Met Winnie de Pooh?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus?daar lopen genoeg mee in de ikea
Ik heb haar niet eensquote:
Dat kan bij de NS-automaat met munten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anonieme OVchipkaart? Waar laad je hem mee op? met je pinpas.
quote:
Ja, daar nog wel, maar 9 van de 10 keer moet je gewoon pinnenquote:
Die moeten er dan maar niet achter gaan staan hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's leuk voor de mensen achter je die haast hebben
Die moeten maar iets over hebben voor je privacy.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel meer, welke kanalen er belopen moeten worden, vacatures die eerder intern staan dan extern etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zoveel inzicht in het personeelsbestand etc uiteraard. Ik weet ook voornamelijk dingen van de Nederlandse vestiging.
Er is wel meer en meer personeel nodig daar, maar wat precies, ik heb geen idee...
Als je haast hebt ben je te laat vertrokken, daar heb ik nooit zo'n boodschap aan als ik bezig benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sja, dat weet ik dus niet echt, sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel meer, welke kanalen er belopen moeten worden, vacatures die eerder intern staan dan extern etc.
Gewoon consequent alleen bij NS-automaten opladen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar nog wel, maar 9 van de 10 keer moet je gewoon pinnen.
Bummerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat weet ik dus niet echt, sorry.
Op elke NS automaat staat een camera gerichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon consequent alleen bij NS-automaten opladen.
Privacy krijg je niet voor niets.
Ik hoef het ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon consequent alleen bij NS-automaten opladen.
Privacy krijg je niet voor niets.
Capuchon!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op elke NS automaat staat een camera gericht
Die gaat vast wel weg als je heel hard 'JE BREEKT IN OP MIJN PRIVACY, IK MAAK JE DOOD!' gaat roepen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan gaat er zo'n G4S mannetje om je heen lopen
Jij bent altijd fatsoenlijk vertoonbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is goed, maar het duurt even voor ik fatsoenlijk vertoonbaar ben hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is goed, maar het duurt even voor ik fatsoenlijk vertoonbaar ben hoor
Bij dat laatste komen er 5 mannen/vrouwen in het blauw naar je toe..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die gaat vast wel weg als je heel hard 'JE BREEKT IN OP MIJN PRIVACY, IK MAAK JE DOOD!' gaat roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |