quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef MangoRedChilli het volgende:
What the fuck is wrong with these people?
is toch hun eigen keus? FOREVER YOUNG is alleen voor eckte bazen. TS zal dit nooit wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef MangoRedChilli het volgende:
Iedereen kent wel een voorbeeld, als hij/zij goed nadenkt. Die nieuwe vriend van je moeder die tegen je praatte in straattaal, zodat je zou denken dat hij cool was. Dronken 30-ers/40-ers in disco's/ clubs, wanhopig op jacht naar een jong ding omdat hun vrouw 30 kilo is aangekomen en ze niet meer pijpt. Die 35 jarige studiegenoot die doet alsof hij net 20 is en het mest dronken van iedereen wordt bij borrels. Leraren di opeens band shirts gingen dragen en in de pauzes naar je toe kwamen als ze zagen dat jij ook fan was van die ene hippe band.
What the fuck is wrong with these people? Waarom accepteert men niet gewoon dat ze ouder worden?
alsof jij bepaalt wat 'normaal' isquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef MangoRedChilli het volgende:
Nee hoor, ik omarm volwassen worden en je normaal gedragen.
Het is gewoon sneu dat di mensen niet mee kunnen komn met hun eigen leeftijdsgenoten en zich daarom gedragen zoals pubers.
Ah, je bent lid van de normaalpolitie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef MangoRedChilli het volgende:
Nee hoor, ik omarm volwassen worden en je normaal gedragen.
Het is gewoon sneu dat di mensen niet mee kunnen komn met hun eigen leeftijdsgenoten en zich daarom gedragen zoals pubers.
Jankert :Squote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef MangoRedChilli het volgende:
Jullie zijn allemaal hippe 30-ers?
Er heen gaan en je gedragen als een puber is toch een verschil. Van mij mag een 40 plusser best van hippe bandjes houden, als hij maar niet de nadruk daar op legt om hip over te komen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:19 schreef ukga het volgende:
Als ik op feesten zoals mysteryland of dancevalley, vind ik het altijd wel leuk dat er ook oudere rondlopen. Als ze er nou plezier in hebbe? laat ze
die is een miljoen jaar oud, ik denk niet dat hij fossielen bedoelde :Squote:Op woensdag 19 januari 2011 12:20 schreef Stink_vis het volgende:
Ik herken Patricia Paay in je klacht..
Voor haar eigengevoel is ze nog 30 en wilt ze zwanger worden toch??quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
die is een miljoen jaar oud, ik denk niet dat hij fossielen bedoelde :S
zijn haar eierstokken dan niet al versteend? maar ik snap wat je bedoelt :S terechte klachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Voor haar eigengevoel is ze nog 30 en wilt ze zwanger worden toch??
Je stinkt naar onzekerheidquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
TS is een vrouw van 21 die wel wat beters te doen heeft dan oude vrouwen te versieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |