Als ik ga ben ik wel de jongste volgens mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga je weer naar huis? Hole1988 is wel tof hoor, die heb ik al eens gemeet. Ik geloof er wel in dat het leuk gaat worden
geestelijk ben ik 12....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ga ben ik wel de jongste volgens mij
Aaaw popje tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je de rest van je leven op fok last vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
Zie je ook es je eerste kroeg vanbinnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach joh, je lijkt me een aardige vent.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die slaan we in elkaar! (nou ja, ik sla niet mee want ik word geslagen)
En ik de oudste volgens mij, dat kan me niks schelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heus wel eens in een kroeg geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zie je ook es je eerste kroeg vanbinnen
En gillend weer weg gerend ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heus wel eens in een kroeg geweest.
Dan is er geen reden om niet mee te gaan..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heus wel eens in een kroeg geweest.
tot ik mn cirkelzaag pak.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach joh, je lijkt me een aardige vent.
fijn dat ik dan toch niet de jongste ben, ouwe quoteverneuker!quote:
Je verwacht dat wij allemaal zitten te kijken naar de muziek die je luistert? Wat een egoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef DaMook het volgende:
Valt mee, nog geen commentaar op de muziek die ik nu luister.
quote:
Goed hequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je verwacht dat wij allemaal zitten te kijken naar de muziek die je luistert? Wat een ego
Nee, is gewoon niet iets waar ik graag rondhang.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zal een kinderzitje achterin mijn auto zetten dan
Dat wordt vast nog erger als je iedereen irl zietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat doen jullie me aan, m'n kaken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot ik mn cirkelzaag pak.....
[..]
fijn dat ik dan toch niet de jongste ben, ouwe quoteverneuker!
*gillend en met armen zwaaiend hysterisch wegrent*quote:
Mja, ik zal binnenkort eens naar de tandarts of de dokter gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wordt vast nog erger als je iedereen irl ziet.
Lijkt wel een goedkope horrorfilm zonder tieten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
*gillend en met armen zwaaiend hysterisch wegrent*
vink een raar iets.. zwaai jij met je armen als je hard wegrent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
*gillend en met armen zwaaiend hysterisch wegrent*
Wie zegt zonder tietenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt wel een goedkope horrorfilm zonder tieten.
In mijn geval op zéker met...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt wel een goedkope horrorfilm zonder tieten.
Maakt meer indruk als je dat doet! Ik doe dat regelmatig, mensen verbijsterd achterlatendquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vink een raar iets.. zwaai jij met je armen als je hard wegrent?
Dat doet toch geen mens, ik hou ze dan toch op zijn minst naast mijn lichaam
Zie jij tieten dan?quote:
Je wil niet weten wat ik allemaal op de andere tabs heb staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik zou niet proberen op te vallen als er iemand met een kettingzaag achter je zitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
In mijn geval op zéker met...
[..]
Maakt meer indruk als je dat doet! Ik doe dat regelmatig, mensen verbijsterd achterlatend
Maar nu heb ik leuke muziekquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, hup, nu moet je echt gaan hoor! Welterusten!![]()
we gaan toch niet een parenclub???quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wordt vast nog erger als je iedereen naakt ziet.
ik vind het leuk om als een halve nicht met mn armen wapperend een straat over te steken. mijn collegas schamen zich dan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
In mijn geval op zéker met...
[..]
Maakt meer indruk als je dat doet! Ik doe dat regelmatig, mensen verbijsterd achterlatend
Ik weet ook niet hoe ik zou reageren als dat gebeurt, is me tot nog toe nooit overkomen... Wel wat geweld meegemaakt in m'n werk, maar daar ben ik niet van onder de indrukquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik zou niet proberen op te vallen als er iemand met een kettingzaag achter je zit
Nee, dan hebben we per man een vrouw nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we gaan toch niet een parenclub???
er kunnen ook een paar "mannen"thuisblijven! ik ga mee!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, dan hebben we per man een vrouw nodig, dat redden we niet
.
Ik heb je muziek gezien. Ga eens heeeeeel gauw naar bedquote:
Ja, dat! Gewoon hysterisch lopen doen zonder aanleidingquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het leuk om als een halve nicht met mn armen wapperend een straat over te steken. mijn collegas schamen zich dan.
Jij keek niet zei jequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb je muziek gezien. Ga eens heeeeeel gauw naar bed
Nee, maar je bleef maar doorgaan op de muziek die je luisterde, dus ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen. What has been seen cannot be unseenquote:
Ik zou met CindieY, Mex, Minthy enzo kunnen gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er kunnen ook een paar "mannen"thuisblijven! ik ga mee!
Pardon? 1 man op 3 vrouwen? Dat dacht ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou met CindieY, Mex, Minthy enzo kunnen gaan.
Mileyquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar je bleef maar doorgaan op de muziek die je luisterde, dus ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen. What has been seen cannot be unseen
miley cyrus is een lekker wijf, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een cd van haar heb gehoord. maar om nou urenlang die but te draaien. wissel dan een beetje af met Kelly Clarkson ofzo!quote:
Nope, kan hij ook heul niet aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pardon? 1 man op 3 vrouwen? Dat dacht ik niet
Dan mag pino ook meequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pardon? 1 man op 3 vrouwen? Dat dacht ik niet
"Hello Minthy, I wanna play a game" MWOEHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
miley cyrus is een lekker wijf, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een cd van haar heb gehoord. maar om nou urenlang die but te draaien. wissel dan een beetje af met Kelly Clarkson ofzo!
en ik dan??quote:
Ik ook, maar ik kon me niet zo goed inhouden...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wilde ik dan nog niet noemen, vond ik sneu
Proberenquote:
*slik*quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"Hello Minthy, I wanna play a game" MWOEHAHAHAHAHAHA
Zullen we de meet gewoon in Zwolle houden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wilde ik dan nog niet noemen, vond ik sneu
u heeft 2 handjes en een piemelot. moet lukken dusquote:
Life or die, make your choise.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"Hello Minthy, I wanna play a game" MWOEHAHAHAHAHAHA
Prima plan, top locatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zullen we de meet gewoon in Zwolle houden?
Zag je je naam ? Nou danquote:
Ik vind het primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
+1quote:
Doe mij maar "live", al is dat soms ook crapquote:
Oh dan haak ik af.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een tongquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u heeft 2 handjes en een piemelot. moet lukken dus
wehehe, met zn allen via webcams comuniceren en 3fm luisteren. das wel heel nerdy!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Zullen we gewoon een videomeet houden, hoeft niemand van huis weg
Ik twijfelde al.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij maar "live", al is dat soms ook crap
Ik zeg even serieus: midden van het land. Utrecht, vermoedelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
Zwolle? dies gekVeulstever weg. Ik zeg Eindje
Was geen verbetering, hoor! Ik snapte je welquote:
Echte fok!kers komen niet buitenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, met zn allen via webcams comuniceren en 3fm luisteren. das wel heel nerdy!
EENSquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
Zwolle? dies gekVeulstever weg. Ik zeg Eindje
Oh dan ben ik weer van de partij is maar een half uur met de trein vanaf hier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg even serieus: midden van het land. Utrecht, vermoedelijk.
Niet veel verschil met nu, moeten we alleen allemaal msn met cam aanslingerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, met zn allen via webcams comuniceren en 3fm luisteren. das wel heel nerdy!
minthy-msn-cam...ik zeg: "doen!"quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet veel verschil met nu, moeten we alleen allemaal msn met cam aanslingeren
Eindhoven is natuurlijk wel het midden van het nieuwe nederland dat eraan komtquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg even serieus: midden van het land. Utrecht, vermoedelijk.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eindhoven is natuurlijk wel het midden van het nieuwe nederland dat eraan komt.
msn van mn pc afgetieft na gedoe, een cam heb ik al jaaaaren niet meer... Sorryquote:
Jij wilde geen msn gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet veel verschil met nu, moeten we alleen allemaal msn met cam aanslingeren
Eindhoven staan we af aan Belgiëquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan ben ik weer van de partij is maar een half uur met de trein vanaf hier.
Wordt Brabant het nieuwe Nederland?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik heb ook geen cam hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
msn van mn pc afgetieft na gedoe, een cam heb ik al jaaaaren niet meer... Sorry
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Fixedquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wordt Brabant het nieuwe Nederland België?
Nee de helft van belgie komt erbijquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wordt Brabant het nieuwe Nederland?
dat jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet het nieuwe, wel het enige echtequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wordt Brabant het nieuwe Nederland?
Ik ga het liefst met OV.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef minthy het volgende:
Ik vind veel locaties prima, als ik mn autootje maar kwijt kan!
Dat is al zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee de helft van belgie komt erbij.
Ik welquote:
idd, ik zou mijn kabouter wel in zo'n k3-tje ploppen hoor!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
Niets tegen belgische meiden trouwens.
Ooit wel gehad, maar ik vond dat heel erg naar... Voelde me heel erg in de gaten gehouden (raar hè?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd, ik zou mijn kabouter wel in zo'n k3-tje ploppen hoor!
Ik dacht dat jij meer van de K3-fans was.. ZOals pinoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan Sofie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
Niets tegen belgische meiden trouwens.
ik ahd dat ding ook alleen aan staan als ik wilde. maar echt maar een paar keer gebruikt. ik ben meer een typerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ooit wel gehad, maar ik vond dat heel erg naar... Voelde me heel erg in de gaten gehouden (raar hè?) en voelde me niet vrij om ff in mn neus te pulken, ofzo
Joah!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met 3rdrock cammen?
Josjequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ach ik heb jou overleefd dus waarom nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
en dan noemt Heloef de enige Nederlandsequote:
Me too! Ik ben trouwens wel van Whatsapp enzo op m'n mobiel. Keihandigquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ahd dat ding ook alleen aan staan als ik wilde. maar echt maar een paar keer gebruikt. ik ben meer een typer
Ze is blond en jonger dan de rest daarom.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan noemt Heloef de enige Nederlandse![]()
Whatsapp is geweldig hequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Me too! Ik ben trouwens wel van Whatsapp enzo op m'n mobiel. Keihandig
dat kan mijn mobiel niet eens. en vind ik ook niet nodig. ik zie zo vaak mensen in de trien met hun mobiel of laptop kutten. geef mij maar muziek en een boek. (zo'n ding met een kaft en papier en letters enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
jonger is niet altijd mooier.. persoonlijk gaat mijn voorkeur naar Karenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is blond en jonger dan de rest daarom.
Ja, echt!! Ik heb net m'n broer een smartphone aangepraat, gebruikt het nu ook sinds vandaag. Mooi gratis berichtjes sturenquote:
dat wil jij wel zien he! hoe 2 lekkere jongens elkaar zitten op te hitsen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Galaxy Squote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind die Ebooks wel zulke flauwekulquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan mijn mobiel niet eens. en vind ik ook niet nodig. ik zie zo vaak mensen in de trien met hun mobiel of laptop kutten. geef mij maar muziek en een boek. (zo'n ding met een kaft en papier en letters enzo)
Je mag het wel op mijn iphone doenquote:
Niet altijd maar vind het in dit geval dan wel zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jonger is niet altijd mooier.. persoonlijk gaat mijn voorkeur naar KarenMaar mijn echte mening over deze discussie is meer
succes met inpakken en tot de volgende keer maar weer!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga naar bed verhuizen, over 8uur er al weer uit![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Ik nog max 6 uurquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Ik heb mijn smsbundel al uitgezet, omdat ik whatsapp ben gaan gebruikenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, echt!! Ik heb net m'n broer een smartphone aangepraat, gebruikt het nu ook sinds vandaag. Mooi gratis berichtjes sturen
Doei Pinoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Verkapt ik-heb-een-iPhone-post.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mag het wel op mijn iphone doen.
Alsof ik naar Eindhoven kom om te whatsappen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mag het wel op mijn iphone doen.
Ik ook pas sinds kort. Het scheelt dat ik nooit in de trien zit maar eigenlijk altijd de auto pak. Sowieso zit ik nooit met m'n mobiel te pielen in gezelschap, of de ander moet het ook doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan mijn mobiel niet eens. en vind ik ook niet nodig. ik zie zo vaak mensen in de trien met hun mobiel of laptop kutten. geef mij maar muziek en een boek. (zo'n ding met een kaft en papier en letters enzo)
ik prefereer ook Karen. met een beetje fantasie heb ik dan indirecte sex met Samson! WAWAWAquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd maar vind het in dit geval dan wel zo.
Niet beschikbaar op Windows Mobile (Windows Mobile jaquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik prefereer ook Karen. met een beetje fantasie heb ik dan indirecte sex met Samson! WAWAWA
Maar Gertjequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik prefereer ook Karen. met een beetje fantasie heb ik dan indirecte sex met Samson! WAWAWA
Juist ja....quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zelfs op Nokia's symbian kan het.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet beschikbaar op Windows Mobile (Windows Mobile ja)
Van al m'n contacten hebben er maar 4 Whatsapp, schiet voor mij dus niet zo opquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb mijn smsbundel al uitgezet, omdat ik whatsapp ben gaan gebruiken
Helaas niet eens een 4 , maar gewoon een 2g en een 3gsquote:
Alleen om te whatsappen zou idd wel wat zielig zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof ik naar Eindhoven kom om te whatsappen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helaas niet eens een 4 , maar gewoon een 2g en een 3gs.
[..]
Alleen om te whatsappen zou idd wel wat zielig zijn, maar voor de eigenaar daarentegen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |