Ik kan het iig goed schrijvenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dat jij niet op tegen argumenten kan komen voor een discussie, is niet mijn probleem
Samequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik echt niet, dat mensen zoute popcorn lekker vinden
Nou ja, ik snap ook wel eens iets nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
het is alleen jammer dat het privacy-gebeuren zo dubieus is, van wat ik er weleens over lees. voor een site met 500mln gebruikers vind ik dat wel raar dat dat kennelijk zo moeilijk is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ook een optie,niets is verplicht of opgedrongen.
Ik heb dat met zoetequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Liegen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het iig goed schrijven.
En de tegenargumenten heb je van iedereen hier gekregen, ook van mij. Dus dit is gewoon liegen eigenlijk.
Zoute popcornquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij met droge ogen nu kan beweren dat jij normaal discussieerde ben je gewoon aan het zwetsen ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liegen?
Hahaha, je moet cabaretier worden..... je maakt me aan het lachen
Ach ja, je bent niet hip als je geen facebook hebt, dus geef je met alle liefde al je prive info op voor een site die je eigenlijk niet nodig hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
het is alleen jammer dat het privacy-gebeuren zo dubieus is, van wat ik er weleens over lees. voor een site met 500mln gebruikers vind ik dat wel raar dat dat kennelijk zo moeilijk is?
thus confirming my last statement.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, je bent niet hip als je geen facebook hebt, dus geef je met alle liefde al je prive info op voor een site die je eigenlijk niet nodig hebt
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook geen facebookMaar dat betekent niet dat dat niet ooit kan veranderen, want ik zie het nut er wel van.
Is daar een cursus voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, moet ff kijken wanneer die sociale netwerken cursus ook alweer was
Zit wat in,maar over privacy beschik je sowieso niet. Als je een gsm hebt bijvoorbeeld,al is dat niet voor iedereen toegankelijk. Maar so fucking what,als ik een bank beroof laat ik mn gsm wel thuisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
het is alleen jammer dat het privacy-gebeuren zo dubieus is, van wat ik er weleens over lees. voor een site met 500mln gebruikers vind ik dat wel raar dat dat kennelijk zo moeilijk is?
Voor commercieel gebruik welquote:
ja, ik heb OOK nog eens humor, het is allemaal fabelhaftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liegen?
Hahaha, je moet cabaretier worden..... je maakt me aan het lachen
Klopt, maar ik kies er daarom wel bewust voor dat mijn prive gegevens en sociale contacten niet in handen komen van de commerciele bedrijven achter facebook, die rustig mijn gegevens voor veel geld verhandelen zodat ze precies weten wat ik leuk vind en daarom mij gespecificeerd kunnen overladen met spam en andere reclame rommel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wat in,maar over privacy beschik je sowieso niet. Als je een gsm hebt bijvoorbeeld,al is dat niet voor iedereen toegankelijk. Maar so fucking what,als ik een bank beroof laat ik mn gsm wel thuis
Wij hebben er zelfs iemand 32 uur pw voor in dienst. Social Media is niet meer weg te denken en veel belangrijker dan men denkt.quote:
Dat is toch leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kies er daarom wel bewust voor dat mijn prive gegevens en sociale contacten niet in handen komen van de commerciele bedrijven achter facebook, die rustig mijn gegevens voor veel geld verhandelen zodat ze precies weten wat ik leuk vind en daarom mij gespecificeerd kunnen overladen met spam en andere reclame rommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |