quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik aan rust denk, denk ik aan niks doen.. zacht muziekje op de achtergrond en comfortabel ergens liggen...Das rust jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Weet je zeker dat je geen frans moet leren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb geen huiswerk staan voor morgen.
Dat lijkt echt onmogelijk,
ik heb echt het idee dat er iets niet kán kloppen, ook al staat het op de site dat we niks hebben.
Het is gewoon,
onwerkelijk
kook ze koenquote:
sorry ik hackte de sitequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb geen huiswerk staan voor morgen.
Dat lijkt echt onmogelijk,
ik heb echt het idee dat er iets niet kán kloppen, ook al staat het op de site dat we niks hebben.
Het is gewoon,
onwerkelijk
Tisser nu alquote:
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
Oke, weet je ook al waar voor?
Oja Hoi ST![]()
Sorryquote:
Ik vind serieus een nieuwbouwwoning leuk in de nieuwste wijk van Zwolle, waar ik eerder echt niet dood of levend wilde worden gevondenquote:
En hoezo dan sorry?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind serieus een nieuwbouwwoning leuk in de nieuwste wijk van Zwolle, waar ik eerder echt niet dood of levend wilde worden gevonden
Dan komt dat ooit nog welquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
En hoezo dan sorry?ik snap niet wat er mis mee is
kan lekker zijn op zn tijd :dquote:
Vandaag nog nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
iemand al wat van wiskey vernomen ?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het kloten met mijn foon
Dat ziet er tof uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO, om de ellendigheid van het weer en het grieperig thuiszitten te bestrijden heb ik even mijn voorseizoen in elkaar geflanst:
25-27 februari een weekendje Hannover, wat ik daar ga doen kijk ik nog wel even. Misschien wel de Harz in
19 maart mijn Thalysdebuut (met Voucher voor een gratis Leuk Geschenk) naar Paris
2 april naar een smalspoorbaantje door het veengebied in Ostfriesland
23 april naar de Stoomtrein der Drie Valleien (in Wallonië) , ook al rijdt er geen stoom die dag.
Heb ik tenminste wat dingetjes om naar uit te kijken
klinkt erg nicequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO, om de ellendigheid van het weer en het grieperig thuiszitten te bestrijden heb ik even mijn voorseizoen in elkaar geflanst:
25-27 februari een weekendje Hannover, wat ik daar ga doen kijk ik nog wel even. Misschien wel de Harz in
19 maart mijn Thalysdebuut (met Voucher voor een gratis Leuk Geschenk) naar Paris
23 april naar de Stoomtrein der Drie Valleien (in Wallonië) , ook al rijdt er geen stoom die dag.
Sodeju, miste ik deze gewoonquote:
19 maart ga ik meequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
He he pfffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodeju, miste ik deze gewoon![]()
Vergeef me Flessepoedeltje![]()
![]()
Oooooooooooooooooooooh my gooooooood!?!?!?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind serieus een nieuwbouwwoning leuk in de nieuwste wijk van Zwolle, waar ik eerder echt niet dood of levend wilde worden gevonden
niet bang zijn, ze is de 60 gepasseerdquote:
maar ik liet me voor jou mooi makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wordt dus zonder verhaaltje naar bed vanavond
Ik was te geschokt door dat huis in die wijk denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
He he pfffffffffffffffffffffffffff![]()
Nou is goed hoor elfje![]()
As da jij mij Leuk vin, dan wel jaquote:
dat was niet bang, dat was boosquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
niet bang zijn, ze is de 60 gepasseerd
omg, jij hebt echt overal een antwoord op, he?quote:maar ik liet me voor jou mooi maken
Jij valt ook op ouderquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet bang zijn, ze is de 60 gepasseerd
[..]
maar ik liet me voor jou mooi maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |