abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91553533
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik dus ook. Mensen die werken of het iig willen, die kunnen van alles voor elkaar krijgen. Als je dat niet wil zoek je het maar lekker uit.

Ik word zo moe van die leugens dat een VVDer niets zou overhebben voor mensen die ziek zijn, of om andere redenen niet KUNNEN werken.

Ik heb niets over voor mensen die niet willen...
Eens ^O^
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:04:22 #102
141482 Q.
JurassiQ
pi_91553536
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
HW, wanneer komt die nieuwe iPad. ff kijken of het de moeite is om op te wachten, of nu 500 euro te verbrassen.
Niemand op de wereld weet dat maar HW natuurlijk wel.
For great justice!
pi_91553548
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat laat je dan niet merken bij het stemmen. Vvd-stemmers zijn niet per definitie niet sociaal, maar de vvd is zelf niet sociaal. En selectief sociaalis een smoesje.
Want?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:04:52 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91553554
quote:
5s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
HW, wanneer komt die nieuwe iPad. ff kijken of het de moeite is om op te wachten, of nu 500 euro te verbrassen.
Nog niet helemaal zeker helaas. Wij zitten ook te kijken of het een beetje snel is of niet :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:04:58 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91553558
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hoi ouwe nelricht! :W :*
Noem je me nou oud?!
Noem je me verrimpeld?
Vergane glorie??!!!
NOU!!???
Noem je me nu DIK??!!!

:(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 januari 2011 @ 11:05:50 #106
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91553576
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nog niet helemaal zeker helaas. Wij zitten ook te kijken of het een beetje snel is of niet :P.
Nee, ik dacht misschien heb je wat meer inside info. Er is ook nog maar weinig bekend over de specs, behalve dattie dezelfde resolutie krijgt.
pi_91553584
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Noem je me nou oud?!
Noem je me verrimpeld?
Vergane glorie??!!!
NOU!!???
Noem je me nu DIK??!!!

:(
Ja en nee, nee en nee.
Beter onethisch dan oneetbaar
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:07:04 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91553610
quote:
9s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, ik dacht misschien heb je wat meer inside info. Er is ook nog maar weinig bekend over de specs, behalve dattie dezelfde resolutie krijgt.
Ook dat laatste is dus alweer min of meer ontkracht ;).

Er is echt nog niets zeker, dat is het nooit bij Apple tot het ding er is.

bedenk jezelf gewoon wat je ermee wil doen. Ik zou sowieso ff wachten, moment dat de iPad2 er is kost een iPad1 meteen stukken minder.
Get woke, go broke!
pi_91553612
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik dus ook. Mensen die werken of het iig willen, die kunnen van alles voor elkaar krijgen. Als je dat niet wil zoek je het maar lekker uit.

Ik word zo moe van die leugens dat een VVDer niets zou overhebben voor mensen die ziek zijn, of om andere redenen niet KUNNEN werken.

Ik heb niets over voor mensen die niet willen...
Ik zat ooit in de coffeeshop en daar zat echt zo'n gast die daar ALTIJD de HELE dag zat. Een gigantische bek over zijn maatschappelijk werker, de gemeente moest dit en dat voor hem regelen, alles en iedereen moest van alles voor hem doen, maar hij wilde niks doen.

Ik waagde me eraan een discussie met hem te gaan beginnen over dat je wel hulp kan krijgen, maar dat je niet alleen maar overal recht op hebt, je hebt ook plichten. De discussie stopte toen hij me vertelde dat ik mijn bek moest houden, anders sloeg hij hem dicht. :')

Voor DAT soort mensen hoeven we in dit land echt niet sociaal te zijn. Om maar een voorbeeldje te noemen.
pi_91553626
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:01 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Jij zette je fiets nooit op slot? :{
Het dorp had nog niet eens 600 inwoners. Niks stond op slot. Fietsen niet, auto's niet, achterdeuren niet (voordeuren wel, maar die werden toch praktisch niet gebruikt). Hell, de buurvrouw liet altijd de autosleutels in het contact zitten omdat ze ze anders toch vergat.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 januari 2011 @ 11:07:53 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91553629
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
bedenk jezelf gewoon wat je ermee wil doen. Ik zou sowieso ff wachten, moment dat de iPad2 er is kost een iPad1 meteen stukken minder.
Ja precies. Maar als dat nog een half jaar duurt, zit ik een half jaar te wachten. B-).
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:08:01 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_91553634
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

Voor DAT soort mensen hoeven we in dit land echt niet sociaal te zijn.
Jawel, anders slaan ze je bek dicht.
For great justice!
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:08:35 #113
141482 Q.
JurassiQ
pi_91553647
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het dorp had nog niet eens 600 inwoners. Niks stond op slot. Fietsen niet, auto's niet, achterdeuren niet (voordeuren wel, maar die werden toch praktisch niet gebruikt). Hell, de buurvrouw liet altijd de autosleutels in het contact zitten omdat ze ze anders toch vergat.
Klinkt bekend. Mijn ouders doen ook pas sinds een paar jaar de deur op slot als ze weg gaan. :').
For great justice!
pi_91553657
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:04 schreef Kluts het volgende:

[..]

Want?
Sociaal zijn betekent dat je wat over hebt voor de andere mensen. Ongeacht herkomst of inhoud van de bankrekening.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 januari 2011 @ 11:10:12 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91553705
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja precies. Maar als dat nog een half jaar duurt, zit ik een half jaar te wachten. B-).
Maar als ik het zo lees, wordt het februari/maart. Dan bestel ik em wel uit den VS.
pi_91553769
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Sociaal zijn betekent dat je wat over hebt voor de andere mensen. Ongeacht herkomst of inhoud van de bankrekening.
Ik ben ook sociaal richting mensen ongeacht herkomst of inhoud bankrekening. Ik ben alleen niet sociaal tegen mensen die denken dat alles je maar in de schoot geworpen wordt, zo werkt het niet.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:12:53 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91553816
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zelf al zou dat zo zijn. Waar staat precies dat dat de enige juiste en verlichtte manier van leven is?

Ik maak onderscheid ja, op basis waarvan, dat ligt aan de situatie. Dat ik nou niet blind aan alles en iedereen dingen weggeef maakt mij geen minder sociaal persoon.
Get woke, go broke!
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:13:05 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91553828
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik zat ooit in de coffeeshop en daar zat echt zo'n gast die daar ALTIJD de HELE dag zat. Een gigantische bek over zijn maatschappelijk werker, de gemeente moest dit en dat voor hem regelen, alles en iedereen moest van alles voor hem doen, maar hij wilde niks doen.

Ik waagde me eraan een discussie met hem te gaan beginnen over dat je wel hulp kan krijgen, maar dat je niet alleen maar overal recht op hebt, je hebt ook plichten. De discussie stopte toen hij me vertelde dat ik mijn bek moest houden, anders sloeg hij hem dicht. :')

Voor DAT soort mensen hoeven we in dit land echt niet sociaal te zijn. Om maar een voorbeeldje te noemen.
Ik ben bij dat soort mensen voor treinen richting een bepaalde bestemming, maar ja... de NS zal wel een smoes hebben dat ze dan niet kunnen rijden. Te veel tegengas en zo.
L'Amour menaçant:
pi_91553864
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben ook sociaal richting mensen ongeacht herkomst of inhoud bankrekening. Ik ben alleen niet sociaal tegen mensen die denken dat alles je maar in de schoot geworpen wordt, zo werkt het niet.
Sociaal zijn staat los van voor wie je dat doet. Dat zit bij jezelf.

Ik vind ook dat luie donders wat moeten uitvoeren voor ze hun centen krijgen. Maar ondanks dat kun je niet zo maar groepen buiten sluiten. Het klinkt leuk en aardig, een controlerend arts en psycholoog die bepalen of iemand geschikt is om werk te doen, maar in de praktijk zijn er voldoende mensen die de verkeerde diagnose krijgen.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:15:09 #120
141482 Q.
JurassiQ
pi_91553903
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat verhaal doet me trouwens denken aan dit topic:
Uitkering/18 jarige...
For great justice!
pi_91553922
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zelf al zou dat zo zijn. Waar staat precies dat dat de enige juiste en verlichtte manier van leven is?

Ik maak onderscheid ja, op basis waarvan, dat ligt aan de situatie. Dat ik nou niet blind aan alles en iedereen dingen weggeef maakt mij geen minder sociaal persoon.
Niemand zegt dat dat de juiste manier is. Ik zeg alleen dat dat de juiste manier is voor mij.

Dat je het niet blind weggeeft maakt je niet minder sociaal nee. Maar er zitten nog wel wat stappen tussen blind weggeven en groepen buiten sluiten waarvan jij vindt dat ze best kunnen werken voor hun centen.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:16:07 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91553934
Er bestaat toch geen diagnose luiheid?
Verkeerde diagnose krijgen valt bij mij onder "wel willen, niet kunnen/mogen".
Het ging toch over de "niet willen" mensen?
L'Amour menaçant:
pi_91553943
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Sociaal zijn staat los van voor wie je dat doet. Dat zit bij jezelf.

Ik vind ook dat luie donders wat moeten uitvoeren voor ze hun centen krijgen. Maar ondanks dat kun je niet zo maar groepen buiten sluiten. Het klinkt leuk en aardig, een controlerend arts en psycholoog die bepalen of iemand geschikt is om werk te doen, maar in de praktijk zijn er voldoende mensen die de verkeerde diagnose krijgen.
We zullen wel moeten in tijden van crisis. Er moet bezuinigd worden op heel veel vlakken.
Je moet het geld ergens vandaan halen en dan moet je keuzes maken.

En dan gaat het totaal niet over mensen die niet kunnen werken vanwege een ziekte. En overigens heb ik ook daarvan genoeg voorbeelden gezien van mensen die tot hun nek verlamd waren en alsnog werkten, dus zelfs dan zijn er nog opties.
pi_91553980
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat verhaal doet me trouwens denken aan dit topic:
Uitkering/18 jarige...
OMFG :')
Daar gaat mijn salaris dus heen ;(
pi_91554005
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Er bestaat toch geen diagnose luiheid?
Verkeerde diagnose krijgen valt bij mij onder "wel willen, niet kunnen/mogen".
Het ging toch over de "niet willen" mensen?
Idd. Maar dat is lastig lezen blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')