abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91571350
Zag hem samen met Paul Simonon in de Heineken Music Hall een tijdje terug, als gitarist en bassist van The Gorillaz inderdaad.

Was tof om ze toch nog ''live'' te zien, al dan niet als The Clash ^O^
Ze deden samen de hele tour van Gorillaz.
pi_91574314
Mick Jones, dat is toch die gast van Foreigner?
pi_91574903
@cafca
In Nederland helaas wel. In de normale wereld weer niet :).
  Moderator woensdag 19 januari 2011 @ 19:36:12 #5
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_91575899
quote:
16s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Bookie65 het volgende:
@cafca
In Nederland helaas wel. In de normale wereld weer niet :).
Ik heb ooit een plaat gekocht van die Mick Jones in de veronderstelling dat het de hier bedoelde was. :@

Je vergeet trouwens zijn producersrol bij The Libertines.

Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_91579684
En in de jaren '90 had 'ie zijn eigen sitcom
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_91581326
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef belsen het volgende:

[..]

Ik heb ooit een plaat gekocht van die Mick Jones in de veronderstelling dat het de hier bedoelde was. :@

Je vergeet trouwens zijn producersrol bij The Libertines.

Inderdaad had ik die rol ook kunnen vermelden. Nu is sowieso zijn rol of die van the Clash ("the only band that matters" (wellicht ietwat overdreven)) in het algemeen op de invloed/populariteit van muziekstromingen als reggea, new wave, hip hop, crossover of dance e.d. totaal onderschat. The Clash wordt toch veelal in Nederland gezien als slechts een doorsnee punkbandje met 1 hit.
pi_104314731
Na een eenmalig optreden gaat Mick Jones, the Farm en Pete Wylie een kleine tour door GB maken.

Beelden van het eerdere optreden.

The Farm kennen we van:

Nu vind ik Peter Hooton (The Farm) minder geschikt om The Clash songs te zingen blijkens:

Beter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')