Neh die heb ik al genoeg gedaan, vallen volgens mij altijd te hoog uitquote:
Covers kunnen ook om andere redenen tegenvallen hoor. Het hoeft niet meteen extreem slecht te zijn, kan ook gewoonweg niet bij de artiest passen. Vond dit erg goed klinken.quote:
Dan ben je gewoon slim dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neh die heb ik al genoeg gedaan, vallen volgens mij altijd te hoog uit.
ik weet niet eens waar het ding hangt, ik vermoed in de hal van de bovenburen, mar die deur zit op slot en ze zijn niet thuis.....ach, 1 nachtje red ik welquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kan je um niet resetten, dat hielp hier ook toen ie ermee gekapt was
Volgens die testen wel jaquote:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
jij bent vroeg!quote:
Mwah valt meequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een goede gokker zijn.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Had een dagje vrij vandaagquote:
Ok, dan ben je gewoon slim. Of nee, wacht, je zei hoger dan verwacht..quote:
Ja iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, dan ben je gewoon slim. Of nee, wacht, je zei hoger dan verwacht..
Echt hè, ik verwacht dat ook elke keerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Holy Moly... wat zit er onder het folie?
ah ,dat doe je goedquote:
Dat is voldoende dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja idd, ik geloof nooit dat ik zo slim ben
. Ik weet gewoon veel van veel
.
dat is ook een keer gebeurt toen Giel "les" kreeg van Michiel in de nieuwe studio.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht ook wat te horen ja. Zal wel een schuif niet goed dicht gestaan hebben.
Is die er dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef CindieY het volgende:
Lieve 3FM, doe nou alsjeblieft die versie zonder Busta!
yup, staat wel op youtbue ergens geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, staat wel op youtbue ergens geloof ik.
Nicequote:
die CindieY!quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
lekkere plaat dit. hoopt dat domien nog ff herhaald wat het was...
Ik heb nu al 2x die plaat van Tiesto gehoordquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
lekkere plaat dit. hoopt dat domien nog ff herhaald wat het was...
Hij is ook o zo lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2x die plaat van Tiesto gehoord
Nu weer back to 3FM
ik had em al gevonden. thnxquote:
en nu nog 1!quote:
Ze heeft er een retweet bijquote:
hangt er vanaf waarmee je twittert. op de www.twitter.com kun je gewoon boven de tweets op "retweets" klikken en de juiste optie pakken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe zie ik eigenlijk wie mij retweet?
Ik zie dan niet wie mij retweetquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hangt er vanaf waarmee je twittert. op de www.twitter.com kun je gewoon boven de tweets op "retweets" klikken en de juiste optie pakken.
http://twitter.com/#!/CindieY88/ dan ga je met je muis over de tweet, dan klik je op het pijltje dat naar rechts wijst vervolgens krijg je allerlei info over de tweet incl retweetsquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe zie ik eigenlijk wie mij retweet?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Maricha het volgende:
Even een snelleomdat er een aantal keer om gevraagd werd
Is dat niet alleen met de oude retweets ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef justmattie het volgende:
En in Tweetdeck, krijg ik een @mention. Omdat mijn naam in de RT staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |