jij klinkt eigenlijk gewoon nogal gefrustreerd en ik wil mijn reacties dan ook op geen enkele manier associeren met de jouwe want ik zeg heel wat anders.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. En dat is mijn punt. Facebook en hyves draaien op het feit dat mensen vinden dat zogenaamde "vrienden" die ze eigenlijk nooit spreken in het echte leven, continue maar op de hoogte gehouden moeten worden van alles wat de facebook profiel eigenaar doet.
Ze vragen nooit uit zichzelf eens hoe het met je gaat, omdat het ze eigenlijk geen moer interesseert. En daarnaast zien ze toch wel wat je uitspookt omdat je updates aan hun worden opgedrongen op de hoofdpagina.....
Probeer ik iemand te overtuigen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dus? Wat is je punt?
Echt, je moet het allemaal zelf weten, maar met dit soort geneuzel overtuig je echt geen 500 miljoen FB gebruikers hoor.
Waarom moet je met mensen afspreken om contact te kunnen houden. Ik zou mijn vrienden uit Zweden regelmatig willen zien hoor, kost me alleen 300 euro per keer.
Of je stelt het in als standaard.quote:
Misschien heeft hij wel Facebook maar geen vriendenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij geen Facebook heeft
Ja, zo kan ik ook lekker doorgaan. Nevermind, byebyequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Probeer ik iemand te overtuigen dan?![]()
En ook voor je vrienden uit Zweden heb je Facebook NIET nodig
Dag zeikerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook lekker doorgaan. Nevermind, byebye.
Ja, dat dus. Mensen die aan de andere kant van het land wonen of zelfs in een ander land, daar hoef ik niet elke dag mee te bellen maar het is wel leuk om te zien wat hen bezighoudt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om af en toe een beetje op de hoogte te blijven van ex collega's enzo
Ja maar jij bent ook gewoon tof.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
jij klinkt eigenlijk gewoon nogal gefrustreerd en ik wil mijn reacties dan ook op geen enkele manier associeren met de jouwe want ik zeg heel wat anders.
Dag argumentloze die door iedereen tegen wordt gesproken maar toch lekker zijn mening als feit blijft verkondigenquote:
Nou ja, hij mag natuurlijk een mening hebben he. De reden erachter slaat alleen nergens op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dag argumentloze die door iedereen tegen wordt gesproken maar toch lekker zijn mening als feit blijft verkondigen.
Uhm, dat iedereen hetzelfde roept, maakt het nog niet per definitie waar....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dag argumentloze die door iedereen tegen wordt gesproken maar toch lekker zijn mening als feit blijft verkondigen.
Een mening is niet "JIJ HEBT FACEBOOK NIET NODIG OMDAT IK HET ZEG"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, hij mag natuurlijk een mening hebben he. De reden erachter slaat alleen nergens op.
Nou ja, ik werd vanmiddag ook zowat verketterd omdat ik The Social Network geen goede film vond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een mening is niet "JIJ HEBT FACEBOOK NIET NODIG OMDAT IK HET ZEG".
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, dat iedereen hetzelfde roept, maakt het nog niet per definitie waar....
En ik verkondig nergens mijn mening als feit
Waar is precies de ruimte voor discussie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Probeer ik iemand te overtuigen dan?![]()
En ook voor je vrienden uit Zweden heb je Facebook NIET nodig
als ik facebook zou nemen zou het voor jou zijn clleke.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon tof.
die vond ik ook goed trouwens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik werd vanmiddag ook zowat verketterd omdat ik The Social Network geen goede film vond.
Ik zie een patroon.
Meteen eens kijken of ze nog lekkere foto's geplaatst heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik facebook zou nemen zou het voor jou zijn clleke.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik facebook zou nemen zou het voor jou zijn clleke.
Das een kwestie van smaak, dit is geen smaak oid, dit zijn feitenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik werd vanmiddag ook zowat verketterd omdat ik The Social Network geen goede film vond.
Ik zie een patroon.
Tja, dat jij niet op tegen argumenten kan komen voor een discussie, is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Waar is precies de ruimte voor discussie?.
Ook een optie,niets is verplicht of opgedrongen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je stelt het in als standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |