op de fobohoertjes na kun je fok vind ik niet echt vergelijken omdat bij een social network site de focus toch vooral op jezelf ligt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Maar snap dat nou, Fok! zit niet in het standaard lijstje van social media, dus is het het niet!!! Snap dat dan mensen!
Idd, alleen wel buiten *brrr*quote:
Sja, dat een nuanceverschil. In principe is het wel hetzelfde, je ramt een profiel neer en gaat jezelf profilerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
op de fobohoertjes na kun je fok vind ik niet echt vergelijken omdat bij een social network site de focus toch vooral op jezelf ligt.
Zozo, boeiend verhaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb al 2x een 3 op een rij LaPo gehad bij ONZ radio hoor
Precies. En dat is mijn punt. Facebook en hyves draaien op het feit dat mensen vinden dat zogenaamde "vrienden" die ze eigenlijk nooit spreken in het echte leven, continue maar op de hoogte gehouden moeten worden van alles wat de facebook profiel eigenaar doet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
op de fobohoertjes na kun je fok vind ik niet echt vergelijken omdat bij een social network site de focus toch vooral op jezelf ligt.
Ja hequote:
Dat zijn dan jouw ervaringen. Ik deel die niet. Integendeel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. En dat is mijn punt. Facebook en hyves draaien op het feit dat mensen vinden dat zogenaamde "vrienden" die ze eigenlijk nooit spreken in het echte leven, continue maar op de hoogte gehouden moeten worden van alles wat de facebook profiel eigenaar doet.
Ze vragen nooit uit zichzelf eens hoe het met je gaat, omdat het ze eigenlijk geen moer interesseert. En daarnaast zien ze toch wel wat je uitspookt omdat je updates aan hun worden opgedrongen op de hoofdpagina.....
'Opgedrongen'? Als je ze niet wilt lezen, pleur je die mensen toch uit je lijst?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. En dat is mijn punt. Facebook en hyves draaien op het feit dat mensen vinden dat zogenaamde "vrienden" die ze eigenlijk nooit spreken in het echte leven, continue maar op de hoogte gehouden moeten worden van alles wat de facebook profiel eigenaar doet.
Ze vragen nooit uit zichzelf eens hoe het met je gaat, omdat het ze eigenlijk geen moer interesseert. En daarnaast zien ze toch wel wat je uitspookt omdat je updates aan hun worden opgedrongen op de hoofdpagina.....
Dus al jouw facebook vrienden spreek je nog regelmatig mee af?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn dan jouw ervaringen. Ik deel die niet. Integendeel.
Dat gebeurt IRL natuurlijk nóóit......quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
Opgedrongen ja, want dat doen de hyves en facebook pagina's.... die laten toch automatisch de laatste "updates" zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Opgedrongen'? Als je ze niet wilt lezen, pleur je die mensen toch uit je lijst?
dan zijn we het oneens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat een nuanceverschil. In principe is het wel hetzelfde, je ramt een profiel neer en gaat jezelf profileren.
Alleen is het hier altijd maar de vraag of iemand echt is, maar dan geldt ook voor FB.
Ik vind het wel handig om af en toe een beetje op de hoogte te blijven van ex collega's enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus al jouw facebook vrienden spreek je nog regelmatig mee af?
Yeah right....
Waarom denk je dat hij geen Facebook heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Opgedrongen'? Als je ze niet wilt lezen, pleur je die mensen toch uit je lijst?
Nee, dus? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus al jouw facebook vrienden spreek je nog regelmatig mee af?
Yeah right....
Dan klik je dat gewoon weg...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Opgedrongen ja, want dat doen de hyves en facebook pagina's.... die laten toch automatisch de laatste "updates" zien
Maar als je berichten van die mensen niet wilt lezen, dan pleur je ze eruit. Zo simpel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Opgedrongen ja, want dat doen de hyves en facebook pagina's.... die laten toch automatisch de laatste "updates" zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |