Ja, ik weet het ook niet, ik rook gewoon graag! Maar dit is wel ff een goed moment om te kijken of het werkt... Maar inderdaad, misschien hoeft het voor mij dan ook niet meer...quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom beginnen als je gestopt bent, het enige positieve aan roken is dat je even weg kunt gaan van de menigte op een peukje te doen
Laat haar het condoom omdoen terwijl ze je nog een beetje aftrekt, misschien blijft hij dan wel hard en ga er dan pas bovenop. Of allebei op je zij liggen en het dan proberen, dit werkte bij mij uiteindelijk ook erg doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:26 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Haha, jaa heb ik geprobeert alleen dan word hij niet hard genoeg... sorry ik ben echt een zeikerd, maar ik kan er écht nix aan doen ik word er gek van als ik eraan denk!!![]()
Bovendien denk ik dat dat gehaaste gedoe ook niet echt positief werkt, maarja ik moet wat...
Ja is goed, zullen we de volgende keer dat wel proberen... Dan ik gewoon liggend, de enige houding die mijn lichaam gewend is (quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat haar het condoom omdoen terwijl ze je nog een beetje aftrekt, misschien blijft hij dan wel hard en ga er dan pas bovenop. Of allebei op je zij liggen en het dan proberen, dit werkte bij mij uiteindelijk ook erg doen
Is ook zo, het zit tussen men oren, maar ik kon voordat ik rookte wel echt zoon keiharde stijve krijgen waar ik voor mijn gevoel een gewicht van een kilo aan kon hanger, maar ik besef me dat ik dat niet meer heb gehad, voor zo ver ik me kan herinneren...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:04 schreef pussywillow het volgende:
Het heeft heus niks met roken te makenHet is gewoon psychisch. Omdat het één keer gebeurd is ben je er nu bang voor en dan gebeurt het natuurlijk juist. Als mensen condooms gebruiken zal dat vaak zijn omdat het hun eerste keer is (hetzij met elkaar, hetzij écht hun eerste keer) en dan ben je sowieso al meer gespannen.
Gewoon stoppen met roken, problem solved.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Is ook zo, het zit tussen men oren, maar ik kon voordat ik rookte wel echt zoon keiharde stijve krijgen waar ik voor mijn gevoel een gewicht van een kilo aan kon hanger, maar ik besef me dat ik dat niet meer heb gehad, voor zo ver ik me kan herinneren...
En ik heb wel een goede stijve hoor, alleen minder hard ofzo, dat kán meespelen?
Voor je gevoel... voor zover je je kunt herinneren... dat lijkt me niet echt iets om conclusies aan te verbinden. Hoe lang rook je dan eigenlijk al, en hoeveel? Het is waar dat roken slecht is voor je bloedvaten, maar dan praat je echt over een proces van tientallen jaren. Ik denk dat je je druk maakt om niets; buiten dat vage herinneringen aan erecties uit het verleden me nou niet bepaald betrouwbaar lijken zijn er wel meer factoren die invloed op je erectie kunnen hebben (stress, spanning, vermoeidheid, alcohol, mate van opwinding, etc.). Neemt natuurlijk niet weg dat stoppen met roken altijd een goed idee is, daar niet vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Is ook zo, het zit tussen men oren, maar ik kon voordat ik rookte wel echt zoon keiharde stijve krijgen waar ik voor mijn gevoel een gewicht van een kilo aan kon hanger, maar ik besef me dat ik dat niet meer heb gehad, voor zo ver ik me kan herinneren...
En ik heb wel een goede stijve hoor, alleen minder hard ofzo, dat kán meespelen?
Had dan niet gezegd dat roken totaal geen nut op je sex leven hebt, dan was hij sowieso gestoptquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Voor je gevoel... voor zover je je kunt herinneren... dat lijkt me niet echt iets om conclusies aan te verbinden. Hoe lang rook je dan eigenlijk al, en hoeveel? Het is waar dat roken slecht is voor je bloedvaten, maar dan praat je echt over een proces van tientallen jaren. Ik denk dat je je druk maakt om niets; buiten dat vage herinneringen aan erecties uit het verleden me nou niet bepaald betrouwbaar lijken zijn er wel meer factoren die invloed op je erectie kunnen hebben (stress, spanning, vermoeidheid, alcohol, mate van opwinding, etc.). Neemt natuurlijk niet weg dat stoppen met roken altijd een goed idee is, daar niet van
Slikt je vriendin de pil? En als je het voorzichtig doet niet, als je de condoom maar niet beschadigd... In de vagina rats je hem ook heen en weer, dus waarom in je hand niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb een aantal dagen geleden ook voor het eerst sex, en bij mij werd die naar een tijdje ook slap. Niet meteen na het omdoen van de condoom, maar een tijdje daarna.. Vond het ook verschrikkelijk.
Ik rook niet trouwens.. Misschien dat het dan wel gewoon de spanning is..
Lees hier dat je wat ''handwerk'' moet doen nadat ie slap is.. maar kan je dan nog wel de condoom er op laten zitten? is dat niet gevaarlijk als die van slap naar stijf gaat met condoom erop?
Ja ze slikt de pil.. Maar dat durf ik nog niet denk ik hoor. Met pil kan je toch nog wel zwanger worden..?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Slikt je vriendin de pil? En als je het voorzichtig doet niet, als je de condoom maar niet beschadigd... In de vagina rats je hem ook heen en weer, dus waarom in je hand niet?
En als ze de pil slikt zou ik als ik jou was je sowieso geen zorgen maken...
Met alleen condoom is de kans 1 op 100quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja ze slikt de pil.. Maar dat durf ik nog niet denk ik hoor. Met pil kan je toch nog wel zwanger worden..?
Met een condoom is de kans niet 1 op 100 dat je zwanger wordt, maar is de kans eigenlijk 3 op 100 dat hij kan scheuren. Dan is het nog steeds niet te laat en zelfs als je in haar klaarkomt is het maar net de vraag of ze daar ook zwanger van wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Met alleen condoom is de kans 1 op 100
Met alleen pil is de kans 1 op 1000
En beide iets van 100 x 1000 = 1 op 100.000 ofzo?
Maar in ieder geval, zelf gewoon een paar keer oefenen denk ik, merk je het vanzelf.
En ik denk niet dat mensen het hier aan raden, als het onveilig was. (gezien de serieuze aard van de reacties.)
Maar als je het niet zeker weet, gewoon zelf paar keer proberen. En als hij toch scheurt, ze slikt de pil, en anders morning afterpil kopen...
Dat moet je je vriendin niet aan willen doen hoor! dat is echt pokkezooi!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Met alleen condoom is de kans 1 op 100
Met alleen pil is de kans 1 op 1000
En beide iets van 100 x 1000 = 1 op 100.000 ofzo?
Maar in ieder geval, zelf gewoon een paar keer oefenen denk ik, merk je het vanzelf.
En ik denk niet dat mensen het hier aan raden, als het onveilig was. (gezien de serieuze aard van de reacties.)
Maar als je het niet zeker weet, gewoon zelf paar keer proberen. En als hij toch scheurt, ze slikt de pil, en anders morning afterpil kopen...
Je kan een spiraaltje natuurlijk ook laten weghalenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Mja.. als je een kinderwens voor in de toekomst hebt zet je geen spiraal toch?
Maar, ze is 16... Ik bedoel, das ook zo wat... En morning afterpil inderdaad als laatste optie, want ik hoor ook van iedereen dat het echt troep is... Maarja, als je de kans zo klein mogelijk wil maken kun je in een opwelling van stress zo'n pil kopen. (eigenlijk zijn het er 2)quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan een spiraaltje natuurlijk ook laten weghalen
Ja ik weet het, het verbaasde me ook al, maargoed, ik ben blij dat mensen zich in houden. Of het nou geluk is of niet, ik waardeer het wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Dimens het volgende:
Je mag trouwens van geluk spreken, toen ik een serieus topic opende kreeg ik alleen maar kanker reacties
De pil is bij correct gebruik heel erg betrouwbaar (> 99.5%). Als ik jou was zou ik die condooms dus zo snel mogelijk de deur uit doen (mits allebei SOA-vrij), want zonder condooms is het toch beduidend leukerquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja ze slikt de pil.. Maar dat durf ik nog niet denk ik hoor. Met pil kan je toch nog wel zwanger worden..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |