SIM Only hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en dat was incl telefoon?
Degelijke mobiel hoor, al een paar keer laten vallen en niks aan de hand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh ja330 nieuw is ook een goeie prijs trouwens.
Maar hoe zit het nou met de bouw kwaliteit van de galaxy? Want dat scheen het zwakste punt te zijn.
Zelfde hier, ook geen ruimte in klepje e.d. blijft gewoon goed vast zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Degelijke mobiel hoor, al een paar keer laten vallen en niks aan de hand.
Als hij verkeerd valt is je scherm waarschijnlijk wel naar de kloten, maar dat is tegenwoordig met elke mobiel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zelfde hier, ook geen ruimte in klepje e.d. blijft gewoon goed vast zitten.
Ik liet een ipod vallen van 20 centimer, was het scherm al gebarstenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als hij verkeerd valt is je scherm waarschijnlijk wel naar de kloten, maar dat is tegenwoordig met elke mobiel.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik liet een ipod vallen van 20 centimer, was het scherm al gebarsten
Dit. Als ie op de hoek valt, pechquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als hij verkeerd valt is je scherm waarschijnlijk wel naar de kloten, maar dat is tegenwoordig met elke mobiel.
Ik heb ook krassen op dat zilveren randje, is het mogelijk om die ergens bij te bestellen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb hem van anderhalve meter op de stoep laten kletteren, dat zilveren randje zit onder de krassen, maar hij is verder echt perfect in orde!
Waarom zou je dat doen, komen er toch gauw genoeg weer krassen op als je een nieuwe regelt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:54 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb ook krassen op dat zilveren randje, is het mogelijk om die ergens bij te bestellen?
Hmm nou meestal zit ie veilig in een apart vakje in m'n tas. In tegenstelling tot de meeste mannen die hun telefoon samen met hun sleutels in een broekzak proppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:46 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, komen er toch gauw genoeg weer krassen op als je een nieuwe regelt.
Wat staat er bij instellingen onder sync?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef Beat1987 het volgende:
Sinds een paar dagen ververst mijn Gmail niet meer - moet steeds handmatig mail ophalen wil ik weten of er iets nieuws is. Erg vervelend. Iemand dit probleem ook gehad/opgelost?
Ik heb hem ook in mijn broekzak, met alleen mijn oordopjes maar die zitten in een stoffen zakje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmm nou meestal zit ie veilig in een apart vakje in m'n tas. In tegenstelling tot de meeste mannen die hun telefoon samen met hun sleutels in een broekzak proppen
Het is dat m'n telefoon er nu een keer uitgeklettert is en de straat eens van wat dichterbij ging bekijken.
Tele2 heeft een FUP en t-mobile heeft gewoon onbeperkt internet. En voor die 15 euro kan je niet SMSen héquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef rcco het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met Tele2? De Galaxy S is nu gratis bij Tele2 voor 15 euro (eerste jaar) + 30 euro (tweede jaar) inclusief internet. Dat komt dus neer op gemiddeld 22,50 euro per maand.
Ik was van plan mijn abonnement bij T-Mobile te verlengen met een Galaxy S, maar dat is wat duurder. Op dit moment: 25 euro (eerste jaar) + 31,95 (tweede jaar) inclusief internet, dus eigenlijk gemiddeld 28,50 per maand.
Ik wil nu dus kiezen voor Tele2, maar de vraag is: heeft dat een goed netwerk en goed mobiel internet?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tele2 heeft een FUP en t-mobile heeft gewoon onbeperkt internet.
Na 1 GB is de snelheid tot 64 Kb per seconde (download) / 64 Kb per seconde (upload).quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]. T-Mobile heeft ook wel een FUP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |