hier dus bijna nooit, mijn ma drinkt echt amper. En als mijn pa op bezoek komt is er altijd wijn in huis, maar ik en wijn gaan niet samen. Want wijn vindt ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, hier is altijd bier in huis, dat is t probleem
Oh, sorryquote:
Je hebt ook al Grolsch gevonden op het eiland, jij schatzoeker!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of hier een biercafe beginnen, puur voor mezelf
Je leert maar eens bier zoep'n, krengquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was een goede dagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt ook al Grolsch gevonden op het eiland, jij schatzoeker!
Wat moet er in je pakket zitten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
mensen ik moet een alles in 1 pakket ofzo afsluiten maar zie door bomen t bos niet meer, wat hebben jullie en hoe tevreden zijn jullie?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus wij hebben een biertje bij het eten, vrijdag?
Ik heb niet alles in 1.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
mensen ik moet een alles in 1 pakket ofzo afsluiten maar zie door bomen t bos niet meer, wat hebben jullie en hoe tevreden zijn jullie?
*kling*!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en die lastige prosecco, maar dat is dezelfde als dat ze donderdag en zaterdag krijgt
Ik weet echt geen donder van horeca afquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, dat is helemaal geen gek idee!
dan kom ik zéker naar Malta, met alleen Belse bieren?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of hier een biercafe beginnen, puur voor mezelf
Oh, en het kan natuurlijk ook NIET met verzekeren te maken hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niet alles in 1.
Tv/radio via UPC.
Internet via Tele2.
welke regio zit je? Want niet alle providers zitten overalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
De nieuwe Olivier!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan kom ik zéker naar Malta, met alleen Belse bieren?
Tele2 overslaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Boeiendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet echt geen donder van horeca af
Ik dacht dat jij met je Loubie's wel posh genoeg zou zijn voor een cocktailbar hier?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
BoeiendIk zeg doen, iig een reden om Malta eens te bezoeken
ooh, dat is alleen zodat ik alles kan 'proeven'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
No offense Peu, maar je kan niet ALLES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |