Oh okeequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
probeer een hackingtosh in elkaar te knutselen maar loop tegen wat probleempjes aan ...
Je hebt postquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
probeer een hackingtosh in elkaar te knutselen maar loop tegen wat probleempjes aan ...
kernel panics for the winquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeMisschien weet Wok wel iets?
Schiet mij maar in ee kapotje, geen idee waar dat over gaatquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:20 schreef belegingnewbie het volgende:
symphonic het duurt nu wel erg lang!!!
Ja iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Schiet mij maar in ee kapotje, geen idee waar dat over gaat
Wat een walgelijk ongeduldig figuur zeg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Schiet mij maar in ee kapotje, geen idee waar dat over gaat
Vertel, vertel.. * Whiskers2009is nu echt supernieuwsgierigquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
Ow inmiddels weet ik het weer
Dat ik dat heb kunnen vergeten
9sorry, ik word er een beetje melig van)
Ja erg hequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een walgelijk ongeduldig figuur zeg.
Nou eigenlijk is het een heel spannend verhaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel, vertel.. * Whiskers2009is nu echt supernieuwsgierig
kan het dan nog erger dan vandaag?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef Stuart het volgende:
Goed, hopelijk wordt morgen een goede dag
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wisk.... ik had ook antwoord van het falende dm systeem je hebt antwoord ...
fucking naab die eens goed op zijn nummer gezet moet wordenquote:
Ik durf het niet te zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan het dan nog erger dan vandaag?
Ik heb vandaag een leidinggevende een incompetente grashark genoemd, dus wat wordt het morgen dan?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het een heel spannend verhaal
Diegene wilde een kuttopic vanuit GC naar het TV forum hebben.
Ik heb aan die mods gevraagd of ze het willen hebben en ik heb nog steeds geen antwoord.
Maar ja zo'n belangrijke vraag moet ik natuurlijk veel vasthoudender acheraan zitten
It can't be worsequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen
Maar er is goede hoop dat het beter zal zijn dan vandaag
OEPS (wel ergquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een leidinggevende een incompetente grashark genoemd, dus wat wordt het morgen dan?
vind ik de moeite niet waardquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fucking naab die eens goed op zijn nummer gezet moet worden
dagelijkse kost bij ons lal .. ja is best triest !quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oh ik heb het al gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ik de moeite niet waard
Ik heb vanaaf wat andere naabjes op hun nummer gezet en dat voelde best goed
ik had het volle recht om dat te vinden, en zei dat tegen een andere leidinggevende.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OEPS (wel ergtrouwens zoals je het schrijft), hoe nam hij.zij dat op??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |