meestal 2x per dagquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoeveel keer per dag masturbeer je?
spierpijn in je ballenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:13 schreef dandybleu het volgende:
kan gewoon een soort spierpijn zijn hoeft niet gelijk teellbalkanker te zijn
lol, 'maar' 3x per week ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
meestal 2x per dag
maar soms ook maar 3x per week. varieert een beetje
Ja hij heeft geen seks, wat moet ie danquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:15 schreef Markster het volgende:
[..]
lol, 'maar' 3x per week ?![]()
wanker
Je hebt er dus, regelmatig, na iedere zaadlozing last van? Voor de zaadlozing niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
meestal 2x per dag
maar soms ook maar 3x per week. varieert een beetje
ja, regelmatig last van en voor de lozing niet. strange..quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt er dus, regelmatig, na iedere zaadlozing last van? Voor de zaadlozing niet?
hmm.ben je er ooit mee naar de dokter geweest?. dat klinkt gelukkig wat positiever.ook omdat ik nu 15 ben.. thanks!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:36 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb twee dochters.....maar toen ik veertien was had ik al pijn altijd na de zaadlozing.....meestal gaat het wel weg na een kwartiertje.....is volgens mij iets wat sommige mannen gewoon hebben... hoeft niet perse een teken te zijn van een infectie ozfo
Ik weet het ook niet. Het klinkt als een soort blauwe ballen ná het klaarkomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, regelmatig last van en voor de lozing niet. strange..
ja. als ik er zo over nadenk is dat wel zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Het klinkt als een soort blauwe ballen ná het klaarkomen.![]()
Heb je er meer last van als je vaker per dag / week masturbeert?
Je kunt morgen ook eens je ballen controleren op eigenaardigheden, maar dat zal waarschijnlijk wel goed zitten.
Waarschijnlijk een soort 'overbelasting' of misschien duurt het gewoon wat langer voordat het bloed weer uit je ballen stroomt na het klaarkomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja. als ik er zo over nadenk is dat wel zo
zal ik eventjes doen. je weet maar nooit
overbelasting zal het wel niet zijn want als ik 6 dagen niet gerukt heb en daarna doe ik het weer 1 keer dan heb ik het ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een soort 'overbelasting' of misschien duurt het gewoon wat langer voordat het bloed weer uit je ballen stroomt na het klaarkomen.
Voor alle zekerheid kun je even langs de huisarts gaan, die heeft ervoor geleerd.
No problem.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
overbelasting zal het wel niet zijn want als ik 6 dagen niet gerukt heb en daarna doe ik het weer 1 keer dan heb ik het ook.
ik zal naar de huisarts gaan als het erger word. anders laat ik het voor wat het is
Bedankt voor je hulp!
zal ik doen! damn wat ben jij een baas zeg!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
No problem.![]()
Je zou je topic ook nog even hier kunnen droppen: Geneeskunde #72: Waar co-assistentes arts-assistenten regelen.
ja je kan je wel laten checken.... ik vind dat ook goed en kan geen kwaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm.ben je er ooit mee naar de dokter geweest?. dat klinkt gelukkig wat positiever.ook omdat ik nu 15 ben.. thanks!
toch wil ik ook nog reacties van anderen hebben zodat ik het wat zekerder weet
ik heb ff in het geneeskunde topic gepost. kijken wat die zeggen. anders miss toch maar naar de dokter. idk..quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:59 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja je kan je wel laten checken.... ik vind dat ook goed en kan geen kwaad
ja zelf hek ik ook vaak pijn daar alleen ja mij maakt het nix uit want ik heb toch al kinderen....dus ja ik leef niet zo meer voor de sex
het is alleen maar erna. en pas na 10 minuten ofzo. nooit tijdensquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:05 schreef dandybleu het volgende:
ja oke maar pijn hebben in je "sex" hebben veel mensen hey? zonder dat het iets dodelijks is
wait whut, jij hebt kinderen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:36 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb twee dochters.....maar toen ik veertien was had ik al pijn altijd na de zaadlozing.....meestal gaat het wel weg na een kwartiertje.....is volgens mij iets wat sommige mannen gewoon hebben... hoeft niet perse een teken te zijn van een infectie ozfo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |