Bij alle vestigingen van Starbucks waar ik geweest ben kon je gewoon filterkoffie bestellen. Ze hebben daar met regelmaat andere varianten. Wel lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:32 schreef raptorix het volgende:
Valt me altijd op dat ze je zo wazig aankijken als je gewoon een zwarte koffie besteld.
Ander ding, op Sloterdijk hebben ze ook gewoon koffie uit de "pot" , volgens mij hebben niet alle starbucks dat?
Onzin.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:28 schreef DrSnuggle het volgende:
Een zwarte koffie kost volgens mij al iets van 3,15 voor een klein kopje (Amerikaanse maten), en voor groot betaal je ruim 5 euro.
Volgens mij was een tall Latte in Leiden vandaag ¤3,15. Tall Vanilla Latte was in ieder geval ¤3,65. De winter specials zaten rond de ¤4,-quote:Op donderdag 17 november 2011 15:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Prima, vandaar de "volgens mij".
Maar kan jij dan aangeven hoeveel het kost?
Tall Americano is 2,55 (espresso en water)quote:Op donderdag 17 november 2011 12:04 schreef Maryn. het volgende:
Sinds ik in het hoge Noorden woon ben ik nog niet bij SB geweest, wat kost nou een zwart bakkie bij SB?
Vrij toegankelijk. Je kan gewoon naar binnen lopen en bestellen / daar gaan zitten. Tenminste, dat was zo toen ze een paar dagen open waren. Ben sindsdien niet meer geweest maar ik geloof niet dat ze nu ineens naar NS-pas gaan vragen ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:38 schreef Tourniquet het volgende:
Is het Starbucks-filiaal in het NS hoofdkantoor in Utrecht nu eigenlijk vrij toegankelijk, of alleen voor personeel?
quote:Central Station Hoog Centraal
Stationsplein 6
3511 ER Utrecht
Utrecht
Operating hours:
Monday till Sunday: 23 hrs a day (closed between 3:30 and 4:30)
---
Central Station Main Hall (Jaarbeurs)
Stationsplein 10
3511 CE Utrecht
Utrecht
Opening hours:
Monday till Friday: 07:00 21:00
Saturday: 08:00 21:00
Sunday: 08:30 21:00
---
NS Headquarters
Laan van Puntenburg 100
3511 ER Utrecht
Utrecht
Operating hours:
Monday till Friday: 07:00 19:00
Eens. Zijn daar al plannen voor?quote:Op maandag 28 november 2011 23:02 schreef Studiotje het volgende:
Tijd voor een SB in Amersfoort, station staat altijd stampend vol dus genoeg klanten..
Jep, iedereen is welkom!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:38 schreef Tourniquet het volgende:
Is het Starbucks-filiaal in het NS hoofdkantoor in Utrecht nu eigenlijk vrij toegankelijk, of alleen voor personeel?
bronquote:Starbucks opent grootste Europese vestiging in Amsterdam
AMSTERDAM – Vrijdag 9 maart opent de nieuwste Nederlandse vestiging van Starbucks aan het Rembrandtplein in Amsterdam. De vestiging is niet alleen de eerste conceptwinkel, maar tevens de grootste vestiging in Europa.
De winkel, met een oppervlakte van 430 vierkante meter, is gelegen in het gewelf van de Amsterdamsche Bank.
De conceptwinkel, getiteld The Bank, is ontworpen als theaterruimte. De verschillende niveaus kunnen dienen als podia voor lokale bands, lezingen en andere culturele activiteiten. De koffiebar is zeventien meter lang.
Koffiehandelaren
De designafdeling heeft zich laten inspireren door zeventiende-eeuwse Nederlandse handelaren die koffie over de hele wereld verspreiden. Dat komt onder andere terug in een enorme muurschildering.
The Bank krijgt in Europa de primeur van een nieuw koffiebrouwsysteem en een nieuwe lijn koffiebonen. Tevens zullen barista’s zelf koekjes en dergelijke gaan bakken. Een tweet meldt wanneer de koekjes vers uit de oven komen. Bij succes wordt het concept uitgerold naar andere Europese vestigingen.
Amsterdam
Rich Nelsen, directeur Starbucks Europa, Midden-Oosten en Afrika, vertelde in september tegen NUzakelijk dat de focus in Nederland op Amsterdam ligt.
De vestiging aan Rembrandtplein is de derde eigen winkel van Starbucks in Nederland. In 2011 openden vestigingen in de Leidsestraat en de Beethovenstraat.
De overige Starbucks-winkels in Nederland zijn franchisevestigingen van HMS Host en Servex.
bronquote:Starbucks: eerste winkel langs snelweg
OOSTERHOUT - De Amerikaanse koffieketen Starbucks opent woensdag zijn eerste vestiging langs de Nederlandse snelweg, in De Meern aan de A12. Dat maakte het bedrijf dinsdag bekend.
Het gaat om de eerste koffiewinkel van het bedrijf langs een Europese autosnelweg. Voor de exploitatie van de winkel is Starbucks een samenwerking aangegaan met wegrestaurantketen Autogrill, het moederbedrijf van AC Restaurants.
Andere plaatsen
Starbucks heeft in Nederland al onder meer verschillende koffiecorners op Schiphol en vestigingen op stations.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |