Bookmarks moet je idd via de geschiedenis doen. Gewoon dat sterretje aan en uitvinken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef exile79 het volgende:
Gaat niet 100 % soepel. Zijn paar dingetjes waar ik tegenaan loop:
- Launcher pro vraagt bij people/bookmark widget telkens om te unlocken
- Lancher pro 3d drawer instellen werkt niet, evenals homebutten uit app drawer halen.
- Bookmarks in internet browser waren weg, geschiedenis niet (dus viel mee om bookmarks weer in te stellen)
Misschien even proberen LP opnieuw te installeren.
Verder: Alle apps gerestored (scheelt heeeeeel veel werk), incl data, sms staan er nog in en logfile van telefoongesprekken![]()
Met Android Mate oid naar dbdata/databases gaan en dan com.fede.launcher verwijderen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef exile79 het volgende:
Lijkt erop van niet, als ik homescreens op vier zet, blijven het er drie. Ga ik weer naar preferences staat er ook weer drie.
Nee,quote:Op maandag 14 februari 2011 22:10 schreef S0nic het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe lang de batterijen gemiddeld meegaan als je hem gewoon normaal gebruikt, af en toe op internet enz.
Vorige week nog gedaan, nu alweer een nieuwequote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Moet je een nieuwe downloaden.
De 11e was er een nieuwe ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vorige week nog gedaan, nu alweer een nieuwe.
http://lmgtfy.com/?q=Applanetquote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Luco het volgende:
Big question, waar? Gewoon Applanet.net?
Moet niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
@TT: Waarom moeten jullie deze foon zo vaak flashen?
Goede vraag, laatste 22 dagen met 1 romquote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Primaquote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Goede vraag, laatste 22 dagen met 1 rom.
Ik trek Applanet nu binnen ff testen en dan drop ik hem in je PM luco
omdat samsung geen goede software kan maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
wat een gedoe...die file downloaden...tssquote:
JPU en JPY en WSJ3 (laatste 2 iets mindere mate) hebben last van een zeer hoge battery-drain bij gebruik WIFI. In custom roms is dit opgelost door de wifi-firmware drivers te vervangen door drivers uit JPA.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nog iets: Ik draai nu de oude 2.2.1 en heb eigenlijk geen problemen, is het zinnig om te updaten naar de nieuwe. Want als het niet zo heel veel uitmaakt ga ik weer niet moeilijk doen van het spoofen van mijn versie nummer en het downloaden van een nieuwe kies.
Er zit als het goed is gewoon een kabel bijgeleverd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:02 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb nu ook een Galaxy
Alleen nog geen micro-usb-kabeltje en dat heb ik wel nodig als ik er een andere rom op wil. Dus nu nog maar met de standaard dingetjes klieren.
Welke apps zijn volgens jullie onmisbaar? Meeste standaard heb ik natuurlijk al (Facebook enz.)
Je hebt gelijk, helemaal over die kabel heengekekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Er zit als het goed is gewoon een kabel bijgeleverd.
Nuttige app's/widgets: Plume (Twitter), Clarus Battery (battery stats), DroidStats (Belbundel in de gaten houden), SoundHound/Shazam, Applanet (Zwarte markt, letterlijk).
Bovendien is er een mobiele kitchen van doc, dan download je die rom direct op je sd kaartquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, helemaal over die kabel heengekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |