Tja, je moet er maar net opkomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb Data Counter widget.
Zo moeilijk is het toch niet om een naam of omschrijving te bedenken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb nu gewoon een dubbele melding van mijn smsjes. Geen alternatieve sms-cliënt ofzo geïnstalleerd. Krijg 1 custom icon te zien (van de skin van Galaxy S) en een standaard icon (van Android).
Vermoedde dat het Pure messenger widget zou kunnen zijn maar die geeft andere meldingen (ander symbool) en uitgetest en daarmee uitgesloten dat het dat zou kunnen zijn. Irriteer mezelf er nogal extreem aan eerlijk te zijn.
Mijndes wordt ook weer iets langzamer, en batterij trekt ook snel leeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef exile79 het volgende:
Denk trouwens dat ik me maar weer eens ergens in moet gaan verdiepen, doc in dit geval. Mijn foto gallery krijgt soort van lag, swype blijft soms hangen, en soms hebben apps ook lag. Wordt in ieder geval trager hier en daar
Gewoon een nacht laten vollopen en je battstats resetten helpt vaak al enorm. Eerst leeg laten lopen heeft nihile meerwaardequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijndes wordt ook weer iets langzamer, en batterij trekt ook snel leeg.
Kalibreren kan, maar heb er geen zin in.
Chill, ik laad hem elke nacht helemaal vol. Hij is nu 14 uur van de lader af, en 6% over. In totaal anderhalf à twee uurtjes 3G/WiFi en één filmpje gestreamed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon een nacht laten vollopen en je battstats resetten helpt vaak al enorm. Eerst leeg laten lopen heeft nihile meerwaarde
Ja, mag wel, want ik ga binnenkort ook naar Geneve toe. Lange busreis enzo, geen zin om dat op 1 batterij te doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb 2 accu's plus lader (waarin 1 accu kan)+datakabel voor minder dan 10$ dollar. Batterijen zijn bijna gelijkwaardig aan de orginele.
ALs je er belang bij hebt zoek ik ff terug in mijn ebay aankopen voor je als ze nog verkopen.
Ik zit met een soortgelijk probleem, maar dan met een vliegreis van 15 uur. Ik wil graag muziek kunnen luisteren en ben bang dat ik de batterij binnen die tijd leeg trek. Dus dat wordt of een extra batterij aanschaffen of een losse mp3-speler die het wel langer dan 15 uur volhoudt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, mag wel, want ik ga binnenkort ook naar Geneve toe. Lange busreis enzo, geen zin om dat op 1 batterij te doen..
je hoeft niet 15 uur lang muziek te luisteren :Squote:Op woensdag 2 februari 2011 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik zit met een soortgelijk probleem, maar dan met een vliegreis van 15 uur. Ik wil graag muziek kunnen luisteren en ben bang dat ik de batterij binnen die tijd leeg trek. Dus dat wordt of een extra batterij aanschaffen of een losse mp3-speler die het wel langer dan 15 uur volhoudt.
?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
je hoeft niet 15 uur lang muziek te luisteren :S
http://cgi.ebay.com/2x-15(...)56f8a#ht_3300wt_1139quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Kandijfijn het volgende:
@ Pino en Justin
De aanbieding waarvan ik gebruik heb gemaakt bestaat niet meer![]()
Maar voor 5-6 dollar heb je goede nepperts (voor 18,50 echte).
Ja zoiets heb ik ook jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/2x-15(...)56f8a#ht_3300wt_1139
Zoiets bedoel je?
Verzin maar iets beters om te doen in een vliegtuig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
je hoeft niet 15 uur lang muziek te luisteren :S
Sowieso is het Noob-gehalte op tweakers/Xda veel hoger dan je zou verwachten op deze website's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Damn, heel het topic op Tweakers zit vol met Darky-kontenlikkers.
Zo ben ik ook begonnen. En het is dat de galaxy stock gewoon erg traag werd op een gegeven moment. Dan ga je vanzelf op zoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Sowieso is het Noob-gehalte op tweakers/Xda veel hoger dan je zou verwachten op deze website's.
''Ey laat ik mijn rom vervangen terwijl ik niet eens weet wat een rom is en/of doet'' Word die snel van las ik ergens.
http://www.dealextreme.co(...)i9000-galaxy-s-54276quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:
@ Exile
Jij neemt in ieder dingen aan van bijv. Pino of mij en leest de complete topicstart van een rom die je flashed. Vragen mag, maar als ze iets vragen wat letterlijk in de OP staat van het topic mag je ze van mij gewoon doodknuppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |