Zo een chemo/CT scan is in weze eigenlijk best goedkoop, maar er zit zo veel overhead op. Al die overbetaalde overbodige managers enzoquote:
Mensen snappen dat niet. Want zij werken tenslotte niet bij jouw werkgever.quote:
It's all in the mindsetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
De klant is koning, dus ik help hem waar ik kan.
Maar dat betekent niet dat ik 'm niet irritant vind.
Meer dan wij aan premie betalen iig. De chemo kuur dan. CT scan weet ik niet.quote:
Oeh, leuk is dat hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen snappen dat niet. Want zij werken tenslotte niet bij jouw werkgever.
Ik heb zelf bij de belastingtelefoon gewerkt, dus ik heb op zich wel ervaring met hoe een "leek" dingen opvat en hoe het is om landelijke pispaal te zijn.
Blijft staan dat ik het dan wel irritant kan vinden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als je bij een verzekeraar gaat werken, dan weet je dat je dat soort telefoontjes krijgt.
Het zal toch betaald moeten worden. Overhead of niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo een chemo/CT scan is in weze eigenlijk best goedkoop, maar er zit zo veel overhead op. Al die overbetaalde overbodige managers enzo
De kans is groot dat je dan te horen krijgt dat dat er niet toe doet, omdat de persoon in kwestie dat (op dat moment) niet nodig heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet mensen voor de lol eens vragen of ze weten wat een CT scan kost, of een volledige chemo kuur.
Nederland heeft niks gecreëerd, dat was Amerikaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef Kluts het volgende:
Oh, en die oorlog in Afghanistan, tja, je kan gewoon niet weggaan en een land in een complete teringzooi achterlaten die jij gecreëerd hebt.
Ik heb al zoveel medische zorg gehad dat ik mijn premie elke maand lachend betaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
Ik moet zeggen... ik wist ook niet wat bepaalde medicijnen kostte tot ik het eens moest voorschieten.... ;D
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef Kluts het volgende:
Oh, en die oorlog in Afghanistan, tja, je kan gewoon niet weggaan en een land in een complete teringzooi achterlaten die jij gecreëerd hebt.
Ja, er mankeert iets aan mijn mindset natuurlijk als ik een keer klaag over 1 klant.quote:
Klopt. Maar de meeste mensen snappen vaak wel waarom ze dus premie betalen. Hoop ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kans is groot dat je dan te horen krijgt dat dat er niet toe doet, omdat de persoon in kwestie dat (op dat moment) niet nodig heeft
Dus door jou betaal ik nu zoveel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel medische zorg gehad dat ik mijn premie elke maand lachend betaal
Hellend vlakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, er mankeert iets aan mijn mindset natuurlijk als ik een keer klaag over 1 klant.
Wij waren thuis particulier verzekerd en dan kreeg je de rekeningen dus thuis, dus ik heb daar altijd wel een beeld bij gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
Ik moet zeggen... ik wist ook niet wat bepaalde medicijnen kostte tot ik het eens moest voorschieten.... ;D
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus door jou betaal ik nu zoveel?
1 Ding weet ik zeker, Nederland heeft die niet gecreëerd. Maar eigenlijk is dit een discussie van het niveau: Wat was er eerder: Kip of het ei? In dit geval: Wat is de oorzaak, Amerikanen of Haatbaarden die Amerikanen aanvielen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef Kluts het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb al zoveel medische zorg gehad dat ik mijn premie elke maand lachend betaal
CT scan kost dacht ik 1200 euro.quote:
oeh, binnenkort naar opendagen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, middelbare schoolkeuze shit, wat lastig allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |