Bedoelt ie niet JP6? Heb je de link waar je die instructies vandaan hebt?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kan op samfirmware geen jf6 vinden..
Dat is een rom voor een Samsung Captivate die niet meer ge-update wordt.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:27 schreef exile79 het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=818030
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef exile79 het volgende:
Heb eerst maar weer de nieuwste darky gedaan, was het simpelste met cwm. Of kan dat met de zip van doc ook, zonder al die andere stappen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef exile79 het volgende:
Heb eerst maar weer de nieuwste darky gedaan, was het simpelste met cwm. Of kan dat met de zip van doc ook, zonder al die andere stappen.
Romkitchen.org moet je zelf eentje bakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef exile79 het volgende:
Is de Doc_V1.3 DDJP6 de nieuwste?
Volgens dit topic hoef ik niet eerst terug naar stock te flashen
Volgens mij moet ik dan het volgende doen:
Backup van EFS map (done)
Backup van apps etc met My Backup Pro (done, heb ook via cwm backup gemaakt)
Disable Lagfix via cwm
Install DDJP6_Doc_V1.3_I9000.zip via cwm
Duimen
Zoiets?
en heb bij Robodefense alle achievements gehaald, dus eigenlijk kan me niets meer gebeuren
Jij maakt er helemaal een feest van. Denk niet dat dat aan mij besteedt is. Site is in onderhoud btwquote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Romkitchen.org moet je zelf eentje bakken.
Ik bak straks wel ff een Wipe-version voor je (je bent dan al je gegevens kwijt). Je weet hoe je apps/gegevens moet back-uppen toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jij maakt er helemaal een feest van. Denk niet dat dat aan mij besteedt is. Site is in onderhoud btw
Dat is V6 die ligt achter qau snelheid en mogelijkheden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef exile79 het volgende:
Ja, met mybackup. Maar als je weet of dit de juiste is, dan moet het ook lukken toch. Dan is de volgende stap zelf een rom bakken haha. Ooit.
Heb ik net vanmiddag 9.6 geflasht bij een kameraad..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Keuken staat weer overeind, 9,6.6 here I come.
Hehehe, voelt kut hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik net vanmiddag 9.6 geflasht bij een kameraad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |