SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Great.Expectations op 19-01-2011 23:30:15 ]Dit is niet erotiserend bedoeld.
Dit is dezelfde (ja echt? ja echt)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Great.Expectations op 19-01-2011 23:30:32 ]Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ik beheers de kunst van het weglatenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef creno het volgende:
Ben benieuwd wat voor opmerking TV daar nu weer over gaat maken !
Als het op freelance basis is, is het je personeel niet, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef welkominspace het volgende:
mag je als zzp'er geen vast personeel hebben of helemaal geen personeel?
dus ook niet af en toe iemand inhuren zeg maar.
dus het kan helemaal zonder contracten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het op freelance basis is, is het je personeel niet, toch?
Ja, volgens mij wel. Maar veel verstand heb ik er ook niet van hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus het kan helemaal zonder contracten?
dat zou mij iig een hoop geld schelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Maar veel verstand heb ik er ook niet van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |