je gaat uitgewoond worden door mij en babs terwijl ik mijn bolletje tegen knuffelmeis aan duwquote:
No problemo!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht de filmpjes op de gebruikelijke plek.
Ik kan niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q, waarom sta jij niet in het lijstje van de OP?
Oeh, wat spannend, Snuitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je gaat uitgewoond worden door mij en babs terwijl ik mijn bolletje tegen knuffelmeis aan duw
Praat over tieten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja... das mooi kut, moet ik me met Joe vermaken en ik mag het dan niet over WoW hebben..
Meer glamour? Ik kom net onder de douche vandaan johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
probeer dat maar opnieuw, deze keer met iets meer glamour erin.
Kerelquote:
Yuki!quote:
Er komen namelijk maar 2 mensenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja... das mooi kut, moet ik me met Joe vermaken en ik mag het dan niet over WoW hebben..
Zéker nietquote:
Cherry praat alleen over de tandartsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar die praat alleen over auto's
Wil Cherry wel een keer ontmoeten...
Babs.. ik voel wat teleurstelling hier opkomen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
Counting all the assholes in the room
Well I'm not alone, I'm defanitly not alone
CL.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar die praat alleen over auto's
Wil Cherry wel een keer ontmoeten...
En chocolade toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cherry praat alleen over de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |