Want dat maakt het meer of minder origineel?quote:
dat krijg je er bij haar niet inquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Sanne een hele mooie naam. Sterker nog, toen ik nog met een ex had en nog wel kinderen wilde, hadden we het over Sanne als naam
ik moest lachenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terechtIk zit opgescheept met Sanne pannen en een oom die me Sandrientje noemt
Naast jou heb ik maar 1x eerde een Sanne gekend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want dat maakt het meer of minder origineel?
Ja verdorie, pa is al onderwegquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je een goed excuus om Q langs te laten komen
Blondiequote:
Het is al eeuwen de populairste meisjesnaam of zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naast jou heb ik maar 1x eerde een Sanne gekend.
Ik kom ze niet tegen, en ik vind het mooi.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blondie
[..]
Het is al eeuwen de populairste meisjesnaam of zo.
Ach, ik moet ze ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom ze niet tegen, en ik vind het mooi.
Niet dat het nu nog boeit, gezien het feit dat ik geen kids meer mot.
Hoe heette jij ook alweer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik vond mijn naam vroeger vreselijk, maar nu ben ik er erg blij mee
Ik ben 23quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
detail: 18 jarigen zijn geen kinderen meer
Mja.. dat wordt een tikkie tricky. Moet je veel beter opletten met foto's enzo.quote:
Beetje oubollig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag Christina hetenOf Elizabeth
Dat moet je met 18 ook. Sowieso ziet de 14 jarige van tegenwoordig eruit als 18quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja.. dat wordt een tikkie tricky. Moet je veel beter opletten met foto's enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |