Nee hij gaat zeggen dat het nep was, wedden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij komt gewoon op voor zijn principes!
quote:Op 14-01-2011 22:45 schreef Lamon
Oh, trouwens, morgen ga ik mijn extreem dure rechtsbijstandsverzekering van Ditzo bellen om FOK! en GeenStijl aan te klagen.
Ik hou je op de hoogte, dat kan je later meenemen in je studie.
Ik heb heel veel opgeslagen, en denk dat ik met de klacht van laster met gevolgen wel een eind ga komen.
Altijd lachen om dat soort dingen uit te proberen.![]()
Bullshit. Je zei dat katten jou niet mogen en dat ze jou altijd krabbelen. Nu moet je niet komen met allergisch. Die dikke oogjes die jij hebt die zo jeuken komt doordat je allergisch bent voor het NIET hebben van een kat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben daar allergisch voor jonge
Zo te zien is de recessie daar nog hevig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
Meisje (13) met trio naar bed voor 1 sigaret
geil
Gewoon, hij is ineens van mening dat ze nep is en ze heeft bericht gekregen van hem via de pm dat ze word aangeklaagd.quote:
Jij zit in het complot, want 'ze' heeft jou zogenaamd ontmoet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon, hij is ineens van mening dat ze nep is en ze heeft bericht gekregen van hem via de pm dat ze word aangeklaagd.
Ik ga jou aanklagen voor het nog niet hebben van seks met mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef reetveter het volgende:
Ik ga allefokchicks aanklagen die me niet wouden meeten.
Ja goed zo, ik geloof het al bijna.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef judehislaw het volgende:
Uitgaan, weg, vage gast die lamon trwns, heeft mij ook een pm gestuurd, of ik niet meer wilde doen alsof ik hem was.
Ik ging hardlopen en kon maar geen fijn ritme vinden. Toen was ik na 20 minuten maar van de route afgeweken en snel naar huis gegaan. Uiteindelijk 35 minuten gelopen.quote:
Ongegrondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga jou aanklagen voor het nog niet hebben van seks met mij.
quote:WORKS ON ANY VIDEO:
1. pause the video.
2. play
3. left arrow on keyboard
4. up arrow while holding left arrow on keyboard
5. you can play snake
Ritme, zo'n ongrijpbaar iets.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ging hardlopen en kon maar geen fijn ritme vinden. Toen was ik na 20 minuten maar van de route afgeweken en snel naar huis gegaan. Uiteindelijk 35 minuten gelopen.
Ik durf niet met oordopjes in te lopen, ik ben iets te bang om te schrikken van auto's, brommers en meer van die onzin.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Drum&Bass ofzo luisteren tijdens het rennen? Werkt voor mij atlijd.
Ja, deed ik ook altijd. Tenminste, de handvol keren dat ik mijn luiheid overwon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Drum&Bass ofzo luisteren tijdens het rennen? Werkt voor mij atlijd.
Dubstep luisteren en kijken hoe mongolisch je loopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef reetveter het volgende:
Als je drum en bass gaat luisteren ren je veeeel te hard
Black sun Empire mix op en knallenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, deed ik ook altijd. Tenminste, de handvol keren dat ik mijn luiheid overwon.
Woblegirl.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dubstep luisteren en kijken hoe mongolisch je loopt.
Ik liet mijn buurvrouw en buurjongen toenstraks Borgore met Cry me a River horenquote:
: ~~~~~~~ Dquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef ynuhh het volgende:
Ik citeer: "Persoonlijk vind ik dat Lange Frans wel veel inhoud heeft".
Oké.quote:
Oh... wou net mijn levens verhaal PM'nquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb echt zes gesprekken en maildingen door elkaar lopen die ik allemaal moet afronden of voortzettenen ik moet overal voor gaan zitten, vet onhandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |