sneller voorbij dan je denktquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog bijna een maand
[..]
hoi en dag
CRVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Koen heeft afgelopen uur dus niks gemistquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef crv het volgende:
Koen is der dus die kan wel even op de toko letten![]()
Nopequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen heeft afgelopen uur dus niks gemist
gaat over ....quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope
Effe stemmen : Maanvis poll! Gaat het Maanvis lukken?
o zal wel, snap nog niet helemaal maar goedquote:
dan moet je even klikkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o zal wel, snap nog niet helemaal maar goed
o beetje doelloze poll dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je even klikken
Dan snap je het
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik geloof dat ik moetStuurt C_A naar de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ok tot zoquote:
aantal posts: 41523 (gemiddeld 23 per dag)quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok tot zo
TrouwensIk heb mijn 60.000 ste post gemist
aantal posts: 60199 (gemiddeld 18 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |