Het zal je dochter wezen zeg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had in Sliedrecht een Kelly. Bijnaam Kelly Pijpgraag.
Zo'n beetje het halve dorp is door haar afgezogen in welk bosje/steegje dan ook![]()
Mn ex wilde mn zoon Kelly noemen als het een meisje was
Waarom had mijn dorp niet zulke voorzieningen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had in Sliedrecht een Kelly. Bijnaam Kelly Pijpgraag.
Zo'n beetje het halve dorp is door haar afgezogen in welk bosje/steegje dan ook![]()
Mn ex wilde mn zoon Kelly noemen als het een meisje was
Kelly is hoe dan ook een trash-naam.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik mijn dochter Kelly noem, schiet ik haar en mij af
Haar broertje was ook al heel snel vertrokken uit Sliedrecht, die schaamde zich kapotquote:
Omdat Veluwe.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom had mijn dorp niet zulke voorzieningen?
In de biblebelt? Gast, daar had elke straat zo'n meid. Dat jij die niet ontdekt hebt...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Slechte zaakquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Of hij was teleurgesteld dat hij niet mocht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar broertje was ook al heel snel vertrokken uit Sliedrecht, die schaamde zich kapot
Wij hebben geen straten, alleen boerderijen. In mijn tijd gebeurde dat soort dingen niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de biblebelt? Gast, daar had elke straat zo'n meid. Dat jij die niet ontdekt hebt...
Dat soort meiden hebben geen probleem om broederlief er overheen te laten gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Of hij was teleurgesteld dat hij niet mocht.
Nee, het zalquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben geen straten, alleen boerderijen. In mijn tijd gebeurde dat soort dingen niet.
In die omgeving had dat niet zo'n probleem moeten zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Of hij was teleurgesteld dat hij niet mocht.
Mijn ervaring is: Hoe strenger en zonodig gereformeerder, hoe meer mensen het achter de ellebogen hebben en juist heel veel uitspoken wat niet door de beugel kan ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het zal
In het kleine dorpje aan de Veluwe rand waar ik woonde gebeurde er voldoende anders
Ja, maar vooral werkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck dat, het zijn VVD-ers die alles doen voor geld.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is: Hoe strenger en zonodig gereformeerder, hoe meer mensen het achter de ellebogen hebben en juist heel veel uitspoken wat niet door de beugel kan ja.
Waar woonde jij eigenlijk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het zal
In het kleine dorpje aan de Veluwe rand waar ik woonde gebeurde er voldoende anders
VVD-ers zijn de meest principeloze Nederlanders. Ze werken misschien wel, maar doen dat zonder enige scrupules.quote:
Scrupules, wat zijn dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
VVD-ers zijn de meest principeloze Nederlanders. Ze werken misschien wel, maar doen dat zonder enige scrupules.
Veessen. Waar ik op de baisschool al alles had gedaan met meerdere meiden (neuken overigens niet echt, maar wel piemeltje in het spleetje), en zelfs met een jongenquote:
Wat is precies het voordeel van dat hebben?quote:
Dat je je misschien wat socialer en etischer gedraagt (incoming 'waarom zou ik sociaal willen zijn'quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is precies het voordeel van dat hebben?
Oh, dus nu ben ik opeens niet meer sociaal, apartquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je je misschien wat socialer gedraagt (incoming 'waarom zou ik sociaal willen zijn')
Socialer betekend niet dat je in de eerste plaats niet sociaal bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dus nu ben ik opeens niet meer sociaal, apart.
Ah, zo'n 3 km bij mij vandaan. Ik wist niet dat we zo close verbonden waren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veessen. Waar ik op de baisschool al alles had gedaan met meerdere meiden (neuken overigens niet echt, maar wel piemeltje in het spleetje), en zelfs met een jongen
Ik ging daar altijd met mijn opa en oma mee naar de camping in Veessen, langs die rivier!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veessen. Waar ik op de baisschool al alles had gedaan met meerdere meiden (neuken overigens niet echt, maar wel piemeltje in het spleetje), en zelfs met een jongen
Heeujjj, Heerde... daar komen écht rare mensen vandaan! Kwam daar regelmatig voor mn werk op de stationsstraatquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, zo'n 3 km bij mij vandaan. Ik wist niet dat we zo close verbonden waren.Dan hebben we vast ook wel gemeenschappelijke kennissen enzo.
![]()
Maar downtown bij ons in Heerde gebeurde dat niet.
Dan is er dus een soort gradatie in?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Socialer betekend niet dat je in de eerste plaats niet sociaal bent
Hij praat kul. Als VVD-er kun je best sociaal zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is er dus een soort gradatie in?
Ik ben 65% sociaal en jij 85%? Dus jij bent beter?
Ik ben er geboren en getogen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeujjj, Heerde... daar komen écht rare mensen vandaan! Kwam daar regelmatig voor mn werk op de stationsstraat
Daar ben ik ook vaak geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging daar altijd met mijn opa en oma mee naar de camping in Veessen, langs die rivier!
Dat bedoel ik dus. ik ben al sinds mijn 18e VVDer namelijk. Sta nou niet bekend als de gierige asociale vrek zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij praat kul. Als VVD-er kun je best sociaal zijn.
Er is naar mijn mening niks mis mee om selectief sociaal te zijn.
Ik denk niet dat dat de zelfde locatie is gezien ik bij een psychiatrische praktijk moest zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen.Mijn oude stamkroeg zit op de stationsstraat.
Nooit in d'Esculaap geweest zeker...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, zo'n 3 km bij mij vandaan. Ik wist niet dat we zo close verbonden waren.Dan hebben we vast ook wel gemeenschappelijke kennissen enzo.
![]()
Maar downtown bij ons in Heerde gebeurde dat niet.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sta nou niet bekend als de gierige asociale vrek zullen we maar zeggen.
de camping was DE reden waarom wij in de zomer wel onze fietsen op slot moesten zettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging daar altijd met mijn opa en oma mee naar de camping in Veessen, langs die rivier!
Gratis fietsen is toch heel normaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
de camping was DE reden waarom wij in de zomer wel onze fietsen op slot moesten zetten
Jij zette je fiets nooit op slot?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
de camping was DE reden waarom wij in de zomer wel onze fietsen op slot moesten zetten
Ik stem zelf geen VVD, maar ben het wel met veel standpunten eens. En ik zie niet in waarom ik sociaal zou moeten zijn richting elke nietsnut, dat ben ik dan liever richting mensen die hard werken of dat willen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. ik ben al sinds mijn 18e VVDer namelijk. Sta nou niet bekend als de gierige asociale vrek zullen we maar zeggen.
Ik geef alleen niets aan mensen die alleen vinden dat ze er recht op hebben.
Honderden keren. Ik was echt te braaf vroeger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit in d'Esculaap geweest zeker...
Daar waren toch wel eens hardcorefeestjes? Volgens mij ben ik daar wel eens geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit in d'Esculaap geweest zeker...
Elke kroeg waar ik kom wordt een psychiatrische praktijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de zelfde locatie is gezien ik bij een psychiatrische praktijk moest zijn![]()
Dat laat je dan niet merken bij het stemmen. Vvd-stemmers zijn niet per definitie niet sociaal, maar de vvd is zelf niet sociaal. En selectief sociaalis een smoesje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij praat kul. Als VVD-er kun je best sociaal zijn.
Er is naar mijn mening niks mis mee om selectief sociaal te zijn.
Ik dus ook. Mensen die werken of het iig willen, die kunnen van alles voor elkaar krijgen. Als je dat niet wil zoek je het maar lekker uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik stem zelf geen VVD, maar ben het wel met veel standpunten eens. En ik zie niet in waarom ik sociaal zou moeten zijn richting elke nietsnut, dat ben ik dan liever richting mensen die hard werken of dat willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |