Ehm. Ehrr. Weet ik niet, ik drink die troep, ik maak het nietquote:
en ik maar denken dat m'n ex een lastige eter was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookvond t al lastig genoeg met iemand die overal allergisch voor was (is nog wel iets erger trouwens, als je dr bijna vermoord door niet op te letten
Bechamel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lasagna met spinazie, pijnboompitten, dingessaus en kaas doet het goed.
Waarom in de koelkast?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb wel een fles Liqor 43 in de koelkast staan.
Dat was niet overdrevenquote:
Ja, dan hoef ik er geen ijsblokjes bij te doen zodat mijn heerlijke likeurtje waterig gaat wordenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ehm. Ehrr. Weet ik niet, ik drink die troep, ik maak het niet.
*Wijst op sigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en ik maar denken dat m'n ex een lastige eter was.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel die reactie op mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was niet overdrevenZe was allergisch voor ei en die allergie is dodelijk, ik had per ongeluk een kruisbesmetting veroorzaakt.
Ik moest even ergens anders aan denken bij kruisbesmettingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was niet overdrevenZe was allergisch voor ei en die allergie is dodelijk, ik had per ongeluk een kruisbesmetting veroorzaakt.
Omdat wat ik net tiktequote:
quote:
ooh, niet te serieus nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel die reactie op mij.
Het zal niet de eerste keer zijn dat me verweten word dat ik bepaalde dingen niet lust of eet.quote:
Goulash? Heb ik wel gehad. Van een Nederlander. En dat was te merken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Skaai het volgende:
Jullie raden NOOIT wat ik vanavond heb gegeten.
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maar het is lekkerder op kamertemperatuur.
Nee. Ik heb Kip Coca Cola gegeten. En ik vond het walgelijk lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goulash? Heb ik wel gehad. Van een Nederlander. En dat was te merken.
ik mag er graag mee plagen, ik eet zelf bijv geen champignonsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat me verweten word dat ik bepaalde dingen niet lust of eet.
Whut?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee. Ik heb Kip Coca Cola gegeten. En ik vond het walgelijk lekker.
.
HEILIGSCHENNIS!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag er graag mee plagen, ik eet zelf bijv geen champignons
Klinkt als iets dat ze in een gehandicaptenhuis aan jonge delinquenten zouden serveren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee. Ik heb Kip Coca Cola gegeten. En ik vond het walgelijk lekker.
.
Ik wel, heerlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag er graag mee plagen, ik eet zelf bijv geen champignons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |