dus dan wordt de zaterdagavond/nacht: That's Live, Annemieke Plays, Sense of Dance, Tiesto, Clarke, Sense of Dance?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef hole1988 het volgende:
3FM-zaterdagnacht begint vanaf april met Tiësto Club Life tot 02.00 uur met daarna aansluitend het onvolprezen White Noise van Dave Clarke (VPRO/3voor12) tot 04.00 uur, een prachtige dancenacht.
Oke, bedankt voor de mededeling. Doei.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:20 schreef Waalwijker het volgende:
Wat ik dus alle tijden roep, 3FM wordt steeds meer 538.
Ook Ajouad, wat Rock zegt dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
En van 4 tot 6 dan? Normaal zit Ajoad namelijk van 2 tot 6 met de beste DJ sets.
nja, hij voicetrackte de hele nacht, is ie lekker vroeg thuis. en bovendien presenteert ie ook nog het 1 en ander op het tv. hij zal het wel druk genoeg hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel jammer voor Ajouad, dan levert hij dus 2 uren in
nja, het was eigenlijk meer een open vraag dan een constatering. maar tis wel wat ik denkquote:
Als ie nog steeds van 4-6 moet draaien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:25 schreef 3rdRock het volgende:
nja, hij voicetrackte de hele nacht, is ie lekker vroeg thuis. en bovendien presenteert ie ook nog het 1 en ander op het tv. hij zal het wel druk genoeg hebben
volgens mij voicetrackt Ajouad het 2e gedeelte. heb hem iig wel eens tijdens Dave Clarke in de studio in een microfoon zien praten....quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ie nog steeds van 4-6 moet draaien?Tenzij hij vlakbij Hilversum woont, dat weet ik eigenlijk niet. Je kunt je beter afvragen of Tiësto het niet al druk genoeg heeft
Hij is overigens ook trending op twitter.
hier alle fragmenten van het project, van het infiltreren tot het einde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef Pino112 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ta_aflevering_2.html
Voor de mensen die het gemist hebben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:44 schreef hole1988 het volgende:
de mensen achter de mobistar stunt hebben weer een nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRILJANTBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ow, dat had ik even niet gelezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij voicetrackt Ajouad het 2e gedeelte. heb hem iig wel eens tijdens Dave Clarke in de studio in een microfoon zien praten....
quote:
getsie, wat een plaat is dit zegquote:
Waarom niet? Mijn vader is ook griezelig goed in het voorspellen van hits. Sommige mensen hebben die gave nu eenmaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk Domien, in september wist je al dat dit een dikke plaat werd. Jaja..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
getsie, wat een plaat is dit zeg
Heb ik heul niet nodig, dat durf ik zo ook welquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef CindieY het volgende:
Morgenochtend Ben Saunders bij Giel dus? Mooi excuus om uit te slapen.
Tentamenweken hèquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heb ik heul niet nodig, dat durf ik zo ook wel
Ik volgende week, kwam er vandaag achter dat ik een boes misquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tentamenweken hèBen wel vrij morgen, maar heb genoeg te doen.
Een boes? Een boek bedoel je zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik volgende week, kwam er vandaag achter dat ik een boes misben dus goed op weg
boek uiteraard ja, ach ja.. ik heb toch het gevoel alsof ik het wel allemaal ken, dus ik maak me niet zo drukquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een boes? Een boek bedoel je zekerIk moet ook nog even een boek bestellen, bedenk ik me nu, of even zien of ik die kan lenen. Ach, voor deze week geen tentamens in ieder geval meer.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef MarichaK het volgende:
Ik ga eindelijk de nieuwe #3FM studio bekijken en er even werken @ericcorton een handje helpen
ik hoop dat je boven het vriespunt scoort!quote:
je ziet hem lachen op de camquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe weer met z'n Relight My Fire...
quote:
tjibbe is baasquote:
Zo jammer dat ze Cherry Blossom Girl nooit draaien. Een juweeltje is het. Echt zovaak gedraaid. Blijft mooi.quote:
Nog meer?! je bent al freaking slim manquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
maricha....dat is toch de vorige producer van MetMichiel? niet dat ik dat meegemaakt heb, maar ik probeer mijn feitenkennis op te vijzelen
jij ent beter bezig! jij gaat lekker sporten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Rock is weer goed bezig vanavond
@ sportschool. Moi!.
Straks Maricha on-air. Tijdje geleden.
yepquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
maricha....dat is toch de vorige producer van MetMichiel? niet dat ik dat meegemaakt heb, maar ik probeer mijn feitenkennis op te vijzelen
quote:
prima hoor. alleen wat koud. er lijkt iets met de ketel te zijn. morgen huisbaas maar ff bellen .temperatuur komt niet bovende 17graden.....quote:
Goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima hoor. alleen wat koud. er lijkt iets met de ketel te zijn. morgen huisbaas maar ff bellen .temperatuur komt niet bovende 17graden.....
en hoest met u?
ik lees op twitter dat t niet echt goed gaat met de bereikbaarheid....quote:
ach, ik heb wel eens dagen bij een graaad of 13 doorgebracht. toen was de ketel stuk en moesten we 3 dagen wachten. zelfs de kat en t konijn hadden t koud!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Goed![]()
Eigenlijk niet zo goed, moet nog steeds medicijnen slikken![]()
17 graden, brrrrrrrrrr koud![]()
Hier brand de kachel lekker
Ik heb het snel koud, kheb hier 3 fleecedekens, een snuggie en nog een gehaakt dekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik heb wel eens dagen bij een graaad of 13 doorgebracht. toen was de ketel stuk en moesten we 3 dagen wachten. zelfs de kat en t konijn hadden t koud!
en medicijnen zijn stom! nou ja, behalve als ze je beter laten voelen, maar tzou natuurlijk prettiger zijn als je lichaam t allemaal zonder medicijnen voorelkaar kan krijgen!
ik geloof er niets van!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb het snel koud, kheb hier 3 fleecedekens, een snuggie en nog een gehaakt deken
ik gebruik ze niet allemaal tegelijk hoor![]()
Hooguit 2 tegelijkquote:
Jij met al je seriesquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef DaMook het volgende:
Two and a half men, ncis la en ncis gekeken, denk dat ik nu nog een hawaii five-o ga kijken.
einde van ncis was trouwens geweldig.
dan ben je idd een aardige koukleum. heb ik niet echt last van. hoewel ik nu wel een paar handschoenen zonder vingers zou willen hebben...quote:
Dan fabriceer je die toch zelf? Heul zo moeilijk nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ben je idd een aardige koukleum. heb ik niet echt last van. hoewel ik nu wel een paar handschoenen zonder vingers zou willen hebben...
Eergister de eerste aflevering gezien van Hawaii five-o vond het niet bijzonderquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef DaMook het volgende:
Two and a half men, ncis la en ncis gekeken, denk dat ik nu nog een hawaii five-o ga kijken.
einde van ncis was trouwens geweldig.
jamaar...ik heb geen handschoenen in huis!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan fabriceer je die toch zelf? Heul zo moeilijk niet
Het wachten op nieuwe eps is het ergstequote:
Wil je een paar lenen? Ik heb denk ik 3 of 4 paarquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar...ik heb geen handschoenen in huis!
Die kan ik wel voor je hakenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ben je idd een aardige koukleum. heb ik niet echt last van. hoewel ik nu wel een paar handschoenen zonder vingers zou willen hebben...
Ik ook op veronicaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Eergister de eerste aflevering gezien van Hawaii five-o vond het niet bijzonder![]()
Two and a half men is wel
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook op veronica. Heb nu de eerste 8 al gezien
, nog 6 ofzo te gaan dan ben ik up to date
.
kom maar brengenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wil je een paar lenen? Ik heb denk ik 3 of 4 paar
dankjewel, maar ik hoop morgen weer een werkende ketel te hebben. 2 dagen terug is de stroom er in een deel van t huis afgeweest en ik vermoed dat het daardoor komt. want de ketel heeft het wel gedaan. toen ik hier een week of 2 geleden was was het zelfs warm in huis...quote:
Kan je um niet resetten, dat hielp hier ook toen ie ermee gekapt wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar brengen
[..]
dankjewel, maar ik hoop morgen weer een werkende ketel te hebben. 2 dagen terug is de stroom er in een deel van t huis afgeweest en ik vermoed dat het daardoor komt. want de ketel heeft het wel gedaan. toen ik hier een week of 2 geleden was was het zelfs warm in huis...
Ach ja je moet iets doen met je tijdquote:
het is geen pop up animal kidsquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Klinkt goed die cover van I'm Yours door Krystl!
IQ-test makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja je moet iets doen met je tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |