quote:http://sites.bnn.nl/page/iqtest
Het is weer zo ver! In de elfde editie van De Nationale IQ Test kun jij testen wat de kwaliteit van jouw hersenpan is. Is jouw score hoger dan vorig jaar of hebben alle drank en drugs toch echt wat hersencellen gekost? Natuurlijk hebben we publieksgroepen die de strijd met elkaar aan gaan in de studio. Patrick en Valerio praten jou en de BN'ers door de test heen. Ben je er klaar voor? Iedereen kan voor de buis meespelen. Bijvoorbeeld live voor via iPad of smartphone. Dus zorg dat je klaar zit.
IQ Test 2011, woensdag 19 januari om 20.30 uur bij BNN op 1.
Ik zat ook al 1/5 te zoeken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:38 schreef Baszh het volgende:
En dan niet eens helemaal vereenvoudigen.
Ik vereenvoudig hem eerst helemaal en dan kijk ik waar het bij hoort.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:38 schreef Baszh het volgende:
En dan niet eens helemaal vereenvoudigen.
D, C, Aquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:40 schreef Allrounder het volgende:
Wat waren die antwoorden op de breuken?
Laatste 8/32, eerste 3/15, 15/45 dacht ik bij de tweede. Heb ik ze dan allemaal gehad?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:40 schreef Allrounder het volgende:
Wat waren die antwoorden op de breuken?
Inderdaad, wat een knuppel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef ETA het volgende:
mijn IQ is spontaan 5 punten gezakt na het zien van die Pronk....
Idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Die laatste 2 blokken kon ik echt niet zo snel. :/
patriek is dan ook een zeer slecht acteurquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef Bastiefcg het volgende:
Fail, zo duidelijk gerepeteerd met die val.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |