Eten schijnt te werkenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kunnen we het niet gewoon over ponys en rainbows hebben?
Oh, is dat het!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eten schijnt te werken
Ik weet niet wat ik vrijdag aan moet doen...
Iron Fistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
Samzz: hoe heette die schoenen(winkel) van jou eigenlijk (garden secrets ofzo?)
Wat vind je hiervan? http://shop.irregularchoice.com/womens/list/boot/
Gohquote:
De winkel is Gatz, het merk is Iron Fist en het type schoen heet Garden secretsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
Samzz: hoe heette die schoenen(winkel) van jou eigenlijk (garden secrets ofzo?)
Wat vind je hiervan? http://shop.irregularchoice.com/womens/list/boot/
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kunnen we het niet gewoon over ponys en rainbows hebben?
Het is toch verbazingwekkend dat ze de benzinetankknop niet kunnen vinden, maar elk detail van elke bestaande schoen dreunen ze in hun slaap nog opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De winkel is Gatz, het merk is Iron Fist en het type schoen heet Garden secrets.
En die schoenen vind ik niet mooi
Ik weet de benzinetankknop echt wel te vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is toch verbazingwekkend dat ze de benzinetankknop niet kunnen vinden, maar elk detail van elke bestaande schoen dreunen ze in hun slaap nog op.
Bedoel je nu de hendel of de dop?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is toch verbazingwekkend dat ze de benzinetankknop niet kunnen vinden, maar elk detail van elke bestaande schoen dreunen ze in hun slaap nog op.
Dat heeft je vader je uitgelegdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet de benzinetankknop echt wel te vinden
Jij hebt niet eens een autoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gewoon keurig zelf uitgezocht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heeft je vader je uitgelegd.
Knap hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gewoon keurig zelf uitgezocht.Zo moeilijk is het nu ook weer niet.
9 van de 10 dingen in de auto wist ik al door gewoon goed op te letten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gewoon keurig zelf uitgezocht.Zo moeilijk is het nu ook weer niet.
Niet over dingen praten die je niet hebt dus? Dan mag jij niet over principes pratenquote:
Dat ben ik.quote:
Klopt. Het is geen rocket science of zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
9 van de 10 dingen in de auto wist ik al door gewoon goed op te letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |