SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Great.Expectations op 19-01-2011 23:30:15 ]Dit is niet erotiserend bedoeld.
Dit is dezelfde (ja echt? ja echt)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Great.Expectations op 19-01-2011 23:30:32 ]Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ik beheers de kunst van het weglatenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef creno het volgende:
Ben benieuwd wat voor opmerking TV daar nu weer over gaat maken !
Als het op freelance basis is, is het je personeel niet, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef welkominspace het volgende:
mag je als zzp'er geen vast personeel hebben of helemaal geen personeel?
dus ook niet af en toe iemand inhuren zeg maar.
dus het kan helemaal zonder contracten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het op freelance basis is, is het je personeel niet, toch?
Ja, volgens mij wel. Maar veel verstand heb ik er ook niet van hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus het kan helemaal zonder contracten?
dat zou mij iig een hoop geld schelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Maar veel verstand heb ik er ook niet van hoor.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet het wel, maar heb geen zin om in te gaan op eigenwijze domheid. Kloon of geen kloon.
Yeah, right.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
dat wil ik nog wel eens horen als ik het zwaar gemaakt heb
ik weet dat ik het ga makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Yeah, right.
Je snapt het verschil niet eens tussen een dienstverband, het inhuren van derden en iets contractueel vastleggen? En je wilt weten of een zelfstandige zonder personeel, personeel kan hebben? En je denkt dat je het helemaal gaat maken?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Great.Expectations het volgende:
MOARRRRR..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Great.Expectations het volgende:
die 1ste van die 2 zoenende mannen is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 sexy man=![]()
2 =![]()
![]()
bovenstaande =
niet meer
Ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
dat wil ik nog wel eens horen als ik het zwaar gemaakt heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Weet je wat het irritante is? Dat soort mensen maken het uiterlijkheid vaak wel... door hum domheid zien ze bepaalde obstakels totaal niet en rammen er doorheen. 3x vallen en ineens hopsa. Geluk is met de dommen zeggen ze niet voor niets. De broer van m'n ex moest 2x op hele domme wijze failliet gaan en is nu multi-miljonair.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Yeah, right.
Je snapt het verschil niet eens tussen een dienstverband, het inhuren van derden en iets contractueel vastleggen? En je wilt weten of een zelfstandige zonder personeel, personeel kan hebben? En je denkt dat je het helemaal gaat maken?
noem je mij nu dom?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat het irritante is? Dat soort mensen maken het uiterlijkheid vaak wel... door hum domheid zien ze bepaalde obstakels totaal niet en rammen er doorheen. 3x vallen en ineens hopsa. Geluk is met de dommen zeggen ze niet voor niets. De broer van m'n ex moest 2x op hele domme wijze failliet gaan en is nu multi-miljonair.
Nog steeds een domme eikel. Maar wel eentje met heel veel geld (wat het alleen maar erger maakt trouwens).
Ik zou niet durven!quote:
Lastig als het de broer van je relatie isquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, als het je irriteert negeer het.
dat is een feitquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou niet durven!
Naïef wellicht?
Iets met aardappelen en uitspraak.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat is een feit
maar wat je zegt klopt wel.
alleen zijn het geen domme mensen maar gewoon mensen die schijt hebben en ervoor durven te gaan
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets met aardappelen en uitspraak.
Wilfriedquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wilfried, mijn broer, zal na de pauze voor u een dansje opvoeren. Dat dansje duurt precies 45 seconden. Dus u verveelt zich geen minuut....
Ik leg mijn Kees te rustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat moet je toch echt ff uitleggen
Ik. Komt door de TUE.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:16 schreef Peter het volgende:
Wie had dat gedacht!: Eindhoven bij slimste regio's ter wereld
En door ons!quote:
Dat was omdat ik dacht "Dat zal ie wel niet snappen"quote:
en terechtquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was omdat ik dacht "Dat zal ie wel niet snappen"
Klinkt heel bourgondisch goedegesprekkerig aanheteindtipsyquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met wijn en huisgenoten de avond doorgebracht.
Die stomme IQ test die nergens op sloegquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Of niet gedaan?
Ik vond wel iets anders een beetje verwarrend:quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de verwarring wel, BBQ, uitspraak.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:05 schreef Peter het volgende:
Nederlands is 1 van de minst logische talen. Das dan logisch dat het zo vaak fout gaat.
Heb je al uitgezocht wat je zaterdag aantrekt?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je al uitgezocht wat je zaterdag uitaantrekt?
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhm. Nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je al uitgezocht wat je zaterdag aantrekt?
Dat durf ik niet met mijn lijfquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef Gellarboy het volgende:
Als het heel heet is dan trek je dat shirt toch gewoon uit? Loop je lekker in je harnasje..
Beter jouw lijf dan mijn lijf, trust me.quote:
Nou, een skinny ventje met een boltaartbuikje in een harnas is ook geen gezicht hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Beter jouw lijf dan mijn lijf, trust me.
Oh moet ik opeens langskomen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
En in mijn hoofd horen harnasjes bij grote mannen, spier danwel massa.
Niet bij magere popjes
Waar van jij dan onder?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh moet ik opeens langskomen?
Volgens mij waren er ook vragen bij waar alle antwoorden fout waren. Bijvoorbeeld bij het op volgorde zetten van die foto's of die woorden die in spiegelbeeld stonden...quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die stomme IQ test die nergens op sloeg
En het feit dat ik barbeque als barbeque schrijf en niet als barbecue (ja dat is tegen jouw zere NL-been he!F )
Ja sowieso vod ik sommige foto's best vrij interpreteerbaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook vragen bij waar alle antwoorden fout waren. Bijvoorbeeld bij het op volgorde zetten van die foto's of die woorden die in spiegelbeeld stonden...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Onder Grote mannen met massa?
Nee hoor Liz Taylor, valt best mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef welkominspace het volgende:
http://www.shop55.nl/armani-zonnebril-p-4254.html
is dit nou een vrouwen zonnebril of valt dat mee?
Ze willen natuurlijk allemaal de staaf van de vent van CDP zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
Hahaha. De meeste traffic naar mijn nieuwe website komt van Fok! af.
De laatste week is dat omdat CDP/GJ de piemel van zijn vriendje posttequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
Hahaha. De meeste traffic naar mijn nieuwe website komt van Fok! af.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor Liz Taylor, valt best mee.
Net zo mannelijk als visagie
verkracht dan ook geen mooie liedjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Nah
Acda & de Munnick zingen "Maar dat kan niet.... want ik maak alles stuuuuuk"
Dus ik zeg: dan moet je vastgebonden worden hoor, net als dat mongooltje!
Vinden m'n collega's dat niet kunnen"Stephaaaaaaaaaaaan!!!"
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ijsters__.html?p=2,1
Een opmerking maken heeft niets met verkrachten van nummers te makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
verkracht dan ook geen mooie liedjes![]()
nou heb ik je nooit horen praten maar gok dat ik liever Thomas Acda hoor zingen dan dat gelul van jou er tussendoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een opmerking maken heeft niets met verkrachten van nummers te maken
Ik verdraai geen tekst, ik zing niet mee, ik vertaal het niet.....
Heb wel ergens een youtube van mij die Vondelpark vannacht zingt hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou heb ik je nooit horen praten maar gok dat ik liever Thomas Acda hoor zingen dan dat gelul van jou er tussendoor![]()
link?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb wel ergens een youtube van mij die Vondelpark vannacht zingt hoor
album?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik zo niet uit m'n blote bol en kan ff niet checken.
Download mijn album maar gewoonUh...KOOP!
Je zingt niet meequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een opmerking maken heeft niets met verkrachten van nummers te maken
Ik verdraai geen tekst, ik zing niet mee, ik vertaal het niet.....
Toch niet op m'n werk!!!!quote:
Naar een soort van boterbal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vraag me af waar het heen gaat met deze wereld
vertel dat maar aan mijn moeder die na het eten van een stuk nu al de hele dag ziek isquote:
Brandon is ook geen mongooltjequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Nah
Acda & de Munnick zingen "Maar dat kan niet.... want ik maak alles stuuuuuk"
Dus ik zeg: dan moet je vastgebonden worden hoor, net als dat mongooltje!
Vinden m'n collega's dat niet kunnen"Stephaaaaaaaaaaaan!!!"
Ja lach er maar mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
vertel dat maar aan mijn moeder die na het eten van een stuk nu al de hele dag ziek is
Onbelangrijk detailquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Brandon is ook geen mongooltje
vind je het een prestatie dat mensen ziek worden van je baksels?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
vertel dat maar aan mijn moeder die na het eten van een stuk nu al de hele dag ziek is
zo kun je het ook brengen jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind je het een prestatie dat mensen ziek worden van je baksels?
Waarom in godsnaam?
Die komt online tijdens het feest, hahaha!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze willen natuurlijk allemaal de staaf van de vent van CDP zien.
Nou tis meer dat mijn allerliefste moeder van een suikerbom af moet blijven omdat ze diabetes heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
vind je het een prestatie dat mensen ziek worden van je baksels?
Waarom in godsnaam?
Hell no. Iedereen was misselijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nou tis meer dat mijn allerliefste moeder van een suikerbom af moet blijven omdat ze diabetes heeft.
As for Ang3l... let's be honest, it was the chicken that made him sick.
Dat is omdat Sam een hekel aan mij heeft, Joris, jouw grote blanke redder in nood, die heeft twee stukken op!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hell no. Iedereen was misselijk
Sam at het niet eens op!
En die hebben we ook nog niet gesprokenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat is omdat Sam een hekel aan mij heeft, Joris, jouw grote blanke redder in nood, die heeft twee stukken op!
Soms doen woorden pijn aan de binnenkant!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:57 schreef Ang3l het volgende:
En die hebben we ook nog niet gesproken
Die is vast dood.
Soms doet boter dat ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Soms doen woorden pijn aan de binnenkant!
Waarom ga jij naar het feestje van CDP?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef Ang3l het volgende:
Soms doet boter dat ook
Tip voor de volgende keer dus!
Omdat ik uitgenodigd ben en het me gezellig lijkt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Waarom ga jij naar het feestje van CDP?
Geldt dit voor al je posts of alleen die ene?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat klonk een stuk onvriendelijker dan dat ik bedoelde.
Oh Erik, jouw brandende haat smaakt zo lekker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Geldt dit voor al je posts of alleen die ene?
is het een sexy speciale manier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is geen haat. Ik heb je lief op een hele eigen speciale manier.
wait what... that sounds dirty.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet van twee kanten in ieder geval.
Is dat aan mij gerichtquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh for fuck's sake! Sterf, sterf, sterf, jij Andre-Hazes-minnende moederneukende godsverlaten pauperige import tyfus-buurman, rot op naar het vernaggelde inteelt-dorp waar je vandaan komt, en ga lekker spelen op een mijnenveldje, en neem die schurftige bastaard van een hond met je mee!
mijn buurman draait weer kut-muziek op een volume dat voor iedereen hoorbaar is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat aan mij gericht? Want ik luister geen André Hazes, maar de rest klopt aardig.
denk je dat ik voor jan en alleman iets bak?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef Peter het volgende:
Heeft Erik wel eens Roel's taart gegeten?
'Did he have your cake and ate it?'
jij hebt wel veel bezigheden he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef welkominspace het volgende:
eindelijk al die telefoontjes gehad
vanavond nog ff computer bij iemand fixen en dan ben ik lekker vrij
Ik ben heel veel dingen, maar geen Jan of allemanquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
denk je dat ik voor jan en alleman iets bak?
Je hebt voor mij ook nog niets gebakken, terwijl Erik en ik goede taart op z'n kwaliteit weten te waarderenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
thuisstudiequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt wel veel bezigheden he?
Je studeert psychologie, is dat full time of part time?
Je werkt in het bedrijfje van je broer.
Je bent visagist, bij films?
je fixt computers.
En eigenlijk fok je heel vaak de hele nacht.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Das waar, jij bent Erik, ga jij ook naar CDP's partijtje, of hoe jullie jongelui dat vandaag de dag noemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel veel dingen, maar geen Jan of alleman.
Wil jij ook dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Das waar, jij bent Erik, ga jij ook naar CDP's partijtje, of hoe jullie jongelui dat vandaag de dag noemen.
Ik heb geen contact met CDP behalve wat ik hier lees dat hij postquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Das waar, jij bent Erik, ga jij ook naar CDP's partijtje, of hoe jullie jongelui dat vandaag de dag noemen.
Kun jij eigenlijk een dag zonder bier, wiet of hash?quote:
kan wel,hoeft nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kun jij eigenlijk een dag zonder bier, wiet of hash?
Dat is een hele stap voorwaarts TMM, dat je eindelijk toe durft te geven dat je jaloers bent.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wil jij ook dan?
Ik ruik afgunst als een scheet in een lift
jaloers op jou?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat is een hele stap voorwaarts TMM, dat je eindelijk toe durft te geven dat je jaloers bent.
'Kookslet'quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef Peter het volgende:
Heeft Erik wel eens Roel's taart gegeten?
'Did he have your cake and ate it?'
quote:
quote:
Ik vind zowel Pepijn als Jan als Art erg tof overkomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Pepijn Gunneweg tochin De Mol
weird.... dat heeft 'ie niet gepakt met de copy-paste.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Peter het volgende:
Met aanhalingstekens rond gesproken stukken leest het prettiger
[..]Sure it hadnt always been easy[..] + '
Nee, maar bijvoorbeeld die 4 foto's die je op de goede volgorde moest zetten...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sowieso vod ik sommige foto's best vrij interpreteerbaar
Maar ik heb wellicht een te levendige fantasie
Dublin moet wel donders mooi zijn!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat zal ik doen voor een lang weekendje weg...
* Glasgow, ik ken de stad, ik ken de omgeving, genoeg bekenden die er wonen, niet echt toeristisch.
* Edinburgh, ik ken de stad, niet echt de omgeving, naargenoeg geen bekenden, erg toeristisch.
* Manchester, ik ken de stad, niet echt de omgeving, een paar bekenden, semi-toeristisch.
* Dublin, nog nooit geweest, geen verwachtingen, geen bekenden.
Kneusquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net voor het eerst online kleren besteld via G-Star.com
want?quote:
Hebben de mensen die niet op het feest zijn ook nog plezier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die komt online tijdens het feest, hahaha!
quote:
En het is al bijna tijd voor een nieuwe ladingquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Thuis.
En na 11 maanden weet ik eindelijk van wie de ene valentijnskaart is geweest.
Nu die ander nog
Valentijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het is al bijna tijd voor een nieuwe lading.
Oh ik dacht dat er minstens wel een soort belediging achteraan zou komen, bijvoorbeeld dat G-Star een paupermerk is en dat kleding van G-Star da t altijd heel erg groot op hun producten gedrukt moet hebben zodat iedereen kan pimpen dat ze G-Starpaupers zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kleren koop je in een winkel, zodat je kunt passen enzo.
Mensenschuw?
Dat zou ik best grappig vinden voor iemand die het zelf draagt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat er minstens wel een soort belediging achteraan zou komen, bijvoorbeeld dat G-Star een paupermerk is en dat kleding van G-Star da t altijd heel erg groot op hun producten gedrukt moet hebben zodat iedereen kan pimpen dat ze G-Starpaupers zijn.
Ik weet niet welke tekstverwerker je gebruikt, maar die smart-quotes zijn van die "mooie" aanhalingstekens in plaats van gewoon twee (of een) rechte streepjes. Moet je even zoeken in de helpfunctie, ik weet dat niet uit mijn hoofd.quote:
Ik snap je niet. Wie draagt het nou?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat zou ik best grappig vinden voor iemand die het zelf draagt.
Ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wie draagt het nou?
Nee anders had je er wel fatsoenlijk bijgelopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig hoef ik mijn mening niet van jullie af te laten hangen
Ja, en nu is het klaar met de kabouter grappen. Wees origineel of laat de grappen achterwegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Oh Vlarp... ik heb ook iets voor jou besteld:
[ afbeelding ]
Scheelt je weer een ritje met de driewieler naar de winkel
Dat waardeer ik welquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik streef altijd naar originaliteit. Is dat dan in feite ook onorigineel?
Ach die ene keer dat je mij ziet op Friso heb je toch wel wat beters te doen dus voor jou hoef ik me niet te fatsoenerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee anders had je er wel fatsoenlijk bijgelopen.
Originele kaboutergrappen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en nu is het klaar met de kabouter grappen. Wees origineel of laat de grappen achterwegen
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Originele kaboutergrappen?
maar hij doet het niet in als ik het copy-paste in een mailtje... en in het verleden heb ik er nooit last van gehad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet welke tekstverwerker je gebruikt, maar die smart-quotes zijn van die "mooie" aanhalingstekens in plaats van gewoon twee (of een) rechte streepjes. Moet je even zoeken in de helpfunctie, ik weet dat niet uit mijn hoofd.
Vind ik ook. Bovendien, lange mensen intimideren mequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef wonderer het volgende:
Zo klein is Vlarp toch ook helemaal niet?
Ja mijn date had zijn scharrelquota niet gehaald dus het was overmacht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach die ene keer dat je mij ziet op Friso heb je toch wel wat beters te doen dus voor jou hoef ik me niet te fatsoeneren
Ook als ze liggen? Dan zijn ze immers minder hoog.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind ik ook. Bovendien, lange mensen intimideren me.
Dan zal het wel aan fok liggen, die dan de "speciale" quotes eruit filtert...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar hij doet het niet in als ik het copy-paste in een mailtje... en in het verleden heb ik er nooit last van gehad.
Mij ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
Dit me zo'n onwijs geniale film;
[ afbeelding ]
Sjitquote:
Er komt een kabouter bij de dokter en zeg..hee dokter wat heeft een een kleine praktijk, zegt de dokter..sodemieter op, ik zit te schijten.quote:
Wel origineelquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
SjitIk lees echt serieus nu pas weer terug... ZO WAS HET NIET BEDOELD
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mij ookDie trailer was echt humor.
Kijk, dat doe ik dan weer goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hij kijkt wel net zo boos als Vlarp.
Niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Vlarp nog nooit boos zien kijken.
Moet je hem eens zien kijken als hij de koeling opentrekt en zijn bier is op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Vlarp nog nooit boos zien kijken.
Dat is geen drama gelukkig... 3 supermarkten en 1 nachtwinkel op loopafstandquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet je hem eens zien kijken als hij de koeling opentrekt en zijn bier is op.
Ik vond de trailer juist niet zo geweldig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef wonderer het volgende:
Mij ookDie trailer was echt humor.
Die lange? De korte van 30 seconden is niet zo leuk, nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond de trailer juist niet zo geweldig.
Ik vond de aflevering van vandaag wel ok eigenlijk. Vorige week was het erger qua Mol-acties...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
WIDM is wel weer irritant hoor, dat mensen zo dom lopen te doen met zo'n opdracht. Ik vind het leuker als het werkt
Dat klinkt alsof we regelmatig een trio hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, SAJ, Vlarp en Steve hebben natuurlijk mening feestje samen gevierd.
Ga je naar friso?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wij zien elkaar alleen in zeer positieve omstandigheden en onder het genot van drank.
Ja, maar de eerste paar afleveringen kan ik het nog hebben, nu begint het echt te irriterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond de aflevering van vandaag wel ok eigenlijk. Vorige week was het erger qua Mol-acties...
Ik kan me echt niet voorstellen dat die Karin echt zo dom isquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
WIDM is wel weer irritant hoor, dat mensen zo dom lopen te doen met zo'n opdracht. Ik vind het leuker als het werkt
Neen. Ik heb écht geen geld. Vakantie moet betaald worden, NSFquote:
Karin moet er gewoon uit. Of ze is echt zo dom, of ze molt te opvallendquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste paar afleveringen kan ik het nog hebben, nu begint het echt te irriteren
Vakantie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen. Ik heb écht geen geld. Vakantie moet betaald worden, NSF, huisrekening moet bijbetaald worden.
Ik ben voor Anna, ik vind Anna een tof wijf. Verder boeit het me niet zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Karin moet er gewoon uit. Of ze is echt zo dom, of ze molt te opvallend
Ik ben voor uhh... Soundos of Artquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben voor Anna, ik vind Anna een tof wijf. Verder boeit het me niet zo.
Allemaal homo's en vrouwen zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het Nationaal Songfestival. Waar we met een groep van bijna 20 FOK!kers heen gaan.
Oh ga je er echt heen?! Wat tof!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het Nationaal Songfestival. Waar we met een groep van bijna 20 FOK!kers heen gaan.
Eh. Jaquote:
19 vrouwen.... en Erik...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh. Ja. Denk ik. Vooral vrouwen.
Recruteren voor het topic, we hebben vers bloed nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Nou volgens mij ook een sloot homo's
Alleen Peter. Dat is de enige andere homo. En manquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Nou volgens mij ook een sloot homo's
Je bent voor Anna als... mol?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben voor Anna, ik vind Anna een tof wijf. Verder boeit het me niet zo.
Ik las pas een artikel dat homo's net zo op vrouwen neerkijken als hetero's. Was wel geinigquote:
Nee ik bedoel in de zaal he... niet in ESF... volgens mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Recruteren voor het topic, we hebben vers bloed nodig
Als we ons nou zouden kunnen voortplanten...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Why?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, gewoon, als kandidaat. Ik heb geen Mol.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent voor Anna als... mol?
Meer mensen om mijn boeken aan aan te smeren, natuurlijk.quote:
Oh, dat kan nog gunstig uitpakken dan voor mequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik bedoel in de zaal he... niet in ESF... volgens mij
homo's zijn wat dat betreft net echte mannen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las pas een artikel dat homo's net zo op vrouwen neerkijken als hetero's. Was wel geinig
Neerkijken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef wonderer het volgende:
Ik las pas een artikel dat homo's net zo op vrouwen neerkijken als hetero's. Was wel geinig
Ow... oke...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, gewoon, als kandidaat. Ik heb geen Mol.
Als ze de Mol is zit ze er wel heel het spel in. Dus dat is dan gunstig als je haar tof vindt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, gewoon, als kandidaat. Ik heb geen Mol.
Ja maar in de zaal zul je er genoeg tegen komen... jammer dat ik niet kan... had het wel lachen gevonden om interviews te makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen Peter. Dat is de enige andere homo. En man.
Mannen zijn gemiddeld genomen langer dan vrouwen, dus kijk je al snel op ze neer...quote:
Ja, dat vrouwen alleen maar handig waren om mee te shoppen en alles. Hetero's willen tenminste nog met ze naar bed, homo's gebruiken ze alleen maar om hun was te droppen en allesquote:
Hmm Anna ligt er voor mij te dik bovenop als ze de mol is...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze de Mol is zit ze er wel heel het spel in. Dus dat is dan gunstig als je haar tof vindt.
Ja, maar dat is met alle spelers bijna zo. Eigenlijk alleen Art heb ik niet echt zien mollen deze afleveringquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm Anna ligt er voor mij te dik bovenop als ze de mol is...
Niet? Ik vond Art zo achterlijk bezig vandaag weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met alle spelers bijna zo. Eigenlijk alleen Art heb ik niet echt zien mollen deze aflevering
ja dat is ook wel weer zo op zich... hmmz.. moeilijk...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ligt er bij iedereen zo dik bovenop. Nou ja bij Patrick niet, die houdt zich op de achtergrond. Maar die is zelf dan weer dik.
Ik ergerde me meer aan Janquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet? Ik vond Art zo achterlijk bezig vandaag weer
Ik heb nog even het gevoel gehad dat als ze die schilderij wel uitgekozen hadden de opdracht alsnog mislukt zou zijn...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
En Patrick is de Mol volgens mij... die actie met 2008 bij die huisschildering was heel subtiel
Jan kan niks verkeerd doenquote:
Janquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |