quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die afd is niet de hipste helaas, werkt wel 1 hele leuke griet, maar die is bezet. De rest is van het type stekelteef.
Sja, zo werkt dat. Die manager snapt er allemaal niet zoveel vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een gemiste kans. Hoewel sociale media ook onder 30+ers een steeds grotere rol speelt.
Ik had er geen moeite mee,maar het maakt je wel even bewust vd mogelijkhedenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar is een hele wet aan gewijd, iets heel goed is en juist een voordeel. Er worden ook regelmatig criminelen gepakt door sociale media
Damnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm gister rond 15en begonnen met verven (daarvoor alle meuk alleen van gamma naar kamer gesleept) (witten supermagdeklatex
) rond 18.30 klaar, vanochten d om 7.45 begonnen met de kleur en rond 9.30 klaar en toen alles grondig schoon gemaakt en gedesinfecteerd, de jongen die hiervoor erin woonde kent het worod schoonmaken niet geloof ik
Jammer dat jullie geen kantoor in t buitenland hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zo werkt dat. Die manager snapt er allemaal niet zoveel van.
Als je anoniem wil blijven dan moet je echt overal bij wegblijvenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik had er geen moeite mee,maar het maakt je wel even bewust vd mogelijkheden
nee, behalve die in Edinburgh, Londen en Stockholm danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen kantoor in t buitenland hebben
Wel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, behalve die in Edinburgh, Londen en Stockholm dan.
Londen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, behalve die in Edinburgh, Londen en Stockholm dan.
Zat, vooral de UK zit nogal in de opbouwfasequote:
yeps, al 3 keer geweest, binnenkort weerquote:
Wat voor een bedrijf dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat, vooral de UK zit nogal in de opbouwfase.
Gelukkig heb je mij nog.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat spezza mijn FaceBook-vriendje niet wil zijn..
dus?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh ik heb net m'n huispak aangetrokken
Serieus, heb je extra informatie die me kan helpen? Mag ook buiten fok omquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat, vooral de UK zit nogal in de opbouwfase.
heeft Q. you?quote:
Helaas welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus?daar lopen genoeg mee in de ikea
Met mijn voorliefde voor online gadgets kan ik mn privacy wel vergetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je anoniem wil blijven dan moet je echt overal bij wegblijven. geen GSM, geen PC, niets.
Anonieme OVchipkaart? Waar laad je hem mee op? met je pinpas.
Ik heb zelf niet zoveel inzicht in het personeelsbestand etc uiteraard. Ik weet ook voornamelijk dingen van de Nederlandse vestiging.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, heb je extra informatie die me kan helpen? Mag ook buiten fok om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |