Ik vond haar altijd al cool, maar nu is ze tha bomb!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat nummer is VET!
Net zoals dit rapnummer van Nathalie Portman:
Doryquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiii speeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaak whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeee
Ik zal nooit kappen met hopen dat jij gruwelijk dood gaat en hier nooit meer komt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Hallo fokmeubelstuk, ik goed advies voor jou.
hak jezelf in mootjes en ga op de haard liggen.
ok 1-1
en nu kappen aub.
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd al cool, maar nu is ze tha bomb!
EVE. Over een hardcore MMO gesprokenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[nerd] En naar EVE fanfest.[/nerd]
* Grrrrrrrr hardcore is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef STING het volgende:
[..]
EVE. Over een hardcore MMO gesproken
DOLLLLLPHINNN AND WHAAAALLLEEEEEE!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiii speeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaak whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeee
Laat me dat illustreren aan de hand van de volgende video-clip:quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef oshiro het volgende:
Ben wel benieuwd wat de Yellowstone Caldera nou eigenlijk voorstelt.
Die hebben ze in Scheveningen ook. Alle SEA LIFE aquaria hebben een Nemo sectiequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Birmingham Sea Aquarium hebben ze een bassin met Nemo's EN een Dory
Ja, mij ook. En ikheb nu ook echt het geld om flink uit te pakken, alleen dus niet echt iemand die mee wil en kan nogquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een warmer oord zou ik nu ook graag vertoeven. Lekker decadent een weekje in een duur hotel zitten en heel de dag op het strand liggen. Dat zou me goed doen.
Owhquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hebben ze in Scheveningen ook. Alle SEA LIFE aquaria hebben een Nemo sectieIk ken overigens ook iemand die ze zelf thuis heeft.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Hallo fokmeubelstuk, ik goed advies voor jou.
hak jezelf in mootjes en ga op de haard liggen.
ok 1-1
en nu kappen aub.
Kitao is een beetje boos op mij omdat ik hem al tijden doodverwens en laatst in ONZ hem en de rest van ONZ hetzelfde toewenste en ik in tig posts veel te ver ging en ik geen ban heb gekregenquote:
Geen schandequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh
Ik kom te weinig in Sea Life's denk ik
Whehe, mjah, rubber is ook niet om te eten eigenlijk he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond wel even, jemig zeg.
De tunnel door het aquarium in Brum was wel heel gaaf. Daar zwommen de haaien ook onder je door. Een compleet doorzichtige tunnel dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen schandeDie in Scheveningen is niet zo geweldig en die Crabzilla is een gigantische deceptie
Die in Oberhausen (geloof ik) is wel heel gaaf
Feel the lovequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een beetje boos op mij omdat ik hem al tijden doodverwens en laatst in ONZ hem en de rest van ONZ hetzelfde toewenste en ik in tig posts veel te ver ging en ik geen ban heb gekregen
hout kappen daar ben je goed in ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal nooit kappen met hopen dat jij gruwelijk dood gaat en hier nooit meer komt.
Dat staat zelfs in de regels van ONZ, dat de een verder kan gaan dan de andere.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een beetje boos op mij omdat ik hem al tijden doodverwens en laatst in ONZ hem en de rest van ONZ hetzelfde toewenste en ik in tig posts veel te ver ging en ik geen ban heb gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |