Romkitchen.org moet je zelf eentje bakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef exile79 het volgende:
Is de Doc_V1.3 DDJP6 de nieuwste?
Volgens dit topic hoef ik niet eerst terug naar stock te flashen
Volgens mij moet ik dan het volgende doen:
Backup van EFS map (done)
Backup van apps etc met My Backup Pro (done, heb ook via cwm backup gemaakt)
Disable Lagfix via cwm
Install DDJP6_Doc_V1.3_I9000.zip via cwm
Duimen
Zoiets?
en heb bij Robodefense alle achievements gehaald, dus eigenlijk kan me niets meer gebeuren
Jij maakt er helemaal een feest van. Denk niet dat dat aan mij besteedt is. Site is in onderhoud btwquote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Romkitchen.org moet je zelf eentje bakken.
Ik bak straks wel ff een Wipe-version voor je (je bent dan al je gegevens kwijt). Je weet hoe je apps/gegevens moet back-uppen toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jij maakt er helemaal een feest van. Denk niet dat dat aan mij besteedt is. Site is in onderhoud btw
Dat is V6 die ligt achter qau snelheid en mogelijkheden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef exile79 het volgende:
Ja, met mybackup. Maar als je weet of dit de juiste is, dan moet het ook lukken toch. Dan is de volgende stap zelf een rom bakken haha. Ooit.
Heb ik net vanmiddag 9.6 geflasht bij een kameraad..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Keuken staat weer overeind, 9,6.6 here I come.
Hehehe, voelt kut hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik net vanmiddag 9.6 geflasht bij een kameraad...
Best welquote:
Ik heb net deze gebakken:quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Fasterfix ook al gebruikt? Heb nu buiten hotfix in 2-5 seconden cold-fix in 30 seconden.
http://romkitchen.org/tmp2/tmp.1QnVIZMtn2/XWJS5_Wipe-v9_6_6-22-37-34-13-02-1QnVIZMtn2.zip
Mijn rom: Wipe-version, Voodoo 5.4, met alle nodige apps en tweaks.
Joah, maar even kijken hoe het bevaltquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik moet re-bakken volgens mij niet goede keyboard erin
Jij bent overgestapt op SuperCurio's Voodoo?![]()
Log-file, herbakken
Ah okequote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Gingerbread tobo had ik dus niet geselecteerd.
Je verneukt je battery-stats instant en goed ook. Beste oplossing is dan de omslachtige leeg laten lopen tot 100% laden batt-stats reseten.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Maakt het trouwens veel uit dat je niet op 100% flasht?
Niet als je daarna ook weer eens je battery stats wist lijkt me. Maar volgens mij is het zo dat je telefoon dan je huidige niveau als nieuwe 100% niveau gaat zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Maakt het trouwens veel uit dat je niet op 100% flasht?
Maarja, dat gebeurt dus bij de meeste mensen, omdat die via KIES updaten, en dan maakt het niet uit hoeveel je batterij volzit..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je verneukt je battery-stats instant en goed ook. Beste oplossing is dan de omslachtige leeg laten lopen tot 100% laden batt-stats reseten.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want mijn gps werkt buiten behoorlijk goed maar binnen is het een drama en ook in de auto moet ik hem echt onder het glas houden anders raakt hij de satellieten kwijt.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Best wel.
Ik had vanmiddag voor het eerst sinds lange tijd een GPS-fix terwijl ik in huis was, opt toilet notabene. Vooruitgang dus.
Geen idee, was voor mij ook een verrassing. Zal het hier op school ook even proberen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want mijn gps werkt buiten behoorlijk goed maar binnen is het een drama en ook in de auto moet ik hem echt onder het glas houden anders raakt hij de satellieten kwijt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |