Denk maar dat ik eeen Turkse vrouw ben danquote:
Duh!quote:
Gatvuurrrr...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stoot telkens mijn hoofd tegen HW's knots als ik over Spirits slijmspoor uitglij.
Maar ze vond Krea niet aantrekkelijk genoeg toch? HW wel dus?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stoot telkens mijn hoofd tegen HW's knots als ik over Spirits slijmspoor uitglij.
dus bij brand mag ik......quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk maar dat ik eeen Turkse vrouw ben dan
Nee nee, toen dat allemaal naar voren kwam had ze krea, hw en mij al afgewezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ze vond Krea niet aantrekkelijk genoeg toch? HW wel dus?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
dus bij brand mag ik......
laatma... ben Babs niet
Hekel hekel... ik ben er gewoon niet zo op gebouwdquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk een hekel aan negers?
Jullie alledrie? Op basis waarvan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, toen dat allemaal naar voren kwam had ze krea, hw en mij al afgewezen
Gorgel gorgelquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
dus bij brand mag ik......
laatma... ben Babs niet
Welke zooi precies?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maak die zooi hier dan ook niet.
Ik had het zelf niet beter kunnen omschrijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hekel hekel... ik ben er gewoon niet zo op gebouwd
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken heul veul negers![]()
Krijg je als je 10 jaar bevriend bent met een vriendin die er wekelijks een verslijt.
Kaalscheren en op de platte kar het durp door!quote:
Op niks. Blijkbaar. Volgens mij hadden de andere twee ook geen move gemaakt, alleen misschien wat dubbelzinnige grappen. Ik kreeg iig direct de opmerking dat er niks ging gebeurenquote:
Beetje arrogant ook om te denken dat alle dubbelzinnige grappen een move zijn op Fok.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op niks. Blijkbaar. Volgens mij hadden de andere twee ook geen move gemaakt, alleen misschien wat dubbelzinnige grappen. Ik kreeg iig direct de opmerking dat er niks ging gebeuren
Nou... dat zullen we nog wel eens zien
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... dat zullen we nog wel eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |