Paarden kopen en vragen of je de eigenaar mag berijden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
Paarden kopen en dan vragen of 'ie in de gang staat
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Paarden kopen en vragen of je de eigenaar mag berijden.
Ohja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
hij zat helemaal op te scheppen over zn knappe vriendin enzo..
Sinds wanneer is ze jouw vriendinquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:54 schreef kdrietjeh het volgende:
Popje (mijn vriendin dus), computers, muziek en koken.
Ik zet hem dan wel eventjes op mute hihihoehoaquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jazz en een beetje blues. Coltrane, Montgomery, Davis en volgens mij ook Hancock
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zet hem dan wel eventjes op mute hihihoehoa![]()
.. excuus, maar niet echt mijn ding.
Goede binnenkomer voor mij.quote:
Zwanger?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
Ik ben ongelooflijk misselijkNiet leuk meer.
dat eten blijkt uiteindelijk niet zo lekker ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
Ik ben ongelooflijk misselijkNiet leuk meer.
Nee, iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat eten blijkt uiteindelijk niet zo lekker ?
ik hoorde vanmiddag mister blue sky..quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:55 schreef FreezePop het volgende:
En nina simone en één keer Freddie Aguilar.
Tot over 9 maanden.quote:
have funquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
Ik ga maar even de hond uitlaten en roken enzo, misschien helpt het.
Tot over tien topics![]()
Electric light orchestra is toch geen Jazz meng.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hoorde vanmiddag mister blue sky..
draai je die ook?
Vervelend hè?quote:
maakt niet uit! wel goed nummer !quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Electric light orchestra is toch geen Jazz meng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef leetzors het volgende:
Wie draait er nu? Diegene heeft smaak.
Gewoon je eigen smaak doordouwenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef FreezePop het volgende:
Kutte aan Jazz is is dat de beste nummers vaak 10-15 min kunnen duren.
Groetjensssquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
Ik ga maar even de hond uitlaten en roken enzo, misschien helpt het.
Tot over tien topics![]()
Ik ben nu zwangerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben ook al vaak zwanger geweest
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben ook al vaak zwanger geweestMoederkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
Ik ben er al vanaf het begin?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon je eigen smaak doordouwen![]()
Alleen ik heb je nog niet eerder gezien/gehoord, hoe kom je direct op primetime dan?
En hoe kom je op het uurtje van Koelkastquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen ik heb je nog niet eerder gezien/gehoord, hoe kom je direct op primetime dan?
Hell no dan zat ik allang met een breinaald in mn doos te prikkenquote:
Au.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell no dan zat ik allang met een breinaald in mn doos te prikken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ich bin ja neugierigquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Draai niet zo vaak. Was nog plek in prime.
Hoe oud is je zoon trouwens?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smaak loopt sowieso wel wat verder dan jazz, dacht, misschien weer eens leuk voor de verandering.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
21 toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe oud is je zoon trouwens?
12quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe oud is je zoon trouwens?
[..]
Dan zit je voorlopig nog veilig op fok!quote:
Mag hij niet van mequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heeft ie geen fok account?
Hoezo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan zit je voorlopig nog veilig op fok!
Hoezo? Tim was ook 12..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan zit je voorlopig nog veilig op fok!
Als hij ook op fok gaat.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag hij niet van me
[..]
Hoezo?
Dat heeft toch niets met nieuwsgierigheid te maken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weet niet of ik mn mic ga gebruiken, misschien wel, misschien niet.
ik ben 12, wat is dit?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag hij niet van me
[..]
Hoezo?
I know I know, rustig maar Sabquote:
Ik dacht dat je het over alles van de show had ipv de alleen de muziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met nieuwsgierigheid te maken?
Dan heeft ie ruzie met zn moederquote:
Dagoduck de pizzamanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef kdrietjeh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Dit laatste is btw, speciaal for Freezepop. Sorry voor het stelen van je minuten.
FOK! maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft ie ruzie met zn moeder![]()
Hij mag niet op FOK!
Hij weet dat ie niet op FOK! mag en hij vindt het prima dat ie niet op FOK! mag
Lekkere pizza, wie is die vent en waar is de naakte bezorgdame?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef kdrietjeh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Dit laatste is btw, speciaal for Freezepop. Sorry voor het stelen van je minuten.
Dat is nog eens opvoeden!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft ie ruzie met zn moeder![]()
Hij mag niet op FOK!
Hij weet dat ie niet op FOK! mag en hij vindt het prima dat ie niet op FOK! mag
Show, muziek, allesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over alles van de show had ipv de alleen de muziek.
Bracht hij niet de shoarma rond?quote:
xd ik ben 15 XDquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ben jij 16? Dan ben ik niet de jongste xd. Net 17
Nee, want die heb ik zelf gebakkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bracht hij niet de shoarma rond?
ik ben nog 15 maar over maandje 16quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Beach het volgende:
Zo, luisteren naar Freezepop. En goedenavond
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben nog 15 maar over maandje 16
Nah voor ik op FOK! kwam wist ik niet wat tubgirl, goatse, blue waffle, lemonparty, meatspin enz was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
FOK! maakt meer kapot dan je lief is..
Wie is de oudste?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Daar komt ie sowieso wel achter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah voor ik op FOK! kwam wist ik niet wat tubgirl, goatse, blue waffle, lemonparty, meatspin enz was.
Ik wil mijn zoon behoeden voor een gruwelijk trauma.
Het was een Troll jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
was het TOCH een troll ?
dan weer wel, dan weer niet.. ik vond het allemaal best
de troll achter tim-elzingaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
was het TOCH een troll ?
dan weer wel, dan weer niet.. ik vond het allemaal best
Of je wilt dat je zoon niet ziet wat zijn moeder post?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah voor ik op FOK! kwam wist ik niet wat tubgirl, goatse, blue waffle, lemonparty, meatspin enz was.
Ik wil mijn zoon behoeden voor een gruwelijk trauma.
Ja vind ik ook vreemd zelf.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe kan het dat binnen VirtualDJ7 hardcore rond de 85 BPM heeft en hardstyle rond de 150 ?
Terwijl de hardcore zeker weten sneller is dan de hardstyle?
Goed bezig jijquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik zelf gebakken
Ik schaam me nergens voor hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Of je wilt dat je zoon niet ziet wat zijn moeder post?
Goed mogelijk...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Of je wilt dat je zoon niet ziet wat zijn moeder post?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben nog 15 maar over maandje 16
wanneer ben jij jarig dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]dan benje een maand ouder dan mij
Hij misschien wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor hoor
Bouwjaar?quote:
Groot feest op jouw super sweet 16, de hele avond ONZ-Radio met djkoelkast aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vast wel. Daarom vindt hij het wel best dat ie niet op FOK! magquote:
Da's nu de testserverquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
Ik was nog helemaal oldskool met port 8000
lolquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
Lekker andersquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Zal hij het gemiddelde over het hele nummer pakken ?quote:
groot feest komt er sowieso, jij die erop draaitquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Groot feest op jouw super sweet 16, de hele avond ONZ-Radio met djkoelkast aan
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben dan kennelijk een van de wat oudere luisteraarsIk ben minder oud, maar ik ken Mr. Zap wel, dus dat zegt toch wel weer watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben dan kennelijk een van de wat oudere luisteraarsZo jong ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
15. Oud genoeg. Was je skype?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
DM mij de pass weer want binnenkort ga ik ook weer draaienquote:
Boh ouwe bok jijquote:
>> Graseterquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
DM mij de pass weer want binnenkort ga ik ook weer draaien
http://onzradio.kexx.net:80/listen.plsquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:08 schreef leetzors het volgende:
Bij VLC toch gewoon dit:
http://onzradio.kexx.net:80/
En buffer op 3000ms zetten? Hij vraagt om wachtwoord nu voor het luisteren...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://onzradio.kexx.net:80/listen.pls
oe ik ook ff een stream zoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kan iemand even linken waar ik dit online kan kijken ofzo?
Zenuwenmuziek dit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef FreezePop het volgende:
Weet niet of ik heel blue train ga laten horen, 10 minuten sax tenor solo enz enz.
Leuk dat je Mr.Zap kent, moet ook wel want ik woon vlakbij Den Helder en dat viel toen ook onder Multikabelquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben minder oud, maar ik ken Mr. Zap wel, dus dat zegt toch wel weer wat
We schelen een halfjaar, ik ben in maart jarigquote:
als je ouder dan 21 bent mag dat niet. 18 is geen probleem.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
Ben zojuist tot de schokkende conclusie gekomen dat ik wettelijk gezien niet mag hitten op danielleSabine![]()
![]()
![]()
Hmm, ik mik je ff uit m'n msn lijst ja Sab??
Stuur je hem dan even naar mij als je hem gevonden hebt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe ik ook ff een stream zoeken
Zit nu op de radio te luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
http://www.voetbalonline.nl/dutch/filehack/soccer-scam.htmlquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn msn heeft wel een plaatsje vrij voor jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je ouder dan 21 bent mag dat niet. 18 is geen probleem.
Okayquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stuur je hem dan even naar mij als je hem gevonden hebt?
Ik heb het zelf nooit gehad, maar wel gezien. Werkte beter dan interactieve tv nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk dat je Mr.Zap kent, moet ook wel want ik woon vlakbij Den Helder en dat viel toen ook onder Multikabel![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef Metonae het volgende:
Tijd voor 50 minuten eigen muziek. Wat een teringherrie
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
http://www.voetbalonline.nl/dutch/filehack/soccer-scam.html
Dan mag het nog 1.5 jaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je ouder dan 21 bent mag dat niet. 18 is geen probleem.
Maar ik moet ondertussen even de laatste voorbereidingen treffen voor mijn tentamen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet niet stressen man, drankje er bij, lekker stoeltje of bed oogjens dicht en genieten
ok.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn msn heeft wel een plaatsje vrij voor jou
dezequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef Swomp het volgende:
Goede Avond !![]()
Waarom luister ik naar een solo van een of ander raar blaasding ?
dezequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef Metonae het volgende:
Tijd voor 50 minuten eigen muziek. Wat een teringherrie
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
Je lagt nogal Freeze, heb je nog wat anders aan je upstream hangen?
Ik hoor geen sax hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:11 schreef kdrietjeh het volgende:
Saxofoon.
Wat een geil instrument is dat toch.
Spannend!quote:
Deze josti is vanochtend dus gewoon door 2 (twee) wekkers heen geslapen, dus een hertentamen inc.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef leetzors het volgende:
[..]
Maar ik moet ondertussen even de laatste voorbereidingen treffen voor mijn tentamen.![]()
Niet bepaald relaxed.
Eerste contact ook?quote:
Het was een masterlijk apparaat destijds, vele goede herinneringen aan, vooral Starmaker (ook een leuke talentenjacht) werd live uitgezonden via dat dingquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gehad, maar wel gezien. Werkte beter dan interactieve tv nu
Grrrrrrquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna 18, dus no problem.
Hihi stiekem heb ik je al.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb geen mic, maar even weer skype opstarten
Big Brother toch ook? Kon je diverse cams bekijken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was een masterlijk apparaat destijds, vele goede herinneringen aan, vooral Starmaker (ook een leuke talentenjacht) werd live uitgezonden via dat ding
Ik heb ook twee wekkers staan voor morgen.... het leergedeelte is in ieder geval succesvol geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Deze josti is vanochtend dus gewoon door 2 (twee) wekkers heen geslapen, dus een hertentamen inc.
Kakzooi
Ja torrents zijn altijd funest ivm die tigduizend connections. Nu geen stottertje meer gehoord.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Torrent op de PC van familieleden. Weg snelheid
Van twente - heracles zijn overal streams te vinden, van vvv fcu helemaal nietsquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stuur je hem dan even naar mij als je hem gevonden hebt?
Rustig? Ik krijg hier een heel raar gevoel van juistquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Rustig? Ik krijg hier een heel raar gevoel van juist
Heb je een stijfje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
OK WAT IS JE SKAIP ZG MAAR JONG EN MAN EN IK VOEG JE TOE KOKEEquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef kdrietjeh het volgende:
Iedereen die skype heeft, voeg me toe, lol.
Jep, klopt dat was in 2000 (BB2)quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Big Brother toch ook? Kon je diverse cams bekijken?
Ik hoor de hele dag herriequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Agressie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Hosselaaarquote:
Dat is tegenwoordig hip, dan kan je meiden die aan de andere kant van Nederland wonen hosselenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom voeg je mensen toe van fok op msn
Aanmelden voor wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef mash_ het volgende:
Ok ik kom wat minder in het topic vanaf nu denk ikIk kom er net achter dat de deadline van aanmelden 28feb is. En ik moet echt nog te veel dingen doen voor mijn showreel.
Waarom heb jij schoenmaat 46?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Al die opgekropte woeden. Ga in je lekkere stoeltje zitten en geniet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat het kan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dromenvanger woont vlakbij mij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig hip, dan kan je meiden die aan de andere kant van Nederland wonen hosselen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef -Datdus- het volgende:
Bij deze muziek krijg ik altijd de nijging om over marktwerking en winstmarges te praten.
doe !!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef -Datdus- het volgende:
Bij deze muziek krijg ik altijd de nijging om over marktwerking en winstmarges te praten.
Zijn dat soort scholen niet zo een ramp dat ze 1% aannemen van alle mensen die zich aanmelden?quote:
heb je ook je staat ook in mijn lijst, maar je komt nooit onlinequote:
Wat doe jij daar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Wat doe jij op Tim Elzinga's fobo.?
omdat ik uit amsterdam kom.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
waarom praat je niet met een zachte g?
Klopt. Ik heb het dan ook al zeker 2 maanden niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb je ook je staat ook in mijn lijst, maar je komt nooit online
Bij deze muziek krijg ik altijd de neiging om mensen te verbeteren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef -Datdus- het volgende:
En van die andere superwedstrijd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Van twente - heracles zijn overal streams te vinden, van vvv fcu helemaal niets
TETTEN !!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En van die andere superwedstrijd?
Amsterdamsquote:
die moet nog beginnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat dit nummer nog een uur door ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef FreezePop het volgende:
Over een uurtje mag je je oren weer slopen.
het onderdeel waar ik me voor aanmeld zijn er per jaar ongeveer 25 aanmeldingen, en worden er 9 aangenomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef leetzors het volgende:
[..]
Zijn dat soort scholen niet zo een ramp dat ze 1% aannemen van alle mensen die zich aanmelden?
Dat dus.quote:
Nee nee eerst stream vinden voor Ajax Feyenoord verdommequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee eerst stream vinden voor Ajax Feyenoord verdomme
Ja dat weet ik. Maar ik MOET een stream hebbenquote:
Dat is wel beter te doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
het onderdeel waar ik me voor aanmeld zijn er per jaar ongeveer 25 aanmeldingen, en worden er 9 aangenomen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef trolololo het volgende:
Mijn skype: onzinradio
Voor wie me nog niet hadden
http://www.rojadirecta.org/quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oh ja wordt leuke wedstrijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAPPRE STRIIJDERS FIEEER EN KOEENquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Zokunen het volgende:
Nog anderhalf uur en dan speelt ons aller Ajax
Assen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand hier die in de buurt van Emmen woont en eredivisielive heeft?
Is nog niet bezig,pas vanaf 20:45quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee op beiden mevrouw Huppel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
ik denk wel aardig goed als ik de portfolios van de mensen zie die al aangenomen zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dat is wel beter te doen.Hoe liggen jouw kansen?
wij hebben eredivisie live :xquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik MOET een stream hebben
Eeuwige dank en tetten voor jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
[..]
http://www.rojadirecta.org/
En nu niet meer zeuren !
Hij staat op atdhe. Dus kan je over anderhalf uur proberen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet het nooit nee, nouja succes.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik denk wel aardig goed als ik de portfolios van de mensen zie die al aangenomen zijnMaarja je weet het nooit.
Als je digitenne hebt is eredivisie live gratis atm btw, maar ik ga betaald kijken want mn digitenne kastje is stukquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |