Ik wil nog naar zoveel bestemmingen:quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kan weinig bedenken binnen Europa waar ik persé nog eens heen wil...
Daar buiten des te meer
Fijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik schrap, barcelona en zwitserland.
de rest mag blijven staan
een maand naar zuid amerika, vreemd, dat zie ik mezelf werkloos niet doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
een maand, dat kan als je werkloos bent, en weer vanaf half maart aan de slag kan![]()
Lijkt me ook leuk
Ik welquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kan weinig bedenken binnen Europa waar ik persé nog eens heen wil...
Daar buiten des te meer
tja, had alles al geboekt voor dat ik werkloos was, en geld krijg ik niet meer terug..dus ga maar even een deel van mijn spaarrekening plunderen..en daarna weer keihard aanvullenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
een maand naar zuid amerika, vreemd, dat zie ik mezelf werkloos niet doen
Was erg leuk, beide
Ik heb ook een hekel aan kou maar wintersport is stiekem wel het tofst om te doen imo!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
-wintersport, maakt me geen fuck uit waar ergens met bergen en sneeuw. (ook al heb ik een hekel aan kou eigenlijk)
Ik wil graag naar Praag terug en Warschau zou ik ook graag eens zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo'n beetje het hele oostblok kan me gestolen worden iig
Dan kan het nog net, ik ging daar 20 jaar geleden wegquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat Veessen zo'n jaar of 15 geleden is ongeveer.
Correctie, 20. Ik ben al 27.
met de auto een leuke Eurotrip maken, kan je meteen een aantal plaatsen afstrepenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welIk wil sowieso nog terug naar Rome, Londen, Berlijn, Praag, Madrid en Kopenhagen. Verder wil ik heel graag naar Andalusië, de Camarque, de Alpen o.a.
Zou toch hilarisch zijn als je op oude zwembadfoto's ineens een klein Klutsje in haar troetelbeertjesbadpakje ziet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kan het nog net, ik ging daar 20 jaar geleden weg
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef rival het volgende:
Mensen, veel plezier vanavond!
Kluts, sterkte
Die film Eurotrip.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
met de auto een leuke Eurotrip maken, kan je meteen een aantal plaatsen afstrepen
Is wel handig als je geen auto hebt, inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
met de auto een leuke Eurotrip maken, kan je meteen een aantal plaatsen afstrepen
Rusland wil ik wel een keer naar toe, Moskou doen ofzo. Praag al geweest, hoef niet terugquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Praag terug en Warschau zou ik ook graag eens zien
Ah crap, hij's nog steeds niet dood/lifetimebanquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef kitao het volgende:
Hi , reborn and back again.
iemand mij gemist ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |