Zo vet is diequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die film Eurotrip.Waarin NL eigenlijk een soort Tsjechië is.
Maar dat nummer in het begin "scotty doesn't know!"
Geen last van de ballen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog wel naar Berlijn. En naar het noordelijkste puntje van Noorwegen
Londonquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit jaar nog naar Londen en oktober misschien weer naar de VS
Matt Damonquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
graag gedaan voor wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Hi, fresh meat ?
you're welcome.
ik ben kitao
Anky is het schoolvoorbeeld van mensen die teveel op hun huisdier gaan lijken.quote:
Een warmer oord zou ik nu ook graag vertoeven. Lekker decadent een weekje in een duur hotel zitten en heel de dag op het strand liggen. Dat zou me goed doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil nu gewoon ff naar een warmer oord. Ik denk dat ik uitzendkrachtje gewoon meesleur.
Wat?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anky is het schoolvoorbeeld van mensen die teveel op hun huisdier gaan lijken.
Dat nummer is VET!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
Ze heeft er wel op zitten kauwen/sabbelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
CL heeft geen ballen.
Zover ik weet.
Ik wil walvissen spotten. Ik heb genoeg (2quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vulkanen en geysers bekijken!
En Formula Offroad.
Kauwgomballen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft er wel op zitten kauwen/sabbelen
Volgens mij wenst hij haar welkom. Denk ik... (en geeft daarna een hint over het geld dat hij haar gaat aanbieden voor seks)quote:
Hallo fokmeubelstuk, ik goed advies voor jou.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah crap, hij's nog steeds niet dood/lifetimeban
[nerd] En naar EVE fanfest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vulkanen en geysers bekijken!
En Formula Offroad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |