kun je niet in zoomen (CTRL+Scrollen)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan nog blijft 't klein. Ben al zo'n beetje in de laptop gekropen om het te kunnen lezen + zien. Maar ik geloof dat ik em wel snap.
Het was hier gezellig jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:09 schreef DaMook het volgende:
Is het gezellig hier? Ik was even een ep hawaii five-O aan het kijken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
epischquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef hole1988 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iel_dating_fail.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het was hier gezellig jaOkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., anders ga ik er gewoon nog een kijken, heb er nog 9 te gaan voor ik up to date ben
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef hole1988 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iel_dating_fail.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank voor de tip. Echt hèquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kun je niet in zoomen (CTRL+Scrollen)
quote:Twitter= ik moet plassen. Facebook= ik heb geplast. 4square= hier plas ik. Youtube= bekijk deze plas! LinkedIn= ik kan heel goed plassen.
Die kwam ook al in mijn TL voorbijquote:
De mijne ook, maar dat was met dank aan DaMookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kwam ook al in mijn TL voorbij
Volg je mij toevalligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mijne ook, maar dat was met dank aan DaMook
x5quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ok.quote:
Ga je nou foto's van jezelf lopen spammenquote:
Mwah.quote:
Mwah, niet echt een leuk koppiequote:
Nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
Kssst met je plaatjes, daar zijn andere topics voor.
die ogenquote:
sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
zit je weer te klooien met laadtijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
Zit je op mobiel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zit je weer te klooien met laadtijden
De ogen wel, maar het er omheen is wat minderquote:
Volgens mij was dat een vraag, alleen dan zonder vraagtekenquote:
ga jij The Notebook maar eens kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
De ogen wel, maar het er omheen is wat minder.
ik heb je niet gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef justmattie het volgende:
Rock, ik ben vanmorgen/middag nog langs je werk gefietst en gewaaid
Misschien wel. Je weet niet hoe ik eruit ziequote:
Boem. Hij is scherp mensenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij The Notebook maar eens kijken
mmmm, misschien ga ik dat 1 dezer dagen ook nog wel ff doen....
Waar gaat die over ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij The Notebook maar eens kijken
mmmm, misschien ga ik dat 1 dezer dagen ook nog wel ff doen....
iets met romantiek en liefde enzo. een wijvenfilm, maar met Rachel McAdams dus ook voor mij kijkbaarquote:
wrom??quote:
jij bent pas shcerp!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien wel. Je weet niet hoe ik eruit zie
omdat dat zo isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iets met romantiek en liefde enzo. een wijvenfilm, maar met Rachel McAdams dus ook voor mij kijkbaar
[..]
wrom??
[..]
jij bent pas shcerp!
Een keer met een chick kijken dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iets met romantiek en liefde enzo. een wijvenfilm, maar met Rachel McAdams dus ook voor mij kijkbaar
yup, als dan de chick niks blijkt te zijn heb je iig nog wat te fappen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een keer met een chick kijken dus.
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRILJANTBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Valt best mee atm.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iets met romantiek en liefde enzo. een wijvenfilm, maar met Rachel McAdams dus ook voor mij kijkbaar![]()
synopsis: Allie Hamilton komt begin jaren '40 naar het plaatsje Seabrook in North Carolina om vakantie te vieren met haar familie. Daar ontmoet ze de knappe Noah Calhoun die vanaf 't eerste moment verliefd op haar is. Ondanks hun zeer verschillende achtergronden beleven de twee een zomer vol hartstocht en passie. Maar als Allie verhuist en Noah zich aanmeldt bij het leger lijkt de liefde voorgoed voorbij.
[..]
wrom??
[..]
jij bent pas shcerp!
Moet je mee uitkijken, straks moet je d'r nog troosten ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een keer met een chick kijken dus.
Ach hij draait al niet meer in de bios, dus thuis dan en dan heb ik een afstandsbedieningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je mee uitkijken, straks moet je d'r nog troosten ookM'n zusje moet standaard janken bij die film en naarmate ik ouder word moet ik ook moeite doen om 't nog droog te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |