ik ook darkyquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef Luco het volgende:
De enige hier die nog Darkyy gebruikt is Exile. Zowel Pino, als Kandijfijn als ik zijn overgestapt op Doc's ROMKitchen.
Op jou na. Lees nu dat topic eens door, nu 9.0.1.2.12.41.24.124.212.423.4.3214.2.4 uit is. Alleen maar bug reports. Bricked toestellen, FC's van de meest willekeurige app's. Darkyy is FFS zelfs een META-INF (geen flauw idee wat die map doet, maar hij klinkt belangrijk) vergeten in 9.0...quote:
Nopes, maar de nieuwste standaard firmware van Samsung is uitstekend te noemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Niemand meer de standaard firmware?
Dat sowieso. En of ie beter is dan een DZ weet ik niet, dat is persoonlijk want DZ heeft toetsenbord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even snel een vraag. Ik zit er over te denken om een samsung galaxy s te kopen. Maar is hij volgens jullie beter dan een nokia n8 (en android > symbian?) of een htc desire Z?
En gebruikt iemand hier meer dan 1gb aan internet per maand? want de n8 bij vodafone is ongeveer even duur als een galaxy s bij t-mobile. Maar bij vodafone heb je een limiet van 1gb per maand
Ja daar wel. Maar niet tijdens uitgaan/voetbalwedstrijden e.d.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat sowieso. En of ie beter is dan een DZ weet ik niet, dat is persoonlijk want DZ heeft toetsenbord.
Heb je thuis/op school/werk wifi? Ik had laatst 1.4gb, terwijl de FUP op 800mb ligt bij Vodafone. Had thuis en op school ook gewoon via 3G geinternet, nu maar via Wifi
Euh, ik heb nog de oldschool Zorgeloos Mobiel Internet Blox waarmee ik onlangs 3+ gieg heb weggetrokken in een maand en ik heb geen kik gehoord vanuit Vodafone.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef Pino112 het volgende:
terwijl de FUP op 800mb ligt bij Vodafone.
Ja weet ik veel, ik heb gewoon Sim Only met onbeperkt internet, en kreeg een brief dat ik de FUP had overschredenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Euh, ik heb nog de oldschool Zorgeloos Mobiel Internet Blox waarmee ik onlangs 3+ gieg heb weggetrokken in een maand en ik heb geen kik gehoord vanuit Vodafone.
Bedoel je dat jij ook de "oude" zorgeloos internet blox hebt? Want de FUP was bij mijn weten niet meer dan 10x het gemiddelde van alle gebruikers ofzo...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb gewoon Sim Only met onbeperkt internet, en kreeg een brief dat ik de FUP had overschreden.
Is ie bij mij ook, vond het dus al vreemd. Heb de Bel + Sms + Web sim only van de ANWB-aanbieding.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij ook de "oude" zorgeloos internet blox hebt? Want de FUP was bij mijn weten niet meer dan 10x het gemiddelde van alle gebruikers ofzo...
en dat was incl telefoon?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ie bij mij ook, vond het dus al vreemd. Heb de Bel + Sms + Web sim only van de ANWB-aanbieding.
190smsjes/minuten + onbeperkt internet voor 11.95 per maand. Priimaaaaa
Lees eens goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en dat was incl telefoon?
SIM Only hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en dat was incl telefoon?
Degelijke mobiel hoor, al een paar keer laten vallen en niks aan de hand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh ja330 nieuw is ook een goeie prijs trouwens.
Maar hoe zit het nou met de bouw kwaliteit van de galaxy? Want dat scheen het zwakste punt te zijn.
Zelfde hier, ook geen ruimte in klepje e.d. blijft gewoon goed vast zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Degelijke mobiel hoor, al een paar keer laten vallen en niks aan de hand.
Als hij verkeerd valt is je scherm waarschijnlijk wel naar de kloten, maar dat is tegenwoordig met elke mobiel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zelfde hier, ook geen ruimte in klepje e.d. blijft gewoon goed vast zitten.
Ik liet een ipod vallen van 20 centimer, was het scherm al gebarstenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als hij verkeerd valt is je scherm waarschijnlijk wel naar de kloten, maar dat is tegenwoordig met elke mobiel.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik liet een ipod vallen van 20 centimer, was het scherm al gebarsten
Dit. Als ie op de hoek valt, pechquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als hij verkeerd valt is je scherm waarschijnlijk wel naar de kloten, maar dat is tegenwoordig met elke mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |