ontslagquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan het dan nog erger dan vandaag?
Ik heb vandaag een leidinggevende een incompetente grashark genoemd, dus wat wordt het morgen dan?
ja voor die leidinggevende pleasequote:
Ik ben een watjequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het volle recht om dat te vinden, en zei dat tegen een andere leidinggevende.
Mijn collega en mijn eigen leidinggevend kon ik achter in hun keel kijken. Degene tegen wie ik het zei was diep in shock (en dat is ook een incompetente grashark)
Da's mooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja voor die leidinggevende please
Mijn leidinggevende denkt precies hetzelfde over die persoon
das ook maar relatief fles, afhankelijk van waar je bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
scheelt wel dat er dit seizoen weinig gras te harken is natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik op zich ook wel, maar ik we zijn nu genoeg getergd door die gast (met bakken extra onnodig werk als gevolg) dat ik er echt klaar mee ben.quote:
daarom is hij ook overbodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
scheelt wel dat er dit seizoen weinig gras te harken is natuurlijk
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
Ik houd ermee op![]()
ik schei d'r mee uit
mooie tijd om naar huis te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
Ik houd ermee op![]()
ik schei d'r mee uit
Vind ik ook! Kappen met die handel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOE maak je een spoiler??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
QFTquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik op zich ook wel, maar ik we zijn nu genoeg getergd door die gast (met bakken extra onnodig werk als gevolg) dat ik er echt klaar mee ben.
Ik zie hem volgende week en dan zal ik mijn woorden van vandaag letterlijk herhalen.
even metaforisch: als je jezelf verkoopt als de beste automonteur ter wereld, en je weet niet eens waar de koplampen zitten moet je gewoon opzouten... E niet heel het bedrijf naar de handleiding laten zoeken
^^ typ me een ongelukquote:
iddquote:
selecteer de tekst en klik opquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook! Kappen met die handel!!
HOE maak je een spoiler??
ik steek je maar even een hart onder de riem.quote:
Merk het, en stel daar ZEEEEER op prijsquote:
Hoe simpel kan het zijn??quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
of typ zonder spaties tussen de haakjes:
[ spoiler]tekst[ /spoiler]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |