Wat? Ben je afgewerkt?quote:
nohhhquote:
Geeft nietquote:
Dan heb je toch geen rustquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon lekker andere dingen er naast doen
Ligt er aan wat en in welk tempoquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niet
[..]
Dan heb je toch geen rust
Liever jij dan ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb ineens zin een een stuk oude kaas van 2 jaar dat nu in de koelkast ligt.![]()
![]()
Als ik aan rust denk, denk ik aan niks doen.. zacht muziekje op de achtergrond en comfortabel ergens liggen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat en in welk tempo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik aan rust denk, denk ik aan niks doen.. zacht muziekje op de achtergrond en comfortabel ergens liggen...Dan komt wat ik nu doe dus aardig in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik aan rust denk, denk ik aan niks doen.. zacht muziekje op de achtergrond en comfortabel ergens liggen...Ik maak mijn eigen rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
Hup, schiet op danquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:36 schreef summer2bird het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen met leren
Leer zequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:38 schreef summer2bird het volgende:
Ok, ik ga leren! Ik zie jullie wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |