quote:
Ja ik ben hier meestal altijd 's avondsquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Laatste tijd druk gehad met stage afronden dus had wat minder tijd. Plus dat hier overdag niet altijd evenveel te doen is![]()
Maar leuk dat we elkaar weer tegenkomen zeg
Yay, nu je het zegt, ik moet me ook maar eens met mijn luie reet gaan inschrijven voor rijlessenquote:
En je Chipkaart regelen, en je stufiequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Yay, nu je het zegt, ik moet me ook maar eens met mijn luie reet gaan inschrijven voor rijlesse
je hebt toch nog tot aprilquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Yay, nu je het zegt, ik moet me ook maar eens met mijn luie reet gaan inschrijven voor rijlessen
Ja teveel moeite, moet je zulke dingen niet 3 maanden van te voren regelen ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Teal het volgende:
[..]
En je Chipkaart regelen, en je stufiemoeite
TT past erbij
Zomerperiode is het altijd druk omdat dan iedereen kan ivm tijd etcquote:
Ik ben er zeker van dat dat waarschijnlijk fout is.quote:
Daarom, mijn vader raadde me aan om me vroeg in te schrijvenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Zomerperiode is het altijd druk omdat dan iedereen kan ivm tijd etcDus je kan beter te vroeg zijn
Als je het nu doet, ben je optijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja teveel moeite, moet je zulke dingen niet 3 maanden van te voren regelen ofzo?
Oke ga ik thuis wel even kijken enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je het nu doet, ben je optijd
Is hoogstens een uurtje werk, maar werpt wel zijn vruchten af
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat dat waarschijnlijk fout is.
Het woord moeitequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef tdrone het volgende:
OV chipkaart
stufi
Moeitemaar het is het waard
ik haat moeitequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Het woord moeitekan niet zonder "
" smiley
Maar moeitequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik haat moeitedoen voor iets
jaa gratis reizen, maar ik krijg sowieso weinig stufi omdat ik nog inwonend ben enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar moeitevoor OV en Stufi is niet voor niets
Ja ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa gratis reizen, maar ik krijg sowieso weinig stufi omdat ik nog inwonend ben enzo
Ik kom wel bij je wonenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar ik ga zo meteen op kamers, krijg dan ook uitwonende vergoeding en huursubsidie P-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |