Ik vind het zelf dan ook een precair onderwerp omdat ik het kortzichtig vind van mezelf, maar ik denk er wel zo over.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens links ben je nu een nazi.
Dat dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even zonder nare bijbedoeling hoor, maar ik zou mijn kind daar niet heensturen. niets mis met diversiteit, wel iets met een totale overheersing.
Ik loop er wel eens langs, ook de blanken praten als een mocro.... hoe wordt je kansloos in een paar jaar?.
Lloret, waar zoveel proppers rondlopen dat ze met elkaar gaan vechten om die stomme flyer te kunnen gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben in Lloret, Salou en Chersonissos geweest vroegah, Cherso was met afstand de minst leuke locatie, en ja ik hield toen nog van iedere-dag-dronken-vakanties.
Kwaliteitsvakanties.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Lloret, waar zoveel proppers rondlopen dat ze met elkaar gaan vechten om die stomme flyer te kunnen geven
Doe mij ook wat als je het vindt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga eens op zoek naar de vrijheid.
Die bestaat niet, it's all an illusionquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga eens op zoek naar de vrijheid.
Zoveel valt er niet over te vertellen, we zijn de auto niet uitgeweest, na een uur rijden zijn we omgedraaid en weer terug gegaan naar t appartement in Montenegroquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet! Mijn beste maat en reismaat ook. Kunnen jullie mooi over babbelen 29-01Ik wil jouw verhalen ook wel horen...
Stoer, hoe ging dat? Is je opa ook bijgedraaid?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had een grote bek, maar hij heeft hem zelf die kamer laten huren.
Zeg hou opquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man van de wereld!
Hoeveel SOAs heb je opgelopen?
Oooh dat had je nog nooit gedaan toch?! Spannend!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hou opik moet me morgen laten testen
ohja, moet ik ook weer eens laten doen, wel handig voordat ik ga, liever hier een behandeling dan in een 2e wereldlandquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook 2x in Lloret geweestquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Lloret, waar zoveel proppers rondlopen dat ze met elkaar gaan vechten om die stomme flyer te kunnen geven
tegen de tijd dat jouw kind oud genoeg is om naar de middelbare school te gaan is wilders al lang en breed aan de macht en zijn er dus bijna geen moslims meer in nl.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even zonder nare bijbedoeling hoor, maar ik zou mijn kind daar niet heensturen. niets mis met diversiteit, wel iets met een totale overheersing.
Ik loop er wel eens langs, ook de blanken praten als een mocro.... hoe wordt je kansloos in een paar jaar?.
Jawel 1x. Destijds ook na een telefoontje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oooh dat had je nog nooit gedaan toch?! Spannend!
alweer of nog steeds?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het zo ver is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jouw kind oud genoeg is om naar de middelbare school te gaan is wilders al lang en breed aan de macht en zijn er dus bijna geen moslims meer in nl.
Damn... wel netjes dat hij in elk geval even belt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel 1x. Destijds ook na een telefoontje.
En nu weer
'Ik' bestaat ook niet.quote:
Klopt. Waar pavo draaide precies toen ik er was, mij hoorde je niet klagenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook 2x in Lloret geweest
Hoe heette die gabbertent ook alweer.... Colossus?
Pavo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt. Waar pavo draaide precies toen ik er was, mij hoorde je niet klagen
Ga je niet af en toe "just to be sure"?? Want zo boeiend is zo'n onderzoek nu ook weer niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel 1x. Destijds ook na een telefoontje.
En nu weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |