Als ik over 1.5 jaar getrouwd ben met mijn mannetje, ga ik naar de gyneacoloog en gaat het spiraaltje er uit en dat kunnen wij gewoon voor kinderen gaan hoor! Ik weet niet waar jij het idee vandaan hebt dat kinderen krijgen geen optie is met een spiraal, maar dat klopt niet hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Mja.. als je een kinderwens voor in de toekomst hebt zet je geen spiraal toch?
Ja dat is gevaarlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb een aantal dagen geleden ook voor het eerst sex, en bij mij werd die naar een tijdje ook slap. Niet meteen na het omdoen van de condoom, maar een tijdje daarna.. Vond het ook verschrikkelijk.
Ik rook niet trouwens.. Misschien dat het dan wel gewoon de spanning is..
Lees hier dat je wat ''handwerk'' moet doen nadat ie slap is.. maar kan je dan nog wel de condoom er op laten zitten? is dat niet gevaarlijk als die van slap naar stijf gaat met condoom erop?
5 jaar geen kinderwens, dat wil zeggen, als je dat ding er tussentijds niet uit wil halen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Mja.. als je een kinderwens voor in de toekomst hebt zet je geen spiraal toch?
heb het meerdere malen geprobeerd op diverse manieren het werkt gewoon niet condoom eromheen en hup hij hangt. zonder geen probleem. wel klote met nieuwe partners want condooms doe ik echt niet meer aan maar wil ook geen soa fabriek zijn/wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef Melekkk het volgende:
Maak er een spelletje van! Of laat haar het condoom omdoen met haar mond! Trucje gebruik ik zelf afentoe als een man teveel zeurt over het condoom. Net zoals kindjes en op het potje moet je het leuk maken he
Condoom uit de verpakking. Topje tussen de tanden (niet bijten, duh) en het opgerolde ringetje zegmaar achter de lippen maar voor de tanden. Beetje zuigen en met een beweging het condoom over de eikel en als het kan al een stukje afrollen, de rest met je hand afrollenKan best spannend zijn als je even oefent!
Verstandig dat je nu wel even condoom wil gebruiken, je zou niet de eerste zijn die zijn vriendin zwanger krijgt op deze manier. 'jha mar ze is aan de pil tog :p', ja, die werkt ook zo lekker als ze ziek is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Dan lukt het wel, ben ik van overtuigd. Ze is ook wel aan de pil enzo, maar we willen het gewoon echt niet zonder condoom doen. Bovendien wil ik wel langer bezig zijn en om nou men eigen sperma op te likken is ook zo wat![]()
Maar gewoon voor de veiligheid, en ze is ook ziek geweest, dus condoom willen we allebei wel gebruiken.
Klopt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:01 schreef TripleP het volgende:
Zijn jullie elkaars eerste geweest? Want als ze aan de pil is, is er verder echt niks dat jullie kunnen vrezen als jullie geen condoom gebruiken.
Dat is wel een hele goede grap...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
(oh goede grap om erover te lachen: Als ze zegt "schatje geeft niets het zit tussen je oren" Moet je zeggen, als ze er tegen kan, "Ja daar zitten men ogen trut")
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |