Wie o wie heeft tips voor de omgang met een ijzerzaag?
moet ik je ook helpen met broek optrekken na de grote boodschap of kan je dat zelf al
[Dit bericht is gewijzigd door MOD op 07-06-2002 11:34]
code:Je belt een goede vriend, mompelt iets over dat hij je nog iets verschuldigd is en laat hem die lamellen afzagen en je vraagt hem meteen om je video te programmeren.Geslacht | Vrouw
Succes!
[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 07-06-2002 11:35]
kan het niet zijn dat je de zaag in de verkeerde richting erop hebt gezet? is de zaag misschien wat te bot geraakt?
wat ik nog weet van mijn luxaflex is dat het best dik was en dat het fftjes duurde voordat ik erdoorheen was
quote:Verloren hoop.
Op vrijdag 07 juni 2002 11:34 schreef Sanshine het volgende:
ik hoop op serieuze reacties
Maar goed. Gewoon rustig beginnen te zagen en vooral in het begin geen druk zetten. Als het niet lukt eerst een paar keer alleen naar je toe zagen om een beginnetje te krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jipje op 07-06-2002 11:38]
quote:kijk, daar heb ik wat aan!
Op vrijdag 07 juni 2002 11:36 schreef Lithion het volgende:[..]Als het niet lukt eerst een paar keer alleen naar je toe zagen om een beginnetje te krijgen.
Nog 1 koppie, dan ga ik het weer ff proberen
2 - Duw niet op de zaag maar haal `m RUSTIG heen en weer ander slaat `ie vast.
3 - Zorg dat het te zagen object goed klem zit anders kun je door het bewegen van de rail zalf nooit fatsoenlijk zagen.
4 - Pas op met die rail: ar zit een mechanisme in wat zorgt voor `t optrekken en kantelen van de luxaflex. Zaag hier niet zomaar doorheen, want dat gaat `ie stuk.
als je dan een goede zaag-gleuf hebt...
Zorg dat je de luxaflex inklemt in een bankschroef of met houtklemmen en zaag met 2 handen dit heeft dus behalve het eerst genoemde voordeel dat je ook waarschijnlijk rechter zal zagen.
mocht ik binnen een uur hier niet meer reageren dan heb ik inderdaad mijn andere hand afgezaagd en lig ik hier dood te bloeden.
bel in dit geval svp 112
Dus je zaagt pas als je een vooruitmakende beweging maakt.
Trek je de zaak terug dan 'hobbelt' de zaag over z'n tandjes.
Je zet je duim vlak naast het streepje tot waar je wilt inkorten.
En je laat het zaagje hier rustig langs glijden over het aluminium.
LET OP: wees er zeker van dat je de draaistang ook inkort op de zelfde plaats, en dat je de touwtjes niet te doorzaagt, deze kun je beter aan het eind goed inkorten knoopje erin en afknippen :-)
Als het zaagje stokt moet je even onder een andere hoek proberen
Suc6
linkerhand nog steeds in mijn bezit
quote:4 uren later..
Op vrijdag 07 juni 2002 12:17 schreef Sanshine het volgende:
linkerhand nog steeds in mijn bezit
Kun je nog typen Sanhine?
quote:En nu aan de bier
Op vrijdag 07 juni 2002 16:17 schreef Sanshine het volgende:
jaja, het is allemaal gelukt.het is dus ván je áf gutsen, maar náár je tóé zagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |