Ik geef geen waarde oordeel. Ik vraag me alleen af of diegene dan geen interesse heeft in de ander? Voor mij zelf is het gewoon zo raar dat je niet iets wilt horen van die ander.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef Daniel1976 het volgende:
Er zijn ook mensen die zich gewoon minder afhankelijk opstellen. Daar lijkt me ook niets mis mee.
Ik bedoel dan ook niet verplicht 2 per dag ofzo. Maar hoe kan je 2 dagen bijv. geen contact hebben als dit wel makkelijk mogelijk is? Terwijl je toch eigenlijk hartstikke geïnteresseerd bent in diegene?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef Kimochi het volgende:
Het lijkt me niet dat diegene dan minder interesse heeft. Het ligt gewoon aan de personen zelf.
Ik hou niet van een verplicht aantal berichtjes per dag en ik ben niet iemand die elke vijf minuten een sms moet sturen, terwijl ik wel veel aan die persoon denk.
Geen kwantiteit maar kwaliteit.
Als je de ander even zat bent of je andere dingen aan je hoofd hebt (ziekte, familieomstandigheden bijvoorbeeld), maar misschien bedoel je met makkelijk dat beide partijen genoeg tijd en "energie" hebben om met elkaar af te spreken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook niet verplicht 2 per dag ofzo. Maar hoe kan je 2 dagen bijv. geen contact hebben als dit wel makkelijk mogelijk is? Terwijl je toch eigenlijk hartstikke geïnteresseerd bent in diegene?
Even ter verduidelijking ik veroordeel het niet. Ik wil het graag gewoon begrijpen zodat ik mijzelf er niet zo aan stoor
Een smsje sturen kost 1minuut. Lijkt me weinig moeite om even interesse te tonen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Als je de ander even zat bent of je andere dingen aan je hoofd hebt (ziekte, familieomstandigheden bijvoorbeeld), maar misschien bedoel je met makkelijk dat beide partijen genoeg tijd en "energie" hebben om met elkaar af te spreken?
Zoals eerder gezegd, sommige mensen stellen zich minder afhankelijk op en vinden al snel iets te verstikkend.
Wat voor soort smsje verwacht je dan? Ik ben niet zo'n persoon die drie keer op een dag vraagt hoe het met iemand is en om het halfuur 'love you xx' stuurt. Als iemand geen smsje stuurt betekent dat niet dat niemand geen interesse heeft. Ik ben sowieso al niet van het bellen/smsen/msnen/whatsappen, ik spreek liever af.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:27 schreef mirved het volgende:
[..]
Een smsje sturen kost 1minuut. Lijkt me weinig moeite om even interesse te tonen.
Misschien dat ik dan al te ver door denk maar als ik in het begin al merk dat iemand nu al geen zin heeft om dagelijks elkaar te zien of nu al diegene "even" zat is. Hoeveel toekomst heeft de relatie dan nog?
Het grappige is dat ik zelf ook iemand ben die af en toe tijd voor zich zelf nodig heeft en echt niet iedere dag constant bezig wil zijn met die ander. Maar als het nog pril is dan wil ik wel even dagelijks iets liefs sturen en graag weten wat zij gaat doen die dag , misschien later op de dag informeren hoe het geweest was en welterusten wensen. Stel het dan ook op prijs als zij interesse toont in hoe mijn dag was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Wat voor soort smsje verwacht je dan? Ik ben niet zo'n persoon die drie keer op een dag vraagt hoe het met iemand is en om het halfuur 'love you xx' stuurt. Als iemand geen smsje stuurt betekent dat niet dat niemand geen interesse heeft. Ik ben sowieso al niet van het bellen/smsen/msnen/whatsappen, ik spreek liever af.
Je denkt inderdaad al te ver door. Sommige mensen hebben genoeg veel tijd voor zichzelf nodig, het is dan fijn dat de ander dat kan begrijpen of daar zelf ook behoefte aan heeft.
Misschien ben ik gewoon slecht met relaties.
Praat er met haar over, dat werkt altijd beter dan Fok!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:38 schreef mirved het volgende:
Ik zit nu pas in een nieuwe relatie, zij een heel druk schema en weinig BTG. Ik ben gewend veel af te spreken en veel contact te hebben in relaties. Dus het frustreert me een beetje ondanks dat zij eigenlijk niets verkeerd doet en er ook niets aan kan doen. Om hier nu al een punt over te gaan maken daarvoor is het nog te pril. Maar ik had eigenlijk wel verwacht dat zij zich wat meer zou inzetten om meer contact te hebben.
whaha 5 wekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:18 schreef friekin_ het volgende:
Er zijn ook mensen die het normaal vinden om je maar 1 keer in de 5 weken te zien. Verschilt per persoon.
Uiteindelijk brak het ook op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:23 schreef Xx_lovelygirl_xX het volgende:
[..]
whaha 5 weken
k zou t dan niet meer als een liefdesrelatie zien hoor.. das eerder een vage kennis XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |